Przetargi.pl
REMONT ELEMENTÓW STRZELNICY GARNIZONOWEJ TYPU B, Kl. 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KĄTACH WĘGIERSKICH BĘDĄCYM W ADMINISTROWANIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU - nr sprawy ZP/31/2015.

Jednostka Wojskowa 4809 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 883 896 , fax. 261 883 868
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4809
    ul. Juzistek 2 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261 883 896, fax. 261 883 868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT ELEMENTÓW STRZELNICY GARNIZONOWEJ TYPU B, Kl. 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KĄTACH WĘGIERSKICH BĘDĄCYM W ADMINISTROWANIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU - nr sprawy ZP/31/2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie elementów strzelnicy garnizonowej typu B kl. 1 w kompleksie wojskowym w Kątach Węgierskich będącym w administrowaniu Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ dokumenty w szczególności: a) specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót - Zał. nr 2 do SIWZ, b) przedmiar robót - ślepy kosztorys - Zał. nr 3 do SIWZ, c) zestawienie materiałowe - Zał. nr 4 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452231007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 125 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7.750,- zł (słownie: złotych siedem tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w Rozdziale XV SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale XIII SIWZ. 4. W wypadku niewniesienia wadium, wniesienia go w innej niż wymaganej prawem formie oraz wniesienia wadium w innej niż określonej przez Zamawiającego wysokości, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. 5.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku NBP O/Warszawa nr: 20 1010 1010 0019 1913 9130 0000 o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 5, lit. b - e muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Gwarancje określone w pkt. 5 lit. c i d muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: a) bezwarunkowe zobowiązanie banku lub firmy ubezpieczającej do zapłaty sumy wadium na wezwanie Zamawiającego, b) informację dotyczącą postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji, e) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji, f) określenie terminu ważności gwarancji. 7. Poręczenia określone w ust. 5, lit. b oraz lit. e, muszą być złożone w formie oryginału i powinny zawierać następujące elementy: a) wskazanie podmiotu, za który bank lub podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, b) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, c) kwoty, do wysokości, której bank - poręczyciel lub podmioty, o których mowa art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) będą zobowiązane, d) wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na remont elementów strzelnicy garnizonowej typu B kl. 1 w kompleksie wojskowym w Kątach Węgierskich - Sprawa numer ZP/31/2015. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie kopii dokumentu do oferty, a oryginał dokumentu należy zdeponować przed terminem składania ofert w kasie Zamawiającego. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określa art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający informuje, iż kasa mieści się pod adresem Zamawiającego w budynku 220 w pokoju nr 168 i czynna jest: od poniedziałku do czwartku od 10:00 - 13:00, w piątek od 10:00 - 12:00. Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty. Dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA. Kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, należy załączyć do składanej oferty, z zastrzeżeniem, iż oryginał musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania roboty budowlanej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl;
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach