Przetargi.pl
Realizacja prac budowlanych dla dokończenia zadania pn. „KP Zator – budowa nowej siedziby”

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, Mogilska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 47 83 54 862, , fax. 47 83 54 887
  • Data zamieszczenia: 2020-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    Mogilska 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 47 83 54 862, , fax. 47 83 54 887
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja prac budowlanych dla dokończenia zadania pn. „KP Zator – budowa nowej siedziby”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla dokończenia zadania pn. „KP Zator – budowa nowej siedziby”, zlokalizowanego w Zatorze przy ul. Słowackiego 15A. 2. Obiekt KP Zator jest obiektem w budowie, składającym się z dwukondygnacyjnego budynku administracyjno-biurowego i jednokondygnacyjnego budynku garażowo-gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu. Realizacja obiektu przez poprzedniego wykonawcę została przerwana i oczekuje na dokończenie przez nowego wykonawcę. Szczegółowy zakres prac wykonanych, prac do wykonania oraz prac naprawczych (niezbędnych do zakończenia inwestycji) wynika z opinii technicznej wraz dokumentacją fotograficzną, stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ. Szczegółowy całościowy zakres prac dla inwestycji „KP Zator – budowa nowej siedziby” określony został w dokumentacji projektowej – załącznik 11 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 12 do SIWZ. 3. W ramach realizacji zamówienia należy: 1) Wykonać wszelkie roboty wynikające z dokumentacji projektowej, STWiORB oraz Opinii technicznej. 2) Wykonać wszelkie roboty naprawcze, m.in. wynikające z Opinii technicznej, niezbędne do zakończenia inwestycji. 3) Dokonać rozruchu i pierwszych uruchomień wszelkich instalacji i urządzeń całego obiektu KP Zator. 4) Wykonać dokumentację powykonawczą dla całego obiektu KP Zator. 5) Udzielić gwarancji obejmującej swoim zakresem cały obiekt KP Zator (w tym również na roboty, urządzenia i systemy wykonane i dostarczone przez poprzedniego wykonawcę). 6) Objąć usługą konserwacji i serwisu w okresie gwarancji cały obiekt KP Zator (w tym również urządzenia i systemy wykonane i dostarczone przez poprzedniego wykonawcę) w zakresie szczegółowo opisanym w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 7) Aktualizację instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu. 8) Pozyskać protokoły odbioru przyłączy wod-kan. 4. W zakres zamówienia wchodzą również wszelkie niezbędne badania, sprawdzenia, opinie, oświadczenia, inwentaryzacja geodezyjna, których Zamawiający nie wyszczególnił wprost w SIWZ, a które będą konieczne lub wymagane na etapie uzyskiwania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 5. Przy realizacji prac wykończeniowych powierzchni okładzin ściennych i posadzek, w celu unifikacji wizualnej i zachowania estetyki pomieszczeń, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zachował kolorystykę, rozmiary, cechy wizualne okładzin w stosunku do już wykonanych (dopuszcza się podobne zaakceptowane przed wykonaniem przez Projektanta i Zamawiającego), nawet jeśli wiązałoby się to z demontażem elementów już wykonanych i wykonania ich w całości od nowa. Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące funkcjonalności i standardu wykończenia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa – załącznik 11 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 12 do SIWZ, opinia techniczna z załącznikami i dokumentacją fotograficzną – załącznik nr 13 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że, w ramach prac naprawczych, Zamawiający wymaga dokonania wymiany całości obróbek blacharskich na budynku administracyjno-biurowym na nową wykonaną na rąbek stojący. 7. Przedmiary robót do wykonania oraz robót naprawczych (stanowiący załącznik do opinii technicznej) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w robót budowlanych. Ilości podane w tych opracowaniach są orientacyjne i pomocnicze. 8. Ze względu fakt, że niniejsze postępowanie dotyczy zakresu związanego z kontynuacją robót wykonywanych przez poprzedniego wykonawcę Zamawiający, ustala wizję lokalną na placu budowy i wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 11.01.2020 r. na godz. 10.00. Zamawiający rekomenduje i zaleca udział w wizji lokalnej wykonawców mających zamiar złożyć oferty w niniejszym postępowaniu. 9. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić oferowane produkty lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania, a także uzyskać stosowną zgodę projektanta na ich zastosowanie podczas realizacji prac budowlanych i wykończeniowych. 12. Wykonawca udzieli gwarancji: na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji wymagane przez Zamawiającego zawarte są w projekcie umowy. 13. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ. . 14. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ. UWAGA! Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem). W przypadku składania przedmiotowego oświadczenia po upływie terminu składania ofert, Wykonawca przesyła przedmiotowy dokument na email Zamawiającego: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl lub przy pomocy Platformy, korzystając z zakładki „Pytania/Informacje”. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ z zaznaczeniem treści pkt 1 tego oświadczenia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach