Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-124 Warszawa, al. Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224684425, 601901066
- Data zamieszczenia: 2019-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
al. Jana Pawła II 12
00-124 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224684425, 601901066
REGON: 36885458200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.niw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: agencja wykonawcza w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie oraz przeprowadzenie ogólnopolskiej społecznej kampanii promocyjnej, która ma na celu zainicjować budowę silnej marki Korpusu Solidarności - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz przeprowadzenie ogólnopolskiej społecznej kampanii promocyjnej, która ma na celu zainicjować budowę silnej marki Korpusu Solidarności poprzez: • promocję wolontariatu długoterminowego, • zachęcenie Polaków do systematycznego angażowania się w działania na rzecz innych, • zachęcenie organizacji pozarządowych i innych instytucji, prowadzących różnego rodzaju placówki – do korzystania z pracy wolontariuszy, • promocję Korpusu Solidarności jako programu dowartościowującego wolontariat i wolontariuszy. Na przedmiot zamówienia składać się będą następujące elementy: a) produkcja 1 spotu w dwóch wersjach (30-sekundowa i do 60-sekundowa), b) produkcja 2 spotów radiowych o długości do 30 sek. każdy, c) produkcja min. 3 banerów i innych formatów internetowych, d) opracowanie mediaplanu, czyli optymalnego planu emisji reklam w wybranych kanałach (obowiązkowo: telewizja, radio, internet (w tym platformy VOD), kina), z uwzględnieniem odpowiednich grup odbiorców, kalendarza emisji i estymacji kosztów dotarcia, e) realizacja kampanii w mediach (wykupienie i zrealizowanie emisji w zaplanowanych kanałach). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu możliwości oceny ofert w kryterium „scenariusz” należy złożyć materiał opisowy, który umożliwi ocenę ofert według kryteriów określonych w SIWZ. Dokument musi spełniać wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Dokument ten będzie częścią oferty i służyć będzie do porównania ofert, w związku z czym jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty scenariusza, oferta Wykonawcy zostanie uznana za niezgodną z SIWZ i odrzucona na podstawie art. 89 ust . 1 pkt 2 ustawy Pzp. 2. w celu możliwości oceny ofert w kryterium „mediaplan” należy złożyć materiał, który umożliwi ocenę ofert według kryteriów określnych w SIWZ. Mediaplan musi spełniać wymagania dotyczące elementów oferty określone w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Dokument ten będzie częścią oferty i służyć będzie do porównania ofert, w związku z czym jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty mediaplanu, załączy mediaplan niepełny (nie zawierający wszystkich wymaganych elementów i informacji), oferta Wykonawcy zostanie uznana za niezgodną z SIWZ i odrzucona na podstawie art. 89 ust . 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji działań wdrażanych przez WUP w Warszawie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027
Dodano: 2024-03-07 - Opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej dotyczącej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2024-01-11 - Przygotowanie i realizacja wraz z obsługą techniczną i oprawą filmową wydarzenia pn. „Jubileuszowa Gala Wręczenia Nagród w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT 2023”
Dodano: 2023-12-21 - Wynajem nośników reklamowych oraz usługa emisji spotów reklamowych dla kampanii promującej ofertę planetarium Centrum Nauki Kopernik realizowanej w województwie mazowieckim.
Dodano: 2023-11-28 - Promocja w mediach programu prewencyjnego "Efektywne zarządzanie ryzykiem zawodowym"
Dodano: 2023-11-15 - wynajem nośników reklamowych typu billboard, druk bannerów/reklam na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
Dodano: 2023-09-22 - wynajem 20 nośników reklamowych typu billboard zlokalizowanych w powiecie siedleckim z czego 10 nośników zlokalizowanych w mieście Siedlce, druk bannerów , ich montaż, demontaż i utylizacja”
Dodano: 2023-09-21 - Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno–promocyjnej dotyczącej uruchomienia nowej strony internetowej Funduszy Europejskich na Mazowszu 2021-2027
Dodano: 2023-09-19 - Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego
Dodano: 2023-08-31 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnych dotyczących działań Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej
Dodano: 2023-08-17