Przetargi.pl
Remont i przebudowa dróg wewnętrznych oraz budowa miejsc postojowych na osiedlu przy ul. Królowej Jadwigi (za PKO BP)

Gmina Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 672 584 471, , fax. 672 582 618
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska
    Plac Wolności 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 672 584 471, , fax. 672 582 618
    REGON: 52712100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.walcz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa dróg wewnętrznych oraz budowa miejsc postojowych na osiedlu przy ul. Królowej Jadwigi (za PKO BP)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu.: „Remont i przebudowa dróg wewnętrznych oraz budowa miejsc postojowych na osiedlu przy ul. Królowej Jadwigi (za PKO BP)” 1.1. Zakres robót: A. rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej i betonowej. B. budowa lokalnej drogi o nawierzchni z kostki betonowej • w-wa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm Behaton szara na podsypce cem.- piaskowej 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z betonu cementowego C8/10 gr. 15cm, • w-wa odsączająca z piasku średniego o wsp. filtracji k≥8/dobę gr. 15 cm. C. budowa chodników z kostki betonowej, • w-wa ścieralna z kostki betonowej gr. 6 cm . kolor melanż - barwy jesieni na podsypce • cem.- piaskowej 1:4 gr. 3 cm, • podbudowa z betonu cementowego C8/10 gr. 10 cm. D. budowa nawierzchni zatoki parkingowej oraz zjazdów: • w-wa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm Behaton szara na podsypce cem.- piaskowej • 1:4 gr. 3 cm, stanowiska parkingowe wydzielone pasami z kostki betonowej gr.8cm, w • kolorze żółtym, o szerokości pasa 0,2m • podbudowa z betonu cementowego C8/10 gr. 15 cm, • w-wa odsączająca z piasku średniego o wsp. filtracji k≥8/dobę gr. 15 cm. E. budowa kanalizacji deszczowej: • studnie rewizyjne Ø 1000 mm, • studzienki wpustowe Ø 500 mm, • przyłącza studzienek wpustowych z rury PCV SN 8 Ø 160/4,7 mm, • kanały z rury PCV SN 8 Ø 200/5,9 mm. F. docelowa organizacja ruchu (oznakowanie poziome cienkowarstwowe i pionowe). G. oświetlenie: • kolidujące latarnie oznaczone na potrzeby projektu jako L1, L2, L3 i L4 należy przestawić • w miejsca wskazane na planie i oznaczone odpowiednio jako L1’, L2’, L3’ i L4’, • dodatkowe trzy latarnie oznaczone na planie jako S/1, S/2 i S/3, które należy przyłączyć do istniejącej instalacji elektrycznej kablem typu YAKY 4×25mm2 Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki SIWZ 1.2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: a) dokumentację powykonawczą w 1 egz. b) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 1.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) Przedstawienia harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych i uzgodnienia go z Zamawiającym. b) Zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. c) Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. d) Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. e) Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. f) Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych. g) Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika budowy (branża drogowa)oraz kierowników robót sanitarnych i elektrycznych – spełniających wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku – do nadzorowania prac. h) Uczestniczenia przedstawiciela Wykonawcy w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. i) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja techniczna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, za uprzednim powiadomieniem. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę. 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby. 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych. 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne. 45233210-4 - Roboty w zakresie nawierzchni 45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego. 45233140-2 - Roboty drogowe. 45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu. 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne. 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń. 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg. 45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe. 45422000-1 - Roboty ciesielskie. 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 4. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową , STWiOR, które stanowią załączniki do SIWZ. a) Ze względu na fakt, że roboty będą realizowane na obiekcie czynnym, Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym oraz Wałecką Spółdzielnia Mieszkaniową w Wałczu sposób prowadzenia prac, harmonogram oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy pzp, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem, zapoznanie się z dokumentacją projektową i na tej podstawie dokonanie wyceny robót do oferty. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane prace budowlane na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 8. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób w pełnym wymiarze czasu pracy, w ilości wynikającej z harmonogramu zatrudnienia, stanowiącego załącznik do umowy, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania. a) Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u wykonawcy pracowników. b) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wszelkie prace budowlane, z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. c) Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia w danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązywania się z powierzonych obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia. d) Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 8b (powyżej), wykonawca zobowiązany będzie składać, oświadczenia o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudniania na podstawie umowy o pracę w następujących terminach: o pierwsze oświadczenie wraz z wykazem osób wyznaczonych do realizacji robót budowlanych – w terminie ustalonym przez zamawiającego, nie później niż na 2 dni przed rozpoczęciem realizacji robót, zawierające w szczególności imię nazwisko oraz pełnioną funkcję. o jako załącznik do protokołów odbioru, e) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów źródłowych (umowa o pracę i dowody opłaty składek na ZUS dla zadeklarowanej ilości pracowników) potwierdzających zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę (z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach