Przetargi.pl
Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Krzepicach przy ul. Częstochowskiej 27.

Gminny Ośrodek Kultury w Krzepicach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-160 Krzepice, ul. Częstochowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 175 033 , fax. 343 175 033
  • Data zamieszczenia: 2019-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury w Krzepicach
    ul. Częstochowska 27
    42-160 Krzepice, woj. śląskie
    tel. 343 175 033, fax. 343 175 033
    REGON: 24026704200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Krzepicach przy ul. Częstochowskiej 27.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zmówienia jest remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Krzepicach przy ul. Częstochowskiej 27 - remont pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku Gminnego Ośrodka Kultury tj.: 1) remont sali kinowej - odnowienie foteli kinowych, wykonanie nowej wykładziny podłogowej, wykonanie oświetlenia schodów, wykonanie części nowego panelu dźwiękochłonnego na ścianie, malowanie ścian; 2) remont sceny - rozebranie istniejącej podłogi drewnianej, wymiana drewnianych belek podłogi sceny, zabezpieczenie od spodu podłogi poprzez natrysk ognioochronny, demontaż istniejących kurtyn i montaż nowych ze sterowaniem, likwidacja ekranu kinowego; 3) remont garderoby i sanitariatu - wykonanie posadzki gress, malowanie ścian, wymiana stolarki drzwiowej, montaż rolet okiennych, montaż lustra; 4) remont sanitariatów wraz z wymianą okładzin ściennych i posadzkowych, montaż luster, budowa ścianek oddzielających w sanitariacie w systemie HPL, przebudowa instalacji wod. - kan. montaż nowej armatury, montaż uchwytów dla niepełnosprawnych, poszerzenie otworów drzwiowych oraz wymiana stolarki drzwiowej; 5) remont hallu wejściowego - montaż lustra i jego podświetlenia, malowanie ścian i sufitu, rozebranie ścianki do szatni, montaż drzwi wewnętrznych prowadzących na klatkę schodową; 6) sprzęt dla osób z niepełnosprawnościami - zakup i wyposażenie budynku w schodołaz gąsienicowy dla niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarze robót oraz STWiORB, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. W przypadku opisania materiałów czy urządzeń przy użyciu nazw, patentów, producenta, zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały i urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 25. 06. 2019r. do godz. 11.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty (zał. nr 1 do SIWZ) należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Zał. Nr 2. do SIWZ 2) Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 3. do SIWZ 3) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową 4) Zobowiązanie do oddania zasobów (w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu) - zał. nr.8 do SIWZ 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza, względnie do podpisania innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku, gdy wadium wniesione zostało w formie gwarancji lub poręczenia. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, należy dołączyć potwierdzenie wpłaty wadium. 7) Zgodnie z art.24 ust.11 ustawy Pzp, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art 86 ust .5 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenia zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach