Przetargi.pl
Remont drogi gminnej 160497K Czernichów – Wąsów od km 0+000 do km 2+020 położonej w miejscowości Czernichów na działkach nr ewidencyjny gruntów 611/1, 634/1, 634/2 oraz w miejscowości Wąsów na działce numer ewidencyjny gruntów 112 w Gminie Koniusza.

Gmina Koniusza ogłasza przetarg

  • Adres: 32-104 Koniusza, Koniusza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 869 039 , fax. 123 869 015
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniusza
    Koniusza 55
    32-104 Koniusza, woj. małopolskie
    tel. 123 869 039, fax. 123 869 015
    REGON: 35155505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej 160497K Czernichów – Wąsów od km 0+000 do km 2+020 położonej w miejscowości Czernichów na działkach nr ewidencyjny gruntów 611/1, 634/1, 634/2 oraz w miejscowości Wąsów na działce numer ewidencyjny gruntów 112 w Gminie Koniusza.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest zadanie pn.: „Remont drogi gminnej 160497K Czernichów – Wąsów od km 0+000 do km 2+020 położonej w miejscowości Czernichów na działkach nr ewidencyjny gruntów 611/1, 634/1, 634/2 oraz w miejscowości Wąsów na działce nr ewidencyjny gruntu 112 w Gminie Koniusza”. 1. Ogólne zamierzenia projektowe Projekt przewiduje odnowę istniejącej nawierzchni bitumicznej. Projektuje się usunięcie istniejących warstw bitumicznych poprzez frezowanie na głębokość 8 cm, pozostawiając pozostałe warstwy konstrukcyjne na których ułożone będą nowe warstwy tj. wiążąca i ścieralna z betonu asfaltowego. Ogólnym warunkiem planowanej inwestycji jest osiągnięcie takich celów jak: • potrzeba poprawy parametrów geometrycznych oraz stanu technicznego istniejącej drogi, • poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, • poprawa warunków korzystania z komunikacji zbiorowej poprzez budowę nowych peronów przystankowych wraz z wiatami a także pętli autobusowej z wyznaczonymi miejscami do parkowania • prawidłowe odwodnienie korpusu drogi, • poprawa komfortu życia mieszkańców nieruchomości przyległych do drogi. 2. Przebieg trasy Przebieg trasy starano się tak poprowadzić, aby nie ingerować w istniejącą zabudowę i zagospodarowanie terenu. Trasa remontowanej drogi gminnej biegnie zgodnie z kilometrażem z kierunku południowego na północ. Trasa DG nr 160497K składa się z odcinków prostych, łuków kołowych o promieniach od 80 do 1000 m. Spadki podłużne jezdni wahają się od 0,53% do 11,08%. 3. Parametry techniczne - Łączna długość odcinka – 2020,00 m. - Klasa drogi – L (lokalna). - Kategoria ruchu – KR1. - Prędkość projektowa dla terenu zabudowanego vp - 40 km/h. - Prędkość projektowa dla terenu niezabudowanego vp - 60 km/h. - Szerokość jezdni – 5,00 m. - Szerokość poboczy z kruszywa żużlowego, z powierzchniowym utrwaleniem grysem i emulsją asfaltową – 0,75 m. - Pochylenia skarp wykopów oraz nasypów 1:1.5. - Szerokość jezdni zjazdów indywidualnych została przyjęta zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. 4 m oraz obustronne pobocza o szer. 0,5 m. Szerokość zjazdu w koronie wynosi 5,0 m lub dostosowana do szerokości zjazdów istniejących. - Pochylenie poprzeczne jezdni na odcinku prostym – daszkowe 2%. - Pochylenie poprzeczne jezdni na łukach poziomych - zgodnie z obowiązującymi przepisami (2,0-5,0%). - Odwodnienie drogi odbywa się poprzez spadek poprzeczny daszkowy 2% oraz za pomocą rowów trawiastych. - Pochylenie poprzeczne pętli autobusowej w granicach 0,5–0,7%. - Odwodnienie pętli autobusowej odbywa przy pomocy ścieku ulicznego o szer. 0,5 m z zaniżonej kostki brukowej a następnie ściekiem ulicznym odprowadzana przykanalikiem do istniejącego rowu trawiastego. - Szerokość peronów autobusowych i dojść – 2 m 4. Montaż linii napowietrznej oświetlenia ulicznego do istniejących słupów Zasilanie z ist. stacji trafo nr 2551 w układzie sieci TN-C. Przewody izolowane typu AsXSn 2x25mm2 Długość trasy podwieszenia sieci oświetlenia drogowego - 503m. Montaż oświetlenia zewnętrznego – wysięgnik jednoramienny z lampą LED szt. 10 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie załączonej do niniejszego przetargu dokumentacji projektowej opracowanej przez: a) mgr inż. Marka Sabat pn. „Remont drogi gminnej 160497K Czernichów – Wąsów od km 0+000 do km 2+020 położonej w miejscowości Czernichów na działkach nr ewidencyjny gruntów 611/1, 634/1, 634/2 oraz w miejscowości Wąsów na działce nr ewidencyjny gruntu 112 w Gminie Koniusza” i przedmiaru robót. Dokumentacja zawiera Projekt Budowlany, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Informację dotyczącą Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, Projekt Organizacji Ruchu, b) inż. Tomasza Miodek pn. „Projekt wykonawczy związany z montażem linii napowietrznej oświetlenia drogowego do istniejących słupów ze stacji trafo nr 2551 wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Czernichów Gm. Koniusza” oraz przedmiaru robót. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określony jest w ww. dokumentacji projektowej oraz pomocniczo w przedmiarach robót (załączniki nr 6 i nr 7 do SIWZ). 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać w technologii i z materiałów określonych w dokumentacji technicznej. W przypadku podania konkretnych nazw materiałów bądź producentów w opisie przedmiotu zamówienia, mogą być one zastąpione zamiennymi o równoważnych, nie gorszych parametrach technicznych. 8. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 8.1. Realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U z 2019 poz. 1040) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177) – na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim, fizycznym wykonywaniu robót budowlanych. 8.2. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia określone zostały w załącznikach nr 5, nr 6 i nr 7 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. b) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. c) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 8.3. Ww. wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i wykonujących obsługę geodezyjną. 8.4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie zawierające wykaz osób skierowanych do wykonywania robót budowlanych na podstawie umowy o pracę (załącznik nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233129-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35 000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium wnoszone w pieniądzu należy tak wnieść, aby zostało uznane na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie do dnia 2019-10-09 do godz. 10:00. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie w siedzibie Zamawiającego (sekretariat - pokój nr 11) do dnia 2019-10-09 do godz. 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z pkt 16 SIWZ , 3) pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach