Powiat Ropczycko - Sędziszowski ogłasza przetarg
- Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 172 218 306 , fax. 172 228 571
- Data zamieszczenia: 2020-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Ropczycko - Sędziszowski
ul. Konopnickiej 5
39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
tel. 172 218 306, fax. 172 228 571
REGON: 69058143600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego z podziałem na zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót polegających na remoncie cząstkowym nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego z podziałem na 3 zadania, na które dopuszcza się składanie ofert częściowych: „Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego z podziałem na zadania”: Zadanie 1 – Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego mieszankami mineralno – bitumicznymi; Zadanie 2 – Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego przy użyciu remontera; Zadanie 3 – Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego w postaci nakładek przy użyciu mieszanki mineralno – bitumicznej. Dotyczy wszystkich zadań: 1) Zamówienia w ramach poszczególnych zadań będą realizowane etapami, w miarę potrzeb, każdorazowo na polecenie Zamawiającego przekazane pisemnie na adres Wykonawcy wskazany w ofercie. Zamawiający wymaga wykonania 90% wartości umowy w terminie do 30.06.2020r., pozostałe 10 % w późniejszym terminie obowiązywania umowy. 2) Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie realizacji robót następowało nie później niż 7 dni od otrzymania polecenia, o którym mowa w pkt 1). 3) Uszkodzone nawierzchnie dróg będą kwalifikowane do remontu w zakresie określonym przez umocowanych pracowników Zamawiającego. 4) Przedmiot oraz sposób realizacji zamówienia w zakresie poszczególnych zadań określa szczegółowy opis zamówienia stanowiący załącznik Nr 1A do SIWZ, kosztorysy ofertowe (Formularze 2.1 – 2.3) oraz SST (załącznik Nr 5). 5) Technologie usuwania uszkodzeń nawierzchni i materiały użyte do tego celu należy dostosować do rodzaju i wielkości uszkodzenia w ramach specyfiki danego zadania. 6) Sposób usunięcia w/w uszkodzeń nawierzchni określono w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Część 5 SIWZ. 7) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 8) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca roboty zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót remontowych. 9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Część 4 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty i kosztorys ofertowy dla każdego zadania osobno, pełnomocnictwo. W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy J. Kilińskiego w Krośnie
Dodano: 2024-04-12 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY SIENIAWA W M. DYBKÓW, WYLEWA I CZERCE
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa drogi gminnej nr G 108455 R Grzegorzówka - Zabratówka w m. Grzegorzówka w km 0+342 – 1+340
Dodano: 2024-03-11 - Remonty nawierzchni bitumicznych dróg w 2024 roku na terenie miasta Krosna
Dodano: 2024-03-11 - Roboty ziemne koparkami w zakresie naprawy dróg gminnych.
Dodano: 2024-03-06 - Remonty cząstkowe nawierzchni utwardzonych
Dodano: 2024-02-28 - „Modernizacja infrastruktury "Elektryka" oraz strażnicy OSP Krosno - Turaszówka” – II etap
Dodano: 2024-02-16 - Utrzymanie dróg leśnych w Leśnictwach Nadleśnictwa Rozwadów w 2022 roku z podziałem na dwie części – pakiety”– powtórzenie zamówienia dla Pakietu nr 2
Dodano: 2023-11-08 - „Remont drogi powiatowej 2067R Hucisko Nienadowskie - Dubiecko - Sielnica km 9+034 -15+234”
Dodano: 2023-10-13 - Przebudowa drogi gminnej na dz. ewid. nr 5625 w miejscowości Przysietnica
Dodano: 2023-10-08