Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500, , fax. 618 543 988
- Data zamieszczenia: 2019-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8569000, 8569500, , fax. 618 543 988
REGON: 000001525 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ue.poznan.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczenia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Domu Studenckiego Feniks przy ul. Dożynkowej 9F w Poznaniu – I Piętro. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach zlokalizowanych w domu studenckim DS. Feniks będącym własnością Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu: 5.2Zakres prac został określony w dokumentacji pt. „Remont Domu Studenckiego Feniks przy ul. Dożynkowej 9F w Poznaniu”. UWAGA! Dokumentacja projektowa dotyczy całego domu studenckiego. Z uwagi na możliwość realizacji remontu tylko w okresie wakacyjnym, jego zakres został ograniczony w bieżącym zamówieniu do remontu tylko i wyłącznie 1 piętra. Dokumentacja ta wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Prace remontowe polegać będą głównie na wykonaniu: robót przygotowawczych, demontażowych i rozbiórkowych, robót remontowych w zakresie podłóg i posadzek, robót remontowych związanych z odnowieniem ścian i sufitów, montażu ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych suchej zabudowy w tym m. in. pionów i poziomów c.o, itp., montażu nowych lamp, gniazd, łączników wraz z okablowaniem, montażu bądź wymianie wentylatorów łazienkowych, czyszczeniu i malowaniu grzejników żeliwnych i podokienników, wymianie umywalek, misek ustępowych i brodzików, wymianie okładzin ściennych i podłogowych, wymianie wykładzin PCV, wymianie drzwi do pomieszczeń. 5.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych tj: przygotowanie pomieszczeń do remontu polegające na wylokowaniu mebli, zabezpieczeniu folią okien i drzwi przed zabrudzeniem, uporządkowaniu pomieszczeń, odkurzeniu i wniesieniu mebli po zakończeniu prac, wywiezieniu materiałów rozbiórkowych; myciu: okien, niemalowanych drzwi, korytek z instalacją okablowania strukturalnego, wyłączników, gniazdek, parapetów, ościeżnic itp. koniecznym przemieszczaniu mebli i wyposażenia w obrębie terenu budowy, a po zakończeniu robót – pomieszczenia muszą być umeblowane w sposób pierwotny. 5.4 Prace remontowe opisane w dokumentacji wykonywane będą w jednym etapie. 5.5 Po zakończeniu realizacji robót stwierdzonego protokołem bezusterkowego odbioru, Wykonawca może wystawić fakturę. 5.6 Okres gwarancji minimum 36 miesięcy. 5.7 Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ. 5.8 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, inspektorem ochrony danych osobowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu jest dr hab. inż. Jacek Łuczak, prof. nadzw. UEP, Budynek Collegium ALTUM, Pokój 1715, ul. Powstańców Wielkopolskich 16, Poznań rodo@ue.poznan.pl, jacek.luczak@ue.poznan.pl, tel. +48 602 394 161, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Całodobowa obsługa portierni w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w okresie od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku” realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź.zm.) dalej „ustawa Pzp”, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214400-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie składania ofert – w wysokości: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100). Wadium można wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w Santander Bank Polska S.A, 4 Oddział Poznań 08 1090 1476 0000 0001 4228 6053.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2.Wyceniony przedmiar robót sporządzony metodą uproszczoną, zawierający składniki cenotwórcze oraz ceny jednostkowe poszczególnych rodzajów robót .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa zespołu budynków przy ul. Szyperskiej 8 w Poznaniu”
Dodano: 2022-02-23 - „Przebudowa pomieszczeń Biblioteki Uczelnianej przy ul. Opalińskich 1 na pomieszczenia dydaktyczne Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie”
Dodano: 2021-02-02 - „Przebudowa pomieszczeń Biblioteki Uczelnianej przy ul. Opalińskich 1 na pomieszczenia dydaktyczne Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. J.A. Komeńskiego w Lesznie”
Dodano: 2020-12-04 - Modernizacja starej części budynku dydaktycznego „J” na potrzeby kształcenia inżynierskiego PUSS w Pile
Dodano: 2019-10-09 - Remont toalet na IV piętrze w budynku „C” Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, zlokalizowanego przy ul. Towarowej 53 w Poznaniu
Dodano: 2019-10-07 - Remont/odbudowa Dużej Auli w budynku Collegium Polonicum UAM w Słubicach po pożarze
Dodano: 2019-10-03 - Remont/odbudowa Dużej Auli w budynku Collegium Polonicum UAM w Słubicach po pożarze
Dodano: 2019-08-27 - Remont/odbudowa Dużej Auli w budynku Collegium Polonicum UAM w Słubicach po pożarze
Dodano: 2019-08-01 - Budowa tarasu widokowego na 18 piętrze budynku Collegium Altum
Dodano: 2019-06-19 - Remont pomieszczeń w domach studenckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu 2019r
Dodano: 2019-05-22