Przetargi.pl
Realizacja robót budowlanych w ramach zadania: „Stadion na piątkę – Obiekt sportowo-rekreacyjny ul. Białoruska 2"

Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3213193, , fax. 91 3215995
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
    ul. Wojska Polskiego 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3213193, , fax. 91 3215995
    REGON: 81168429000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.swinoujscie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja robót budowlanych w ramach zadania: „Stadion na piątkę – Obiekt sportowo-rekreacyjny ul. Białoruska 2"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmujących budowę zadaszenia części trybun, przebudowę trybun, budowę zewnętrznych instalacji, montaż tablicy wyników oraz budowę ogrodzenia oddzielającego boisko od części przeznaczonej dla kibiców na terenie obiektu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Białoruskiej 2 w Świnoujściu. Prace należy wykonać wg dokumentacji projektowej stanowiącej integralną część umowy uwzględniając następujące uwagi: - Zamawiający zrezygnował z ujętej w projekcie budowlano-wykonawczym budowy stanowiska spikera w ramach niniejszego zamówienia; Przedmiot i zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do umowy, wykaz wycenionych elementów (załącznik nr 2 do umowy) oraz dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212224-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście 27 1240 3914 1111 0010 0965 1187 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy (Wadium w postępowaniu nr WIM.271.1.36.2020 pn.:(„Realizacja robót budowlanych w ramach zadania: „Stadion na piątkę – Obiekt sportowo-rekreacyjny ul. Białoruska 2”) 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz (wzór - zał. nr 7 do siwz); W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz (wzór - zał. nr 8 do siwz); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (wzór - zał. nr 6 do siwz); Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 i 2 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeśli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w formie gwarancji lub poręczenia), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu wadialnego – w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopie dokumentu wadialnego poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem – należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który zamawiający winien zwrócić wadium; 8) celem przyznania punktów w kryterium oceny ofert zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacjami o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym tych osób; 9) wypełniony „Wykaz wycenionych elementów rozliczeniowych” stanowiący załącznik nr 2.2 do siwz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 10) w razie zamiaru zastosowania przez wykonawcę rozwiązań równoważnych (w przypadku o którym mowa w Rozdziale XV pkt 6 siwz), w celu weryfikacji jakości parametrów oferowanych rozwiązań równoważnych, zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów z oznaczeniem producenta i typu oferowanego produktu określających parametry techniczne. Niezałączenie do oferty informacji o zamiarze zastosowania przez wykonawcę rozwiązań równoważnych zamawiający uzna za tożsame z deklaracją wykonania przedmiotu zamówienia ściśle wg dokumentacji projektowej/opisu przedmiotu zamówienia bez stosowania rozwiązań równoważnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach