Przetargi.pl
Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Zebrzydowice

Gmina Zebrzydowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-410 Zebrzydowice, ul. ks. A. Janusza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 755 107, , fax. 324 693 266
  • Data zamieszczenia: 2020-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zebrzydowice
    ul. ks. A. Janusza 6
    43-410 Zebrzydowice, woj. śląskie
    tel. 324 755 107, , fax. 324 693 266
    REGON: 27658090000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebrzydowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Zebrzydowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej w Gminie Zebrzydowice w roku 2020. W ofercie należy podać ceny: C1 - koszt naprawy 1m2 nawierzchni masą asfaltową o grubości 4 cm, C2 - koszt uzupełnienia 1m2 podbudowy o gr. 10 cm, C3 - koszt 1 m2 powierzchniowego utrwalenia nawierzchni grysami kamiennymi. Podstawą wykonania roboty będzie ustalenie przed rozpoczęciem naprawy przez inspektora nadzoru, którym jest pracownik Urzędu Gminy i przy udziale Wykonawcy ramowego zakresu robót i sporządzenie przedmiaru przedmiotu umowy, co będzie stanowić podstawę do powykonawczego rozliczenia robót. Ustalony zostanie również termin wykonania poszczególnych robót. Nie dopuszcza się przerw technologicznych polegających na pozostawieniu wyciętych „ubytków nawierzchni” na okres dłuższy niż jeden dzień tj. wycięcie ubytku i wypełnienie go mieszanką bitumiczną powinno zostać wykonane w tym samym dniu. W wypadku nagłej zmiany warunków atmosferycznych lub innych przypadków losowych zaistniałych nie z winy Wykonawcy, niezwłocznie należy powiadomić inspektora i ustalić z nim sposób zabezpieczenia oraz oznakowania przerwanych robót. Po przygotowaniu uszkodzonego miejsca nawierzchni do naprawy (wg specyfikacji technicznej), należy spryskać dno i boki naprawianego miejsca szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową w ilości 0,5 l/m2 - przy stosowaniu do naprawy mieszanek mineralno-asfaltowych, a po nałożeniu mieszanki również górne krawędzie remontowanego miejsca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : 7 000,00 zł, (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) zabezpieczającego ofertę na 30 dni, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2019, poz. 310 z późn. zm.) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Jastrzębie Zdrój 85 8470 0001 2001 0030 4283 0011 z dopiskiem: wadium „Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie gminy Zebrzydowice” Uwaga nr 8: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu w Referacie Księgowości Zamawiającego (do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu) lub bezpośrednio do oferty. W ofercie zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6 lit. a niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenie o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania oferty na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przesłać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.Dokumentu (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Dokument ten należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach