Przetargi.pl
Remont drogi dojazdowej do pól w km 0+000 – 1+640 Piotrkowice Wielkie – Dalewice

Gmina Koniusza ogłasza przetarg

  • Adres: 32-104 Koniusza, Koniusza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 869 039 , fax. 123 869 015
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniusza
    Koniusza 55
    32-104 Koniusza, woj. małopolskie
    tel. 123 869 039, fax. 123 869 015
    REGON: 35155505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koniusza.pl, www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi dojazdowej do pól w km 0+000 – 1+640 Piotrkowice Wielkie – Dalewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Piotrkowice Wielkie -Dalewice w km 0+000 – 1+640. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa: projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt organizacji ruchu, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, przedmiar robót sporządzone przez mgr. inż. Marka Sabat pn.: „Remont drogi dojazdowej do pól w km 0+000 – 1+640 Piotrkowice Wielkie – Dalewice” (załączone do SIWZ). Jeżeli jakieś prace nie wynikają wprost z dokumentacji projektowej i przedstawionych dokumentów opisujących przedmiot zamówienia – a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania robót, a ich konieczność Wykonawca mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty – przyjmuje się, że należą one do przedmiotu umowy a wynagrodzenie za ich wykonanie jest objęte wynagrodzeniem ryczałtowym określonym w niniejszym zamówieniu. 3. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. 4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 4.1 Realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 1040 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podst. ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.) – na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności polegające na bezpośrednim, fizycznym wykonywaniu robót budowlanych. a) Ww. wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe oraz usługi geodezyjne. b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie zawierające wykaz osób skierowanych do wykonywania przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 4.2 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób, wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) W sytuacji gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości co do sposobu zatrudnienia personelu może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. d) W przypadku niespełnienia ww. wymagań, Wykonawca zapłaci karę w wysokości i na zasadach określonych w §12 ust. 1 pkt 2) wzoru umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). e) Ponadto Zamawiający może weryfikować za pomocą pracownika Urzędu Gminy Koniusza (koordynatora ds. inwestycji), czy zakres przedmiotu zamówienia jest rzeczywiście realizowany wskazanym personelem, zatrudnionym na umowę o pracę. Za nieprawidłowości ze strony Podwykonawcy w zakresie wskazanego przez Zamawiającego obowiązku zatrudniania na umowę o pracę osób do wykonania określonych czynności, odpowiadać będzie Wykonawca oraz Podwykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233226-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 500, 00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych, 00/100 PLN) Wadium wnoszone w pieniądzu należy tak wnieść, aby zostało uznane na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie do dnia 2020-06- 22 do godz. 10:00. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć do dnia 2020-06-22 do godz. 10:00 w postaci elektronicznego oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) w formacie umożliwiającym Zamawiającemu odczyt dokumentu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wadium musi zostać przesłane do Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium może być przesłane wraz z ofertą (skompresowane do jednego pliku). Jeżeli wykonawca przesyła wadium poza ofertą, np. drogą e-mail, winno być ono oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczne przypisanie do postępowania. Wadium przesłane poza ofertą należy przesłać na adres e-mail: zamowieniapubliczne@koniusza.pl. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Dokument ten należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2) W przypadku polegania Wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Dokument ten należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3) Pełnomocnictwo w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, 4) Dowody, o których mowa w pkt 7.4 SIWZ (jeżeli dotyczy). Dowody należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Dokument ten należy sporządzić w postaci elektronicznej i opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, 6) wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, składany w dniu podpisania umowy), 7) Kosztorys zgodnie z zapisami pkt 17.3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach