Przetargi.pl
„Remont cząstkowy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni tłuczniowej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski”

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 22 16 001, , fax. 17 22 16 313
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 22 16 001, , fax. 17 22 16 313
    REGON: 000529686
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sedziszow-mlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont cząstkowy dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni tłuczniowej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wbudowanie kruszywa drogowego łamanego o ciągłym uziarnieniu frakcji 0 – 31,5 mm; kruszywa drogowego łamanego o ciągłym uziarnieniu frakcji 4 – 31,5 mm oraz kruszywa drogowego łamanego grubego frakcji 31,5 – 63 mm o łącznej ilości 4 000 ton na drogi gminne i wewnętrzne o nawierzchni tłuczniowej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski, oraz praca koparki (przygotowanie podłoża) w ilości 150 godzin. 2. Zakres zamówienia, o którym mowa w pkt 1, obejmuje załadunek kruszywa z miejsca jego składowania i wbudowanie kruszywa stanowiącego własność Zamawiającego na odcinki dróg gminnych i wewnętrznych wskazane przez Zamawiającego. Potwierdzeniem ilości załadowanego kruszywa będzie wydruk z urządzenia wskazującego wagę załadowanego kruszywa. 3. Miejscem składowania kruszywa jest plac przy ulicy Kolbuszowskiej w Sędziszowie Małopolskim (dawniej, ciepłownia) – lokalizacja w załączniku do SIWZ. 4. Zamawiający ustalał będzie zakres robót w formie zleceń (telefonicznie lub pocztą elektroniczną) obejmujących remonty poszczególnych dróg z podaniem terminu ich wykonania. Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu zlecenia przystąpić do wykonania remontów zgodnie z terminem wskazanym w formularzu oferty – Formularz ofertowy (czas reakcji) oraz do zakończenia robót w terminie określonym w zleceniu. Miejsce wykonania remontu i zakres robót wskazane będą każdorazowo przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 6. Zamawiający informuje iż przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, co oznacza że podane w pkt. 1 niniejszego rozdziału ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. W przypadku gdy zakres prac będzie większy niż określono w pkt. 1 Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia o maksymalne wartości określone poniżej: wbudowanie kruszywa drogowego łamanego o ciągłym uziarnieniu frakcji 0 – 31,5 mm; kruszywa drogowego łamanego o ciągłym uziarnieniu frakcji 4 – 31,5 mm oraz kruszywa drogowego łamanego grubego frakcji 31,5 – 63 mm o maksymalną łączną ilość 2 000 ton na drogi gminne i wewnętrzne o nawierzchni tłuczniowej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski, oraz praca koparki (przygotowanie podłoża) o maksymalna łączną ilość 75 godzin. 6.1. Warunki skorzystania z prawa opcji: a) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi korzystać. b) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji wielokrotnie w czasie trwania umowy. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy (w formie pisemnej lub mailem), oświadczenie, w którym wyrazi wolę skorzystania z prawa opcji oraz określi zakres i termin realizacji usługi w ramach opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. c) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie określone na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie przetargowej Wykonawcy d) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach zamówienia podstawowego, e) Wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji nie wymaga sporządzania aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 2. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 3. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwagi do dokumentów pełnomocnictwa Pełnomocnictwo składane jest w formie pisemnej (art.78 § 1 KC) tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wraz z pełnomocnictwem należy przedłożyć dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu. 4. kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiaru robót i SST 5. dla oferty równoważnej oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach