Przetargi.pl
Remont dachu na budynku dworsko – pałacowym w Sukowach

Gmina Kruszwica ogłasza przetarg

  • Adres: 88-150 Kruszwica, ul. Nadgoplańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 515 010 , fax. 523 516 021
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszwica
    ul. Nadgoplańska 4
    88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 515 010, fax. 523 516 021
    REGON: 92350777000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu na budynku dworsko – pałacowym w Sukowach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne CPV 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Zamawiający: Gmina Kruszwica Termin realizacji: 30.04.2020 r. Miejsce świadczenia usługi: Sukowy 36 - działka nr 76/29, gmina Kruszwica obręb Sukowy. Wskazane jest, aby Wykonawca usługi dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu na części głównej (środkowej) budynku dworsko-pałacowego w Sukowach, na działce nr 76/29. Budynek znajduje się na obszarze objętym ochroną konserwatorską i jest wpisany do ewidencji zabytków pod nr 183/A z dnia 15.06.1984 r. Dwór wybudowano pod koniec XIX wieku i przebudowano w latach 1915-1920. Od 1974 roku dwór jest we władaniu Gminy Kruszwica, w roku tym przeprowadzono remont kapitalny obiektu. Zakres prac: 1/ Branża budowlana Zakres obejmuje wymianę pokrycia dachowego części głównej budynku wielorodzinnego w miejscowości Sukowy na działce oznaczonej nr 76/29, w tym wymianę poszycia dachowego oraz remont kominów w budynku. Ogólna charakterystyka i zakres planowanych robót: a. Wymiana pokrycia dachowego Projektuje się wymianę pokrycia dachowego z istniejącej dachówki ceramicznej na dachówkę ceramiczną typu karpiówka w kolorze pokrycia istniejącego na skrzydłach bocznych. Po wykonaniu demontażu istniejącego pokrycia dachowego (dachówka ceramiczna), demontażu istniejących obróbek blacharskich, usunięcia łat, blaszanego pokrycia lukarn i orynnowania itd. oraz demontażu pozostałości instalacji odgromowej należy dokonać oceny technicznej poszycia z desek i konstrukcji elementów dachu. Poszycie z desek należy oczyścić mechanicznie, elementy zawilgocone, zgrzybiałe należy wymienić, poszycie z desek zaimpregnować preparatami grzybobójczymi (FOBOS lub równorzędne). Na tak zabezpieczonym i przygotowanym poszyciu projektuje się papę podkładową, a następnie projektuje się równolegle do krokwi kontrłaty 2,5 x 5 cm dostosowane do rozstawu krokwi oraz łaty o wymiarach 40 mm x 60 mm w rozstawie max. 30 cm (rozstaw łat zależny od producenta dachówki). b. Rynny i rury spustowe Przewiduje się wymianę rynien na całej długości połaci dachowych oraz połaci lukarn, a także wymianę rur spustowych. Kolorystyka zgodna z kolorem obróbek blacharskich lub najbardziej zbliżonym do koloru dachówki. W przypadku wymiany zachować prawidłowe przekroje, spadki, a także zgodność wymiarową i kolorystyczną z istniejącymi elementami. Zalecana średnica rynien 18 cm, spadki 0,5-1%. c. Remont kominów Z uwagi na zły stan techniczny kominów przewiduje się: - skucie odparzonych tynków, - przemurowanie kominów cegłą klinkierową, - wykonanie nowych czapek kominowych z betonu B25 – zbrojonych, - wymianę krat zabezpieczających kanały przed dostępem ptaków, - wykonanie nowych obróbek blacharskich. UWAGA: przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przewody przed zasypaniem gruzem i innymi zanieczyszczeniami; pokrycie wokół kominów należy ochronić przed przypadkowym przecięciem i zniszczeniem. d. Wymiana podłogi na poddaszu Do wymiany kwalifikuje się podłoga na poddaszu oraz skorodowane podwaliny i belki stropowe. e. Wymiana okien Wymiana okien typu „wole oczka” 2 szt. I. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie budowlanym:  Branża budowlana „Remont dachu Sukowy 36, gm. Kruszwica, działka nr 76/29” opracowany przez firmę DBD Studio Patryk Szczupakowski,  Przedmiar robót „Remont dachu dworu Sukowy 36, gm. Kruszwica”  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu „Remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Sukowy, gm. Kruszwica na dz. nr 76/29”  Decyzja nr WZN 166/2019 Kujawsko- Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków II. Wytyczne dla Wykonawców:  Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.  Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym wszelkie walory estetyczne.  Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym).  Zamawiający przewiduje częściowe rozliczanie i finansowanie wykonanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym z zastrzeżeniem, że Wykonawca musi wystawić minimalnie dwie, a maksymalnie trzy faktury. Pierwsza faktura musi być wystawiona i dostarczona Zamawiającemu najpóźniej do 20.12.2019 r. i obejmować wykonane do tego czasu roboty budowlane o wartości zbliżonej lub równej 80.000,00 zł, lecz nie wyższej niż ta kwota. Kwota ostatniej faktury musi obejmować minimum 30% wartości wynagrodzenia. III. Wymagania Zamawiającego w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: 1) pracownik budowy – roboty ogólnobudowlane 2) pracownik budowy – prace dekarskie, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w § 19 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21.10.2019r. do godz. 10:00. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w kasie w pokoju nr 103 (wystarczy zaadresować kopertę opisując wadium, przedmiot zamówienia z dopiskiem kasa pokój nr 103), a ksero dokumentu dołączyć do oferty 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kruszwica 11 8151 0001 0000 0909 2000 0017; z podaniem tytułu: Wadium- / Remont dachu na budynku dworsko – pałacowym w Sukowach / b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy; oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach