Przetargi.pl
REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 454 NA ODCINKU DOBRZEŃ WIELKI–KUP

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 591 800 , fax. 774 581 352
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 774 591 800, fax. 774 581 352
    REGON: 12652800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 454 NA ODCINKU DOBRZEŃ WIELKI–KUP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Dobrzeń Wielki–Kup zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.11.10.00-8 – roboty w zakresie burzenia; roboty ziemne; 45.23.30.00-9 – roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących remontu nawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Dobrzeń Wielki–Kup. Niniejsze przedsięwzięcie obejmuje: a) roboty w koronie drogi związane z konstrukcją w zakresie: – opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu, – oznakowanie terenu budowy, – wykonanie robót pomiarowych – obiekt liniowy, – mechaniczną rozbiórkę nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych, – mechaniczną rozbiórkę podbudowy z kruszyw kamiennych, – wykonanie robót ziemnych z transportem urobku na składowisko wykonawcy lub wysypisko, – wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, – wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych – grubość po zagęszczeniu 25 cm, – mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy tłuczniowej pod warstwę podbudowy zasadniczej z AC, – wykonanie podbudowy z AC22P – grubość po zagęszczeniu 10 cm, – wykonanie nawierzchni zjazdów z destruktu asfaltowego grubości 15 cm, – ręczne ścinanie i karczowanie zagajników wraz z rozdrobnieniem gałęzi na miejscu za pomocą rębaka, – wykonanie mechanicznej ścinki i umocnienia poboczy tłuczniem kamiennym grubości 10 cm, – wykonanie robót ziemnych z transportem urobku na składowisko wykonawcy lub wysypisko (odmulenie rowów drogowych), – wykonanie oznakowania pionowego (słupki U-1a), – wykonania oznakowanie poziomego grubowarstwowego, – odnowienia przyczółków (ścian czołowych) przepustu, – wywiezienia gruzu z terenu rozbiórki, – uprzątnięcia terenu robót, b) roboty w koronie drogi związane z nawierzchnią jezdni w zakresie: – mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod warstwy bitumiczne, – wykonanie warstwy wiążącej z AC16W – grubości 6 cm po zagęszczeniu, – ułożenie warstwy ścieralnej z SMA11S – grubości 4 cm po zagęszczeniu. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 11.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający odstępuje od określenia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenia, o których mowa powyżej wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą na załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 punkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Wraz z formularzem oferty (na załączniku nr 1 do SIWZ) powinny być złożone: 1) kosztorys ofertowy – na załącznikach nr 2, 2a i 2b do SIWZ, 2) oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 1 w formie oryginału – na załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ, 2a) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 1, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów, o których mowa w sekcji IV.6.5 punkt II.2 należy złożyć wraz z ofertą w formie oryginału – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, 5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach