Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg
- Adres: 02-517 Warszawa, Rakowiecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 44 36 252, , fax. 224436254
- Data zamieszczenia: 2020-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
Rakowiecka 25/27
02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 44 36 252, , fax. 224436254
REGON: 01525966300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ciągów pieszo-jezdnych wraz z wjazdem i odwodnieniem terenu w Przedszkolu nr 145 przy ul. Goszczyńskiego 17a w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont swym zakresem obejmuje plac zlokalizowany na ternie przedszkola nr 145, oraz chodników na terenie placu przedszkola nr 145 przy ul. Goszczyńskiego. Prace będą polegały na rozebraniu istniejącej nawierzchni asfaltowej obramowanej krawężnikiem betonowym o powierzchni 366m2 wraz z chodnikami z betonu asfaltowego oraz z płyt chodnikowych betonowych i betonu cementowego. Konstrukcja nawierzchni palcu wykonana będzie z uszlachetnionej betonowej kostki brukowej koloru żółtego (lokalnie koloru zielnego). Chodnik zostanie wykonany z kolorowych płyt betonowych. Nawierzchnie ograniczone są obrzeżami betonowymi. Zostanie również poprawione odwodnienie placu. Remont należy wykonać zgodnie z wydanymi zaleceniami od Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zgodnie z załączonym pismem z dnia 04.07.2019r. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy (Dz.U. 2019 poz. 1040) dalej k.p., osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia 1. czynności związanych z zabezpieczeniem BHP, 2. brukowanie, naprawienie, rozbieranie nawierzchni drogowych, 3. transport materiałów na miejsce pracy, 4. wykonywanie prac porządkowych w rejonie remontu, 5. wykonanie prac rozbiórkowych 6. renowacja nawierzchni trawiastych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 6000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369 ze zm.) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg gminnych w Gminie Wiskitki
Dodano: 2024-04-24 - Modernizacja dróg gminnych w Gminie Wiskitki
Dodano: 2024-04-24 - Modernizacja dróg gminnych w Gminie Wiskitki
Dodano: 2024-04-24 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 707 w km od 43+371,4 do km 43+504 w m. Żdżary gm. Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki województwo mazowieckie – nr postępowania 038/24
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa i remont dróg gminnych w gminie Pniewy.
Dodano: 2024-04-12 - „Przebudowa drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Ulatowo - Pogorzel”
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pomiechowo i Stanisławowo gm. Pomiechówek – ul. Przejazdowej
Dodano: 2024-03-22 - Budowa drogi gminnej w miejscowości Troski i Skwary, odcinek o długości 410 m
Dodano: 2024-03-21 - "Przebudowa drogi relacji Zdziebórz- Ulasek"
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa ul. Długiej w msc. Aleksandrówka w gminie Dębe Wielkie
Dodano: 2024-03-06