Przetargi.pl
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I: Remont drogi gminnej nr 200280K – Uniszowa – Droga na Bucze Górne, nr dz. ewid. 104 w miejscowości Uniszowa w km od 0+105 – 0+520, Część II: Remont drogi gminnej nr 200290K – Lubcza – Droga na Augustyna, nr dz. ewid. 1471, 1538, 1467/2, w miejscowości Lubcza w km od 0+000 - 0+520

Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg

  • Adres: 33-160 Ryglice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 541 035 , fax. 146 541 054
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
    ul. Rynek 9
    33-160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 146 541 035, fax. 146 541 054
    REGON: 54758900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I: Remont drogi gminnej nr 200280K – Uniszowa – Droga na Bucze Górne, nr dz. ewid. 104 w miejscowości Uniszowa w km od 0+105 – 0+520, Część II: Remont drogi gminnej nr 200290K – Lubcza – Droga na Augustyna, nr dz. ewid. 1471, 1538, 1467/2, w miejscowości Lubcza w km od 0+000 - 0+520
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I: „Remont drogi gminnej nr 200280K – Uniszowa – Droga na Bucze Górne, nr dz. ewid. 104 w miejscowości Uniszowa w km od 0+105 – 0+520”, Część II: „Remont drogi gminnej nr 200290K – Lubcza – Droga na Augustyna, nr dz. ewid. 1471, 1538, 1467/2, w miejscowości Lubcza w km od 0+000 - 0+520”. Zamówienie jest udzielane w częściach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na następujące części: Część I: „Remont drogi gminnej nr 200280K – Uniszowa – Droga na Bucze Górne, nr dz. ewid. 104 w miejscowości Uniszowa w km od 0+105 – 0+520”, Część II: „Remont drogi gminnej nr 200290K – Lubcza – Droga na Augustyna, nr dz. ewid. 1471, 1538, 1467/2, w miejscowości Lubcza w km od 0+000 - 0+520”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi na Bucze Górne w miejscowości Uniszowa na odcinku 415 mb oraz remont drogi na Augustyna w miejscowości Lubcza na odcinku 520 mb. Część I: Remont drogi gminnej nr 200280K – Uniszowa – Droga na Bucze Górne, nr dz. ewid. 104 w miejscowości Uniszowa w km od 0+105 – 0+520: Zakres robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje: • Roboty pomiarowe • Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 0 - 5 cm • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm (dot. odc. 0+105-0+276) • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S – warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm (dot. odc. 0+105-0+276); 5 cm (dot. odc. 0+276-0+520) • Pobocza - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 - grubość po zagęszczeniu 10 cm. Część II: Remont drogi gminnej nr 200290K – Lubcza – Droga na Augustyna, nr dz. ewid. 1471, 1538, 1467/2, w miejscowości Lubcza w km od 0+000 - 0+520: Zakres robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje: • Roboty pomiarowe • Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – grubość po zagęszczeniu 10 cm • Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 0 - 12 cm • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6-8 cm (dot. uszkodzonego odcinka) • Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S – warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm • Pobocza - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 - grubość po zagęszczeniu 10 cm • Umocnienie rowu (zabezpieczenie skarpy gabionami o wym. 1,0x0,5x0,5 m, oraz umocnienie rowu płytami ażurowymi). Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia -dot. Cz. I i II zamówienia: Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót budowlanych, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2272) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117). Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SIWZ, tj.: specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, mapach z zaznaczonym zakresem robót oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i pomocniczo w przedmiarach robót. 3. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonanie warstwy profilującej, wiążącej i ścieralnej b) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: W celu wykazania okoliczności, o których mowa w lit. a, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych podczas realizacji przedmiotu umowy zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Oświadczenie to powinno również zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, liczbę pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Do oświadczenia Wykonawca obowiązany jest dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakresu obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: • Na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie składać aktualne oświadczenie, o którym mowa w lit. b w terminie do 5 dni od wezwania. • W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w lit. b i c zwróci się z wnioskiem do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. • Sankcje wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: a) dot. Części I: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), b) dot. Części II: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 3 nr: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: „Wadium do przetargu ZP.271.1.27.2019, Część …”. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Uwaga: 1) jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, 2) w przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w oryginale w Urzędzie Miejskim w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice w pok. nr 18 u inspektora Bogusławy Klucznik, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę oprócz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 pkt 1 SIWZ, tj oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu składają się: 1)formularz ofertowy – wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2)dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) np. odpis z KRS lub CEIDG (o ile dotyczy) 3) jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby, 4) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 5) dowód wniesienia wadium 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: W związku z tym, iż Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach