Przetargi.pl
Remont budynku szkoły – ZSP Nr 3 w Pleszewie

Zespół Szkół Publicznych Nr 3 w Pleszewie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Bolesława Krzywoustego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 421 439 , fax. 627 422 567
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Publicznych Nr 3 w Pleszewie
    ul. Bolesława Krzywoustego 4
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 627 421 439, fax. 627 422 567
    REGON: 25147126800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku szkoły – ZSP Nr 3 w Pleszewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pn. „Remont budynku szkoły – ZSP nr 3 w Pleszewie” dotyczy remontu sal lekcyjnych, korytarza, klatek schodowych oraz pomieszczeń sanitarnych na I piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 3 i obejmuje następujące zadania: Zadanie nr 1 – remont budynku szkoły zakres prac obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - roboty murarsko – tynkarskie, - roboty malarskie, - roboty posadzkarskie, - wymianę stolarki drzwiowej, - roboty sanitarne w zakresie demontażu i montażu nowego wyposażenia w pomieszczeniu sanitarnym, - roboty elektryczne w zakresie demontażu i wykonania nowej instalacji oświetleniowej i komputerowej. Zadanie nr 2 - dostawa i montaż wyposażenia: - tablica suchościeralna o wymiarach – 1,77 x 1,36 m – 10 szt. - tablica magnetyczna o wymiarach - 2,04 x 2,06 m – 10 szt. - krzesło sklejkowe – 246 szt. - krzesło z podstawą jezdną – 10 szt. - stolik szkolny – 123 szt. - biurko z sideboardem – 10 szt. - szafa do klas o wymiarach – 3,15 x 2,04 m – 10 szt., - karnisz ze stalową linką – 10 szt. - regał o wymiarach 1,20 x 2,10 m – 1 szt. - siedzisko okrągłe tapicerowane – 25 szt. - siedzisko tapicerowane – 19 szt. - zegar ścienny o średnicy 70 cm przeznaczony do naklejenia na ścianę – 1 szt. Zadanie nr 3 - dostawa i montaż monitorów interaktywnych : - monitor interaktywny 65” – 5 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: - dla Zadania nr 1 w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), - dla Zadania nr 2 w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), - dla Zadania nr 3 w wysokości: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). Więcej informacji dot. wadium znajduje się w pkt 10 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); d) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; e) opis oferowanych monitorów interaktywnych (dotyczy Zadania nr 3); f) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); g) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy; h) zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach