Przetargi.pl
REMONT DROGI POPRZEZ WYKONANIE NAKŁADKI BITUMICZNEJ NA DRODZE POWIATOWEJ NR 1920D (ETAP 2 – KRZECZYN, BYSTRE)

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zdp-olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI POPRZEZ WYKONANIE NAKŁADKI BITUMICZNEJ NA DRODZE POWIATOWEJ NR 1920D (ETAP 2 – KRZECZYN, BYSTRE)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1920D na odcinku Krzeczyn – Bystre – Oleśnica, od km 2+000 do km 7+400, na długości 5400m. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1. Ścinkę poboczy o szerokości 1,0m i grubości 10cm poza terenem zabudowanym. 2. Wykonanie frezowania planimetrycznego nawierzchni w miejscowości Bystre w km 5+820 do 6+230 o grubości ok. 3cm, z nadaniem odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych oraz na połączeniu z istniejącą nawierzchnią jezdni i zjazdów na drogi gminne. Transport frezowiny na odległość do 10km. 3. Wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów o nawierzchni bitumicznej o następującej konstrukcji: 1) w miejscowości Bystre w km 5+850 do 6+200. a) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno bitumicznej do warstw ścieralnych AC 11S – grubości 5cm, 2) pomiędzy miejscowościami Piszkawa (od km 2+000) – Bystre (do km 5+850), Bystre (od km 6+200) – Oleśnica (km 7+400), a) profilowanie zaniżeń mieszanką mineralną do warstw wiążących AC16W, wzmocnienie siatką zbrojeniową z włókien szklanych przesączanych asfaltem b) warstwa (wyrównująca) z mieszanki mineralno bitumicznej do warstw wiążących AC 16W – grubości średnio 4cm (100kg/m2), c) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno bitumicznej do warstw ścieralnych AC 11S – grubości 5cm, 4. Wykonanie poboczy gruntowych o szerokości do 1,25m, w tym: 1) utwardzonych z kruszywa łamanego o szerokości 0,5m, i grubości 10cm. . (kruszywo łamane nie zawierające serpentynitu) 2) na szerokości od 0,5 do 0,75m, (z gruntu rodzimego ze ścinki pobocza lub dowiezionego humusu) 5. Regulacja wpustów i włazów kanalizacji deszczowej w m. Bystre. 6. Remont istniejących przepustów, wymiana uszkodzonych rur betonowych w następujących lokalizacjach: 1) w km 3+170, fi 800mm. Długość 17m 2) w km 4+300, fi 500mm. Długość 10m 3) w km 5+335, fi 800mm. Długość 12m 4) w km 6+730, fi 800mm. Długość 13m 5) w km 7+030, fi 600mm. Długość 14m 7. Ustawienie obustronnego radarowego wyświetlacza prędkości zasilanego solarnie w m. Bystre, w km 6+045. 8. Regulacja wysokościowa krawężników na zjazdach (do 25mb) oraz przełożenie kostki betonowej na zjazdach (do 30m2) . Dostosowanie do nowej nawierzchni. 9. Wykonanie i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu. 10. Odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego – przejścia dla pieszych, linie segregacyjne. 1.3. Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1) rozdziale 1 SIWZ, 2) Dokumentacji projektowej 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) 4) Przedmiarze robót – druk pomocniczy - będących załącznikami do siwz. Uwaga! Odcinek Piszkawa – Oleśnica, od km 0+000 do km 2+000, na długości 2000 m, którego również dotyczy dokumentacja projektowa został już wykonany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 49 000,00 zł (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 310) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w Zarządzie Dróg Powiatowych w Oleśnicy – Sekretariat – I piętro, pokój nr 3 – w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina) wyznaczonym na składanie ofert. Kopię dokumentu, należy załączyć do oferty, za wyjątkiem ust. 13.5. 5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy Nr rachunku: 81 9584 0008 2001 0011 4723 0005 tytułem: „Przetarg nieograniczony – Remont drogi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1920D (etap 2 – Krzeczyn, Bystre)”. tak by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający złożenie wadium należy załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Treść oferty stanowi wypełniony „Formularz oferty” 2.Wraz z ofertą muszą być złożone: 1)kosztorys ofertowy – jako element pomocniczy – sporządzony na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego przedmiaru robót, 2)Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz, 3)Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.7. siwz, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 4)Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.2. siwz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 5)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 6)Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy – względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje Pełnomocnik). 7)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. 2019r, poz. 700 ze zm.). 8)Zaleca się by do oferty zostało dołączone potwierdzenie wniesienia wadium w formie kserokopii. Kserokopię dowodu wpłaty wadium lub kserokopię gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (sposób składania oryginałów dokumentów ustanawiających wadium określa rozdział 13 niniejszej SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach