Urząd Gminy Biały Dunajec ogłasza przetarg
- Adres: 34-425 Biały Dunajec, ul. Jana Pawła II
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 073 197 , fax. 182 073 124
- Data zamieszczenia: 2020-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Biały Dunajec
ul. Jana Pawła II 312
34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie
tel. 182 073 197, fax. 182 073 124
REGON: 53225700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej „Za Pasieką”: odcinek I – w km od 0+500 do km 1+093,50, odcinek II – w km od 1+134,50 do km 1+360,50, odcinek III – w km od 1+499 do km 1+631,70 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont drogi gminnej „Za Pasieką”: na trzech odcinkach: - odcinek I – w km od 0+500 do km 1+093,50, - odcinek II – w km od 1+134,50 do km 1+360,50, - odcinek III – w km od 1+499 do km 1+631,70 4.2. Inwestycja będzie prowadzona w zakresie: 4.2.1. Remontu nawierzchni jezdni poprzez: - korytowanie, - profilowanie jezdni – na całości odcinka, szerokość podstawowa 3,00 m, - ułożenie geowłukniny separującej, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nowych nawierzchni asfaltowych 4.2.2. Odwodnienia: - oczyszczenie rowów wraz z wyprofilowaniem dna, - wykonania przepustów rurowych, 4.2.3. Utwardzonych opasek szer. 0,5m, 4.2.4. Odtworzenia istniejących zjazdów z drogi - dopasowanie do remontowanej nawierzchni jezdni, Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególna uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku (destrukt). Materiał niewykorzytany zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Inwestora . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarach robót, które stanowią załączniki nr 1a, 1b, do SIWZ. Uwaga! Zakres i ilości robót wyceniamy zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki nr 1a i 1b do SIWZ. Dokumentacja projektowa (plany sytuacyjne oraz przekroje) przedstawiają szerszy zakres robót, który był założony na etapie wykonywania dokumentacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Kosztorysy ofertowe przygotowane na podstawie przedmiarów. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ. 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 7.9 SIWZ (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części DP 1038K ul. Luszowickiej w Balinie
Dodano: 2023-07-13 - Wykonanie modernizacji dróg gminnych na terenie Miasta Bochnia
Dodano: 2023-05-23 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Remont ul. Kasprowicza w Nowym Targu” (długość ulicy około 800 mb).
Dodano: 2020-11-03 - Wykonanie remontu ul. Długiej na odcinku od ul. Orkana do os. Bereki w Nowym Targu.
Dodano: 2020-10-28 - Remont drogi gminnej nr 420015K w km od 0+000, do km 1+511 w miejscowości Gliczarów Górny oraz Biały Dunajec, Gmina Biały Dunajec
Dodano: 2020-08-25 - Kontynuacja przebudowy DP 1014K- ul.Piłsudskiego w Zagórzu
Dodano: 2020-07-31 - Remont części DP 1003K – ul. Spokojnej w Libiążu
Dodano: 2020-07-30 - Przebudowa drogi powiatowej numer 1059K, odcinek I - w km od 0+022 do km 0+665; odcinek II - w km od 0+694 do km 2+555, w miejscowości Chrzanów, Powiat Chrzanowski
Dodano: 2020-07-14 - Remont nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr DP 1051 K Płoki- Lgota
Dodano: 2020-07-08 - Wykonanie przebudowy ul. Ogrodowej na odcinku od ul. Orkana do os. Bereki w Nowym Targu: 1/ na zlecenie Gminy Miasto Nowy Targ – przebudowa ul. Ogrodowej, 2/ na zlecenie Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu Sp. z o.o. - remont sieci wodociągowej i sanitarnej wraz z przyłączami do budynków w ul. Ogrodowej.
Dodano: 2019-10-21