Przetargi.pl
Remont dróg gminnych w miejscowościach Cieklin i Dębowiec

Urząd Gminy Dębowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 38-220 Dębowiec, Dębowiec
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 413 730 , fax. 134 413 028
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dębowiec
    Dębowiec 101
    38-220 Dębowiec, woj. podkarpackie
    tel. 134 413 730, fax. 134 413 028
    REGON: 53875100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.debowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych w miejscowościach Cieklin i Dębowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych: A. Remont drogi gminnej Nr 113266 R Cieklin (koło kościoła) w miejscowości Cieklin. Droga została podzielona w dokumentacji projektowej na 4 odcinki (I odcinek – 81,0 m, II odcinek – 139,0 m, III odcinek – 77,0 m, IV odcinek – 274,0 m). Łączna długość remontu drogi wynosi 571,0 m. B. Remont drogi gminnej Nr 113254 R Dębowiec-Bajdy w miejscowości Dębowiec. Droga została podzielona w dokumentacji projektowej na 2 odcinki (I odcinek – 414,0 m, II odcinek – 304,0 m). Łączna długość remontu drogi wynosi 718,0 m. Przedmiot zamówienia został podzielony na II części, część I - realizacja robót remontowych drogi gminnej Nr 113266 R Cieklin (koło kościoła) w miejscowości Cieklin oraz część II - realizacja robót remontowych drogi gminnej Nr 113254 R Dębowiec-Bajdy w miejscowości Dębowiec. Podział na części oznacza, że Wykonawcy mogą złożyć swoje oferty oddzielnie, tylko na jedną część, bądź łącznie na obie części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: - Wykazu przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie, budowie bądź przebudowie drogi, o wartości zamówienia co najmniej 400.000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych) brutto wraz z podaniem, wartości, daty, miejsca robót, na rzecz któ­rych zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy robota została wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana prawidłowo, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (protokół odbioru). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część wartość robót Wykonawcy na kwotę minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). - Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część zdolność kredytowa Wykonawcy na kwotę minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). - Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część ubezpieczenie Wykonawcy na kwotę minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). - Oświadczenie o zobowiązaniu osoby lub posiadaniu osoby z wymaganymi kwalifikacjami zawodowymi, lub kserokopia uprawnień kierownika budowy; (w branży drogowej, posiadający co najmniej pięcioletni staż na stanowisku kierownika budowy lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności i zakresie pozwalającym na wykonanie niniejszego zamówienia). - „Oświadczenie Wykonawcy” o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł poro­zumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem skła­dek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi od­setkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ra­ty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach