Przetargi.pl
„REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA TERENIE GMINY DĄBROWA GÓRNICZA”

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2017-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM OZNAKOWANIA PIONOWEGO, POZIOMEGO I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO NA TERENIE GMINY DĄBROWA GÓRNICZA”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 209.000,00 EUR. I. Zakres przedmiotowy części obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym oznakowania pionowego i poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza, a w szczególności: 1. Oznakowania pionowego: a) ustawianie słupków lub konstrukcji do znaków drogowych, b) przymocowanie tablic znaków drogowych, tablic z informacją uliczną i tabliczek referencyjnych, c) demontaż uszkodzonego, zniszczonego lub zbędnego oznakowania, d) umieszczenie tablic i innych urządzeń z zakresu informacji miejskiej. 2. Oznakowania poziomego: a) malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych, b) malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych, c) malowanie linii na przejściach dla pieszych, d) malowanie strzałek i innych symboli, e) malowanie powierzchni wyłączonych z ruchu. 3. Urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego: a) montaż urządzeń zabezpieczających ruch pieszych i rowerzystów: - balustrad i poręczy, - barieroporęczy, - ogrodzeń segmentowych lub łańcuchowych, - słupków blokujących. b) montaż barier sprężystych, - montaż progów podrzutowych, - montaż progów zwalniających: listwowych, płytowych, wyspowych. c) montaż punktowych elementów odblaskowych — „kocie oczka", d) montaż wysepek i azyli dla pieszych, e) montaż znaków poziomych z tworzywa termoplastycznego, f) montaż drogowych barier ochronnych: - skrajnych, - dzielących, - osłonowych. g) montaż luster drogowych, h) montaż osłon przeciwolśnieniowych, i) montaż znaków wskazujących pikietaż drogi, j) montaż tablic kierujących, k) montaż słupków przeszkodowych, l) wykonywanie urządzeń wpływających na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego. 4.Urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego stosowanych przy robotach prowadzonych w pasie drogowym: a) montaż zapór drogowych, b) montaż tablic kierujących, c) montaż tablic uchylnych z elementami odblaskowymi, d) montaż separatorów ruchu, e) Wykonywanie innych urządzeń wpływających na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego. 5. Sporządzanie projektów organizacji ruchu: a) stałej, b) czasowej. 6. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) czyszczenia oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w ramach potrzeb, jednak nie mniej niż dwa razy w roku, b) prowadzenia magazynu zdemontowanego oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Dla wszelkich zdemontowanych elementów powołana zostanie komisja przez Zamawiającego w skład której będą wchodzić 2 osoby ze strony Zamawiającego i 1 osoba ze strony Wykonawcy, która zakwalifikuje te urządzenia do powtórnego zamontowania. c) utylizacji zdemontowanego oznakowania drogowego (po zakwalifikowaniu przez Zamawiającego) oraz dokonanie rozliczeń z Zamawiającym za uzyskane z tego tytułu dochody zgodnie z Poleceniem Służbowym NR WAP.II- 0158-B-15/08 Prezydenta Miasta Dąbrowa Górnicza z dnia 30.05.2008r. ws. odzysku elementów budowlanych drogowych w aspekcie ich wykorzystania do celów czynów społecznych oraz do realizacji niektórych inwestycji – Polecenie stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. II. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: a) Ustawą z dnia 20 czerwca 1999 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.) b) Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2016r., poz. 1440 z pózn. zm.) c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywaniu nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003r., Nr 177 poz.1729 z późn. zm.) d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) e) Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 poz.290). III. Rozwiązania równoważne: 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 2. W związku z powyższym, Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 5. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. IV. Gwarancja i rękojmia Na wykonaną usługę Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres zgodny z deklaracją ofertową. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usunąć wady i usterki nieodpłatnie. Wykonawca przystąpi do usunięcia wad i usterek w ciągu 3 dni od otrzymania pisemnego zgłoszenia Zamawiającego i wykona niezbędne prace w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia otrzymania pisemnego zgłoszenia. Wykonawca udzieli rękojmi na okres równy zadeklarowanemu okresowi gwarancji. V. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł w okresie realizacji zamówienia. Ochroną ubezpieczeniową muszą być objęte również szkody wyrządzone w wyniku rażącego niedbalstwa oraz związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem zobowiązania wynikającego z prowadzonej działalności. VI. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę 1. Zamawiający wymaga, aby osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie montażu oznakowania pionowego, urządzeń brd i wykonania oznakowania poziomego oraz kierowcy samochodów ciężarowych byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 2. W terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży wykaz pracowników realizujących przedmiot zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. VII. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50230000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach