Przetargi.pl
Przygotowanie oraz przeprowadzenie ogólnopolskiej społecznej kampanii promocyjnej, która ma na celu zainicjować budowę silnej marki Korpusu Solidarności

Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-124 Warszawa, al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224684425, 601901066
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
    al. Jana Pawła II 12
    00-124 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224684425, 601901066
    REGON: 36885458200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: agencja wykonawcza w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie oraz przeprowadzenie ogólnopolskiej społecznej kampanii promocyjnej, która ma na celu zainicjować budowę silnej marki Korpusu Solidarności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz przeprowadzenie ogólnopolskiej społecznej kampanii promocyjnej, która ma na celu zainicjować budowę silnej marki Korpusu Solidarności poprzez: • promocję wolontariatu długoterminowego, • zachęcenie Polaków do systematycznego angażowania się w działania na rzecz innych, • zachęcenie organizacji pozarządowych i innych instytucji, prowadzących różnego rodzaju placówki – do korzystania z pracy wolontariuszy, • promocję Korpusu Solidarności jako programu dowartościowującego wolontariat i wolontariuszy. Na przedmiot zamówienia składać się będą następujące elementy: a) produkcja 1 spotu w dwóch wersjach (30-sekundowa i do 60-sekundowa), b) produkcja 2 spotów radiowych o długości do 30 sek. każdy, c) produkcja min. 3 banerów i innych formatów internetowych, d) opracowanie mediaplanu, czyli optymalnego planu emisji reklam w wybranych kanałach (obowiązkowo: telewizja, radio, internet (w tym platformy VOD), kina), z uwzględnieniem odpowiednich grup odbiorców, kalendarza emisji i estymacji kosztów dotarcia, e) realizacja kampanii w mediach (wykupienie i zrealizowanie emisji w zaplanowanych kanałach).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w celu możliwości oceny ofert w kryterium „scenariusz” należy złożyć materiał opisowy, który umożliwi ocenę ofert według kryteriów określonych w SIWZ. Dokument musi spełniać wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Dokument ten będzie częścią oferty i służyć będzie do porównania ofert, w związku z czym jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty scenariusza, oferta Wykonawcy zostanie uznana za niezgodną z SIWZ i odrzucona na podstawie art. 89 ust . 1 pkt 2 ustawy Pzp. 2. w celu możliwości oceny ofert w kryterium „mediaplan” należy złożyć materiał, który umożliwi ocenę ofert według kryteriów określnych w SIWZ. Mediaplan musi spełniać wymagania dotyczące elementów oferty określone w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Dokument ten będzie częścią oferty i służyć będzie do porównania ofert, w związku z czym jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty mediaplanu, załączy mediaplan niepełny (nie zawierający wszystkich wymaganych elementów i informacji), oferta Wykonawcy zostanie uznana za niezgodną z SIWZ i odrzucona na podstawie art. 89 ust . 1 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach