Przetargi.pl
„Remont budynku nr 32/2321, 16. jarocińskiego batalionu remontu lotnisk”

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2019-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont budynku nr 32/2321, 16. jarocińskiego batalionu remontu lotnisk”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 32/2321 na terenie 16. jarocińskiego batalionu remontu lotnisk przy ul. Wojska Polskiego 71. Zadanie będzie obejmowało remont budynku nr 32 o łącznej powierzchni 154 m2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do SIWZ, które są jej integralną częścią: a) Specyfikacja Techniczna - zał. nr 8 do SIWZ; b) Przedmiar robót - zał. nr 9 do SIWZ; c) Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 do wzoru umowy, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ 2. W części dotyczącej wykonania robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowo-budowlane, - rozebranie pokrycia dachowego, - rozebranie posadzek z płytek i pcv oraz skucie posadzek betonowych, - wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych, - rozebranie wykładziny ściennej z płytek, - wymiana drzwi wejściowych, wewnętrznych i okien z okratowaniem, - wymiana posadzek, - odgrzybianie stropów i ścian, - wykonanie sufitów podwieszonych, - gładzie gipsowe, - malowanie pomieszczeń farbami emulsyjnymi i olejnymi, - uprzątnięcie, wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki, - przekazanie materiałów z rozbiórki (złom) do magazynu SOI, b) roboty instalacyjne wod. – kan. i instalacji c.o. - wymiana rur wod. kan., podejść, zaworów, trójników, kolan, - wymiana armatury łazienkowej wraz z wyposażeniem - wymiana elektrycznego podgrzewacza wody, - wymiana centralnego ogrzewania na ogrzewanie podłogowe, c) roboty elektryczne, - wymiana instalacji elektrycznej podtynkowej i natynkowej, - wymiana rozdzielnicy wraz z przyłączem kablowym, - wymiana puszek, gniazd i włączników, - wymiana oświetlenia, - pomiary skuteczności zerowania i izolacji, d) wymianę instalacji wentylacyjnej, - wymiana wentylacji wywiewno – nawiewnej e) utylizację odpadów 3. Wykonawca przed opracowaniem oferty może dokonać wizji lokalnej terenu. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu chęci udziału przedstawicieli Wykonawców w tym przedsięwzięciu na adres mail: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl. Przedmiotowe zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko osoby uczestniczącej w wizji lokalnej, a także numer kontaktowy w celu przekazania szczegółów czasu i miejsca jej przeprowadzenia, które będzie uzależnione od ilości chętnych. Wizja będzie się odbywać w obecności upoważnionych osób funkcyjnych z ramienia Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mających realizować zamówienie w zakresie wszelkich czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych, tj. czynności określonych w pkt 2. lit. a)-d) niniejszej części ogłoszenia. Wymóg ten nie dotyczy osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040, 1043 ). Zamawiający nie określa wymiaru etatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 zł.). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium (do upływu terminu składania ofert) lub wniesienie go w sposób nieprawidłowy spowoduje, iż oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium musi być wniesione na cały okres terminu związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 4. Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836.) 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP o/Poznań nr 95 1010 1469 0016 9013 9120 1000 z dopiskiem : „Wadium – Nr sprawy 26 /2019.” 6. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w formie pieniężnej wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego (godzina i minuta, np. jeżeli termin składania ofert upływa o godz.9:30 a wadium wpłynie o godz. 9:40 Zamawiający uzna, że nie wpłynęło w terminie). 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2. podpisany kosztorys ofertowy w formie kosztorysu szczegółowego wraz z tabelą elementów scalonych oraz z zestawieniem materiałów, robocizny i sprzętu w ujęciu ilościowo – wartościowym, 1.3. oświadczenie o którym mowa w części VI, ust. 1 pkt. 1 SIWZ, 1.1. zobowiązanie podmiotu trzeciego - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 1.2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, 1.3. pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 1.4. potwierdzenie wniesienia wadium (w przypadku innej formy niż pieniądz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach