Przetargi.pl
Remont drogi dojazdowej do budynku przy ul. Traugutta 7a oraz remont wjazdu na posesję przy ul. Szczecińskiej 2 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie”

Urząd Miejski w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 342 291 , fax. 598 343 272
  • Data zamieszczenia: 2020-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Człuchowie
    ul. Wojska Polskiego 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 598 342 291, fax. 598 343 272
    REGON: 52540629300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czluchow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi dojazdowej do budynku przy ul. Traugutta 7a oraz remont wjazdu na posesję przy ul. Szczecińskiej 2 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi dojazdowej do budynku wraz z chodnikiem przy ul. Traugutta 7a oraz remont wjazdu na posesję przy ul. Szczecińskiej 2 w Człuchowie w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie”. Stosownie do art. 31 ustawy Pzp przedmiot zamówienia opisuje się za pomocą następujących dokumentów, w podanej kolejno hierarchii ich ważności: 1) dokumentacji projektowej, 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 3) przedmiarów robót (w formie pomocniczej – dla ułatwienia kalkulacji ceny oferty). Część I – „Remont drogi dojazdowej do budynku wraz z chodnikiem przy ul. Traugutta 7a w Człuchowie”. Przedmiotem części zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - remont drogi dojazdowej do budynku wraz z chodnikiem przy ul. Traugutta 7a w Człuchowie w ramach projektu „ Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie”. Zakres prac obejmuje m.in. roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni chodnika, drogi dojazdowej i opaski oraz wykonanie koryta z wywiezieniem gruzu i nadmiaru ziemi w miejsce wskazane przez Inwestora. Szczegółowy zakres prac obejmuje: − Wymianę nawierzchni chodnika z płytek betonowych 35x35x5 na kostkę betonową wibroprasowaną w kolorze szarym. − Wymianę opaski w części budynku z płytek betonowych 35x35x5 i nawierzchni betonowej na kostkę wibroprasowaną w kolorze szarym zakończoną betonowym obrzeżem trawnikowym 20x6cm. − Wymianę nawierzchni betonowej drogi dojazdowej z płytek chodnikowych i części drogi o nawierzchni asfaltowej na kostkę betonową wibroprasowaną o gr. 8 cm w kolorze szarym wykończonym krawężnikiem betonowym 15/30 w kolorze szarym. − Regulację pionową studni kanalizacyjnych oraz hydrantu i zaworu wodnego. − Kanały z rur PCV, studnie rewizyjne oraz wpusty deszczowe Szczegółowy zakres części zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 5 do SIWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR). Część II - Remont wjazdu na posesję przy ul. Szczecińskiej 2 w Człuchowie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - remont wjazdu na posesję przy ul. Szczecińskiej 2 w Człuchowie w ramach projektu „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie”. Zakres prac obejmuje m.in. wykonanie korytowania pod nawierzchnie, wykonanie podbudowy oraz warstwy odsączającej, wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz wbudowaniu krawężników betonowych. Szczegółowy zakres części zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 5 do SIWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100) dla I części zamówienia, 2) dla II części zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Remont drogi dojazdowej do budynku przy ul. Traugutta 7a oraz remont wjazdu na posesję przy ul. Szczecińskiej 2 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie”. Numer referencyjny postępowania – RI.271.06.2020 2) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej); 3) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 4) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 5) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) suma gwarancyjna; 7) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 8) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 10) zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Człuchów Nr 35 2030 0045 1110 0000 0228 6250, z dopiskiem na przelewie – RI.271.06.2020 „Remont drogi dojazdowej do budynku przy ul. Traugutta 7a oraz remont wjazdu na posesję przy ul. Szczecińskiej 2 w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Śródmieścia w Człuchowie”. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Oryginał lub kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium Wykonawca załącza do oferty. 8. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach