Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ PRZY ULICY CHEMIKÓW 6 W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ REMONTU III PIĘTRA BUDYNKU Z PRZEZNACZENIEM NA DZIAŁALNOŚĆ ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY SPOŁECZNEJ

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 32 90 , fax. 22 765 32 91
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. Ignacego Paderewskiego
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 32 90, fax. 22 765 32 91
    REGON: 13270034000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowodworski.pl (zakładka: Zamówienia Publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ PRZY ULICY CHEMIKÓW 6 W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ REMONTU III PIĘTRA BUDYNKU Z PRZEZNACZENIEM NA DZIAŁALNOŚĆ ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY SPOŁECZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn.: „Remont budynku użyteczności publicznej przy ul. Chemików 6 w Nowym Dworze Mazowieckim w części dotyczącej remontu III piętra budynku z przeznaczeniem na działalność Środowiskowego Domu Samopomocy Społecznej”. W ramach remontu planuje się przebudowę układu funkcjonalnego – rozbiórkę ścian działowych i budowę nowych, przebudowę sanitariatów, wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej, remont posadzek, ścian i sufitów oraz wykonanie innych prac towarzyszących, ujętych w przedmiarze i rysunku szczegółowym. Budynek użyteczności publicznej znajdujący się przy ulicy Chemików 6 w Nowym Dworze Mazowieckim stanowi obecnie siedzibę Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. W celu dostosowania obiektu do działalności Środowiskowego Domu Samopomocy Społecznej należy wyremontować III piętro budynku. Roboty wchodzące w zakres remontu III piętra: - wymiana drzwi do pomieszczeń znajdujących się na piętrze budynku wraz z poszerzeniem otworów na drzwi (obecna szer. 80 cm, docelowa – 90 cm.) - rozbiórka ścian (zgodnie z załączonym rysunkiem – rzut III piętro), - rozebranie posadzek, - odbicie starych tynków wewnętrznych, - budowa nowych ścianek wewnętrznych (zgodnie z załączonym rysunkiem – rzut III piętro), - wymiana parapetów, - mycie preparatem grzybobójczym, tynkowanie, malowanie ścian, - licowanie ścian płytkami, - wyrównanie posadzek warstwami niwelująco-wyrównującymi, - układanie podłóg płytkami, - montaż nowych drzwi wewnętrznych, w tym montaż drzwi przeciwpożarowych (EI 30, EI 60), - montaż szafek hydrantowych na przygotowanych instalacjach p.poż. (lokalizacja zgodnie z załączonym rysunkiem – rzut III piętro), - demontaż sanitariatów oraz starych rurociągów, - przebijanie otworów, wykucie bruzd pod kanalizację oraz instalacje oraz zamurowanie ich, - montaż rurociągów kanalizacyjnych, instalacyjnych wraz z nowymi sanitariatami, - prace związane wymianą instalacji elektrycznej i teletechnicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 1-4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego obowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 22 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 310 z późn.zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach, numer rachunku: 53 8009 1046 0019 8904 2002 0009 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w postępowaniu przetargowym ZP.272.9.2019”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, który wskazano w ust. 3, pod warunkiem, że uznanie środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert, który wyznaczono na 09.09.2019r., godz. 11:30. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki), w pok. 117A (I piętro) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 09.09.2019r., godz. 11:30. 6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz – kopia dokumentu wadialnego została załączona do oferty. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 9. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp), z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 14. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty potwierdzające prawo osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku, gdy aktualna reprezentacja Wykonawcy określona jest w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych, w szczególności w rejestrach publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadnia publiczne – Wykonawca może wskazać w druku formularza ofertowego na dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi) oraz stosowne pełnomocnictwa (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w sytuacji, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisują osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym), 2) jeśli Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – odpowiedni dokument (lub dokumenty), o których mowa w ust. 7 pkt 1 części V SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach