Przetargi.pl
„PT – pełnowymiarowego boiska ze sztucznej nawierzchni w Trzebini”.

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2021-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Marszałka Piłsudskiego 14
    32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PT – pełnowymiarowego boiska ze sztucznej nawierzchni w Trzebini”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Etap I 1. Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej pełnowymiarowego boiska do piłki nożnej o wymiarach 74 mx11 m (pole gry 68 mx105 m) ze sztuczną nawierzchnią wraz z ogro-dzeniem i oświetleniem w Trzebini przy ul. Kościuszki i ul. Ochronkowej (bocznej) na działkach nr 713/1, 719/3, 719/4, 724/1, 724/2, 726/1, 726/2, 726/3, 726/4, 726/5, 726/6, 1822, 2301/2. Projekt winien obejmować: 1) boisko z nawierzchnią z syntetycznej trawy tkanej o wymiarach: 74 m x 111 m (pole gry 68m x 105m), 2) oświetlenia boiska 6 słupów oświetleniowych (poziom natężenia na pole gry nie mniejsze niż 300 Ev (lx)) 3) panelowe ogrodzenie boiska o wysokości min. 1,20m wraz z piłkochwytami usytuowanymi centralnie za liniami bramkowymi, 4) system drenażu boiska, obejmujący podłączenia do sieci kanalizacji deszczowej (ogólno-spławnej) celem odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni boiska zgodnie z uzyskanymi warunkami technicznymi. 5) Cztery kontenery szatniowe 20 osobowe z zapleczem sanitarnym wyposażone w prysznice, umywalki i ubikację, jeden kontener szatniowy dla sędziów ( 4 osoby) z zapleczem sanitar-nym wyposażone w prysznice, umywalki i ubikację oraz jeden kontener sanitarny – wc dla ki-biców w tym wc dla niepełnosprawnych. Uwaga: boisko winno posiadać profesjonalne wyposażenie sportowe (bramki , siatki, chorągiew-ki narożne, tuleje do bramek, siatki, maszty do siatek itp.). Należy zaprojektować również trybuny oraz dwie wiaty stadionowe (boksy dla zawodników rezerwowych) po min. 11 miejsc. Projektowany zakres inwestycji znajduje się na terenie objętym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego – obszaru Śródmieście – Południe w Trzebini Uchwała Nr III/8/VIII/2018 Rady Miasta Trzebinia z dnia 12.12.2018 r. (oznaczony symbolem 1US). Na działkach przeznaczonych pod projektowane boisko znajduje się boisko treningowe o nawierzchni trawiastej, częściowo ogrodzone. Zamawiający wymaga w terminie do 3-ch tygodni od daty podpisania umowy przedłożenia do akceptacji koncepcji projektowanego boiska wraz z zagospodarowaniem terenu (minimum dwie wersje koncepcji).Zamawiający wymaga uzgadniania z nim wszelkich rozwiązań na etapie pro-jektowania. Zamawiający oczekuje wykonania wszelkich opracowań projektowych oraz uzyska-nia wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwo-leniu na budowę. Zamówienie obejmuje wykonanie: a) Mapy do celów projektowych. b) Badania -dokumentacja badań podłoża gruntowego i projekt geotechniczny. c) Projektu budowlanego pełnowymiarowego boiska ze sztucznej nawierzchni w zakresie nie-zbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz Zamawiającego w skład którego wchodzą: d) Projekt zagospodarowania terenu – 4 egzemplarze e) Projekt architektoniczno-budowlany 4 egzemplarze f) Projekt techniczny dla wszystkich branż - 4 egzemplarze. g) Projektów wykonawczych dla wszystkich branż – 4 egzemplarze. h) Przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru ro-bót dla każdej z branż (na stronach tytułowych muszą być umieszczone kody CPV) – 4 egzemplarze. i) Projekty niezbędnych przyłączy do obiektu sporządzone w sposób zgodny z wymaganiami określonymi w Ustawie prawo budowlane oraz innymi przepisami branżowymi. j) Projekty rozwiązania kolizji poszczególnych branż – jeżeli zaistnieją kolizje z urządzeniami technicznymi i podziemnymi. k) Plan dotyczący bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. l) przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę. 2. Zakres dokumentacyjny: 2.1. Dokumentacja projektowo – kosztowa (wersja papierowa w ilości egz. jn. + wersja elektroniczna w 2 egzemplarzach): 1) Mapa do celów projektowych - 2 egz. 2) Badania -dokumentacja badań podłoża gruntowego i projekt geotechniczny- 4 egz. 3) Projekt budowlany z uzgodnieniami branżowymi - 4 egz. 4) Projekty wykonawcze wszystkich branż - 4 egz. 5) Kosztorys inwestorski, przedmiar robót - 4 egz. 6) Plan dotyczący bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egz. 7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: - 4 egz. 8) Przygotowany wniosek o pozwolenie na budowę. Ponadto dokumentacja obejmuje uzyskanie warunków technicznych, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń przez odpowiednie instytucje w celu uzyskania pozwolenia na budowę oraz wykonanie ekspertyz i ocen technicznych niezbędnych do uzyskania pozwo-lenia na budowę. Opracowania opisane w pkt. 2.1 należy dostarczyć w formie papierowej w ilościach egzemplarzy podanych powyżej oraz w postaci elektronicznej na płytce CD lub DVD - 2 kpl. w postaci nieedytowalnej pdf oraz edytowalnej - dopuszczalne formaty tekstowe: doc, docx, rtf, rysunkowe: dwg, dxf, Kosztorys inwestorski i przedmiar robót w ilościach egzemplarzy podanych wyżej oraz w postaci elektronicznej na płytce CD lub DVD w formacie pdf oraz edytowalnej ath. Kosztorys inwestorski będzie stanowił podstawę określenia wartości zamówienia w późniejszym postępowaniu na wykonanie robót budowlanych (na stronach tytułowych muszą być umieszczone kody CPV). Dokumentacja powinna być tak wykonana, aby umożliwić Zamawiającemu opisanie przedmiotu zamówienia na potrzeby przyszłego postępowania przetargowego na budowę projektowanego obiektu zgodnie z dyspozycją art.29-31 i art. 33 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r., poz.1843 z późn. zm.) 3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania na swój koszt wszystkich, wymaganych prawem warunków, opinii i uzgodnień dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić zgłoszone zastrzeżenia, jeśli tylko pozostają one w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami techniki i współczesnej wiedzy. 5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu wszelkich wyjaśnień, wskazówek oraz możliwych do przewidzenia w chwili tworzenia projektu proponowanych rozwiązań. 6. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również udzielenie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnych wyjaśnień na pytania Wykonawców, zadawanych w toku późniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane oraz Prawo zamówień publicznych, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz wymagania zawarte w innych ustawach i rozporządzeniach, m.in.: 1) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie tekst jednolity, Dziennik Ustaw z 2019 roku, pozycja 1065, z późniejszymi zmianami; 2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dziennik Ustaw z 2013 roku pozycja 1129. 3) Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, Dziennik Ustaw z 2020 roku pozycja 1609. 4) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych Dziennik Ustaw 2012 pozycja nr 463. 5) Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie Dziennik Ustaw z 2016 roku nr 124, z późniejszymi zmianami, 8. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami prawa i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletny zestaw dokumentacji w wersji papierowej w ilości egzemplarzy podanych w pkt. 2.1 oraz dodatkowo wersję elektroniczną(cyfrową) wraz z przygotowanym wniosek o pozwolenie na budowę. Wersja elektroniczna na płycie CD lub DVD – dokumenty tekstowe opisu w formacie edytowalnym (doc, docx, rtf) i formacie PDF część graficz-na w formacie edytowalnym (dwg, dxf) oraz PDF. Kosztorysy oraz przedmiary robót w formacie PDF, ath, xls. Dokumentacja Projektowa będzie każdorazowo zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z Umową, obowiązującym przepisami oraz normami, a w swej formie jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumen-tacja w formie elektronicznej jest tożsama z zatwierdzoną dokumentacją w formie papierowej. 10.Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia, w którym wprowadzone zostaną warunki rozliczenia dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. Harmonogram zostanie sporządzony przez Wykonawcę, w ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym . Zatwierdzony Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowić będzie załącznik do umowy. 11. W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane ( materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. Projektant zobowiązuje się do opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami artykułu 29 ust. 1, 2, 3, artykułu 30 i 31 Ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na kon-kretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów (tylko w przypadku określonym w ustawie), wykonawca ma obowiązek określić konkretne para-metry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych. Etap II. 1.Wykonawca opracuje kompletny zestaw dokumentacji umożliwiających zamawiającemu przeprowadzenie postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy lub wykonawców inwestycji w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Informacje dodatkowe. 1) Należy stosować rozwiązania możliwie do zrealizowania z punktu widzenia technicznego i ekonomicznego z zachowaniem odpowiedniego poziomu komfortu użytkowania. 2) Wykonawca zobowiązuje się konsultować z Zamawiającym realizację zamówienia, tak aby w możliwie najszerszym zakresie uwzględnić możliwości finansowe i potrzeby Zamawiające-go. Zamawiający zastrzega sobie w tym względzie prawo do zgłaszania uwag i wskazówek, do-konywania korekt. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa spełniała wymagania określone w Ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, Dziennik Ustaw z 2019 roku, pozycja 848. KOD CPV: 71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach