Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 1689K Budzów – Trzebunia – Stróża o długości 2166mb, na odcinku w km od 1+538,60 do km 3+704,03 w miejscowości Jachówka polegający na remoncie uszkodzonej nawierzchni jezdni, chodników i poboczy wraz z wymianą uszkodzonych przepustów pod drogą

Powiat Suski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
  • Data zamieszczenia: 2019-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Suski
    ul. Kościelna 5 b
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52
    REGON: 07218167500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 1689K Budzów – Trzebunia – Stróża o długości 2166mb, na odcinku w km od 1+538,60 do km 3+704,03 w miejscowości Jachówka polegający na remoncie uszkodzonej nawierzchni jezdni, chodników i poboczy wraz z wymianą uszkodzonych przepustów pod drogą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1689K Budzów – Trzebunia – Stróża o długości 2166mb, na odcinku w km od 1+538,60 do km 3+704,03 w miejscowości Jachówka polegający na remoncie uszkodzonej nawierzchni jezdni, chodników i poboczy wraz z wymianą uszkodzonych przepustów pod drogą. 2. W Zakres planowanych prac do wykonania w trakcie remontu drogi powiatowej nr 1689K Budzów – Trzebunia – Stróża o długości 2166mb w miejscowości Jachówka wchodzi: 1) Roboty pomiarowe i prace geodezyjne 2) Roboty rozbiórkowe i ziemne związane z remontem: • zniszczonej konstrukcji nawierzchni jezdni, poboczy i zjazdów • istniejących przepustów pod droga i zjazdami • elementami odwodnienia drogi 3) Prace związane z wymianą zniszczonej konstrukcji w obrębie jezdni i poboczy gruntowych. 4) Prace związane z wymianą zniszczonej nawierzchni w obrębie istniejących chodników. 5) Prace związane z przebudową/wymianą zniszczonych istniejących przepustów rurowych. 6) Prace związane z remontem umocnienia korytkami betonowymi istniejących rowów przydrożnych ziemnych 7) Prace związane z remontem zatok autobusowych. 8) Prace związane z wymianą istniejących elementów odwodnienia – kanalizacji deszczowej) 9) Prace związane z remontem oprawy słupa oświetleniowego oświetlające istniejące przejście dla pieszych. 10) Roboty związane z konstrukcji nawierzchni jezdni drogi powiatowej: • Oczyszczenie istniejącego podłoża • Wykonanie frezowania profilującego • Wykonanie frezowania całej konstrukcji bitumicznej w obrębie przełomów • Skropienie emulsją asfaltową • Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanej mechanicznie w obrębie przełomów • Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanej mechanicznie w obrębie przełomów. • Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego w obrębie przełomów. • Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni przez ułożenie siatki szklanej powlekanej asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie 100kN • Wykonanie warstw konstrukcyjnych na jezdni z betonu asfaltowego (warstwa profilowa, wiążąca i ścieralna) • Wykonanie dostosowania wysokościowego (asfaltowego lub gruntowego) na istniejących zjazdach i skrzyżowaniach 11) Roboty związane z remontem istniejących poboczy 12) Montaż oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu (bariery energochłonne). 3. W zakresie remontu mostu w km 1+900 drogi powiatowej 1689K nad potokiem Skupieniówka w m. Jachówka Zamawiający udostępnia cały projekt remontu przedmiotowego obiektu (w załączniku nr III do siwz), jednakże w ramach niniejszego postępowania wykonać należy i wycenić wyłącznie roboty opisane w przedmiarze robót pozostałe informacje w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: nr 31 2030 0045 1110 0000 0155 1450 (Bank BGŻ BNP Paribas S.A) z adnotacją „wadium – numer sprawy WZ.272.15.2019”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełnionego formularza oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć formularz „ doświadczenie kierownika budowy/robót- zgodnie z Załącznikiem 1a do siwz oraz następujące dokumenty: 1) sporządzony przez wykonawcę kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik A do formularza oferty, 2) oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz, 3) oświadczenie– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do siwz, 4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach