Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego ogłasza przetarg
- Adres: 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 44 67 120 , fax. 091 44 67 185
- Data zamieszczenia: 2020-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
ul. Korsarzy 34
70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 44 67 120, fax. 091 44 67 185
REGON: 81168780751100 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wzp.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja kampanii promocyjnej Pomorza Zachodniego w mediach społecznościowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnej w serwisach społecznościowych Facebook, Instagram i Youtube prezentującej walory gospodarcze Pomorza Zachodniego oraz promującej przedsięwzięcia wzmacniające wizerunek gospodarczy regionu. 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ oraz Wzór Umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ; 2) przykładowe materiały do kampanii promocyjnej, o których mowa w Rozdziale XVIII ust. 4 SIWZ (na potrzeby kryterium oceny ofert – jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii promocyjno – informacyjnej wraz z zakupem powierzchni reklamowej na ogólnopolskich horyzontalnych portalach internetowych
Dodano: 2020-07-14 - Organizacja cyklu wydarzeń pn. „Promocja dobrych praktyk Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na terenie województwa zachodniopomorskiego”
Dodano: 2018-06-29