Przetargi.pl
Remont elewacji, wymiana okien z likwidacją wykusza w budynku Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu-postępowanie II

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-454 Zielona Góra, ul. Generała Władysława Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 68 4560700, , fax. 68 456 07 01
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
    ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
    65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. +48 68 4560700, , fax. 68 456 07 01
    REGON: 00102088400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji, wymiana okien z likwidacją wykusza w budynku Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu-postępowanie II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien z likwidacją wykusza i remont elewacji w budynku Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 3 stanowiącym własność Skarbu Państwa, będącym w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) demontaż okien i ościeżnic drewnianych, 2) montaż okien: drewnianych – 31 szt., oraz okien połaciowych drewnianych -14 szt. wyposażonych w rolety wewnętrzne materiałowe, 3) likwidację wykusza polegająca na demontażu w bocznej ścianie budynku oszklonego wykusza, w metalowej ramie obejmującego 3 kondygnacje, 4) montaż w miejsce zlikwidowanego wykusza okien aluminiowych o zwiększonej odporności ogniowej w ilości 3 szt., 5) montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu, 6) remont elewacji o powierzchni ok. 381,52 m2: naprawa elewacji i malowanie tynków zgodnie z wymogami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 7) montaż parapetów zewnętrznych z blachy cynkowej, 8) utylizację materiałów z rozbiórki. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 31 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowo-technicznej, która jednocześnie stanowi załączniki do SIWZ i przyszłej Umowy oraz w § 1 Umowy ( projekt umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ), do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, lub wskazany przez tego Wykonawcę Podwykonawca robót, zatrudniał w trakcie realizacji zamówienia wszystkie osoby na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywały na rzecz Zamawiającego następujące prace fizyczne: betoniarskie, murarskie, tynkarskie, blacharskie, malarskie, wymiany stolarki okiennej. Przedmiotowy wymóg nie dotyczy czynności związanych z nadzorem nad realizowanymi robotami budowlanymi oraz transportem materiałów i osób na teren realizowanych robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 składa Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 7 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - oświadczenie składane jest w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do wystawienia oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach