Przetargi.pl
przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 7 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 27 i Miejskiego Przedszkola nr 41 .

Zespół Edukacyjny nr 7 w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 66-002 Zielona Góra, Stary Kisielin - Szkolna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 320 96 53 , fax. 68 320 96 53
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Edukacyjny nr 7 w Zielonej Górze
    Stary Kisielin - Szkolna 14
    66-002 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 320 96 53, fax. 68 320 96 53
    REGON: 36494201300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pspstarykisielin.gminazg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 7 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 27 i Miejskiego Przedszkola nr 41 .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego Nr 7 w Zielonej Górze, tj. Szkoły Podstawowej nr 27 i Miejskiego Przedszkola nr 41. CPV – 55.52.31.00-3 , 55.52.40.00-9 a. w ilości maksymalnie dziennie 70 obiadów dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 27 w Zielonej Górze. - zupa – 250ml, - ziemniaki, makaron, kasze, ryż i inne – 200g - porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety i inne) lub ryby (filet, kotlet mielony i inne) – 150g - pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkami, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne – 300g - surówka, jarzyny – 150g - woda – 200ml ilość dni żywieniowych: 176 w terminie od dnia 02 stycznia 2020 r. do 22 grudnia 2020 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć: dni wolne 01.01.2020r. , 06.01.2020r., ferie zimowe od 27.01.2020r. do 07.02.2020r., przerwa świąteczna od 09.04.2020r. do 14.04.2020r., przerwa egzaminacyjna 21-23.04.2020r., dni wolne 24.04.2020r., 01.05.2020r. , 04.05.2020r. , 12.06.2020r. , przerwa wakacyjna od 29.06.2020r. do 31.08.2020r. dzień wolny 11.11.2020r. przerwa świąteczno noworoczna od 23.12.2020r. do 31.12.2020r. Usługa obejmuje przygotowywanie obiadu , dostarczenie go Zamawiającemu: Szkoła Podstawowa nr 27 w Zielonej Górze ul. Stary Kisielin – Szkolna 14, 66-002 Zielona Góra : - wykonawca zapewnia zastawę kuchenną ( talerze, talerzyki śniadaniowe, talerze głębokie, kubki, sztućce) i wyposażenie kuchenne ( tj. lodówkę, zmywarko –wyparzarkę, środki myjące do zmywarki ) Razem: 12320 obiadów b. w ilości maksymalnie dziennie 80 posiłków na co składa się: I śniadanie, II śniadanie, obiad dla dzieci przedszkolnych w Miejskim Przedszkolu nr 41. - I śniadanie: pieczywo mieszane, masło, wędliny, sery, pasty, jaja, warzywa, mleko, kakao, herbata i inne - II śniadanie: owoce, warzywa, jogurty, serki, budynie, kisiele, ciastka, drożdżówki i inne - zupa – 250ml, - ziemniaki, makaron, kasze, ryż i inne – 200g - porcja mięsa (kotlet, gulasz, pulpety i inne) lub ryby (filet, kotlet mielony i inne) – 150g - pierogi, naleśniki z serem, placuszki z jabłkami, ryż z jabłkami, makaron z sosem i inne – 300g - surówka, jarzyny – 150g - woda – 200ml ilość dni żywieniowych 230 w terminie od dnia 02 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2020r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć: dni wolne 01.01.2020r. , 06.01.2020r. , 01.05.2020r. , 12.06.2020r. przerwa wakacyjna od 13.07.2020r. do 14.08.2020r. , dni wolne 11.11.2020r., 25.12.2020r. Usługa obejmuje przygotowywanie posiłku składającego się z I śniadania, II śniadania oraz obiadu i dostarczenie go Zamawiającemu: Miejskie Przedszkole nr 41 w Zielonej Górze ul. Stary Kisielin – Pionierów Lubuskich 53, 66-002 Zielona Góra : I śniadanie, II śniadanie i obiad: Miejskiego Przedszkola nr 41 w Zielonej Górze. Razem 18 400 posiłków. 2. Całość przedmiotu zamówienia wynosi: 12320 szt. obiadów oraz 18400 posiłków całodziennych ( I śniadanie, II śniadanie, obiad ). 2. Ogólne wymagania dla Wykonawcy: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy ( tekst jednolity Dz. U. z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.) osoby bezpośrednio wykonujące czynności: związane z gotowaniem, pomocą kuchenną i nadzorowaniem osób. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób wykonujących ww. zakres prac. Uwaga! Za niezrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa w § 8 ust. 2 umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 1000,00 zł brutto. 2) Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę winno trwać przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział przy realizacji zamówienia. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia tj. osób wykonujących czynności bezpośrednio związanych z gotowaniem, pomocą kuchenną i nadzorowaniem osób. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do : a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). tj. zachowa w tajemnicy wszelkie informacje poufne, których dowiedział się w czasie realizacji zadania, jak również po wygaśnięciu umowy z jakiejkolwiek przyczyny. Przez informacje poufną należy rozumieć każdą informację, której ujawnienie osobom trzecim może wyrządzić jakąkolwiek szkodę. 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował : a. minimum 1 środkiem transportu (samochodem) przeznaczonym do przewozu przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności przez Państwowego Inspektora Sanitarnego, b. lokalem gastronomicznym ( zakładem) , który spełnia wymagania higieniczno- sanitarne dla zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu posiłki, środki spożywcze. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopie Decyzji dotyczącej samochodu i lokalu zgodnie z wymaganiami j.w. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ , 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 3) Oświadczenie wymagane od Wykonawcy , który złożył ofertę –przekazuje Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.pspstarykisielin.gminazg.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 369, 1571 i 1667) , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu . A w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 - do SIWZ, z wyjątkiem przypadku , gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia , Wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencki w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach