Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-371 Kielce, ul. Prosta
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 618 525 , fax. 413 687 424
- Data zamieszczenia: 2019-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
ul. Prosta 30
25-371 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 618 525, fax. 413 687 424
REGON: 29050391100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpgin.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę defibrylatorów, fiberoskopu intubacyjnego i mikroskopu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż: Zadanie nr 1 – Defibrylatory – 2 sztuki, Zadanie nr 2 – Fiberoskop intubacyjny – 1 sztuka, Zadanie nr 3 – Mikroskop – 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ (parametry techniczno-użytkowe). Przez realizację strony rozumieją transport i wyładunek przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodnionym terminie, instalację oraz szkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji. Zamawiający wymaga aby: Wyspecyfikowane przedmioty zamówienia były, fabrycznie nowe, kompletne, oznakowane, posiadały niezbędne instrukcje, gwarancje, dokumentację w języku polskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33182100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami Ustawy dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 175) Certyfikaty CE. W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga w/w dokumentu, należy załączyć stosowne oświadczenie. Katalogi, foldery, ulotki, materiały źródłowe producenta (w języku polskim) oferowanego asortymentu, dokumenty zgodne z opisem producenta, opisy oferowanego asortymentu uwzględniające wymagane parametry techniczno-użytkowe oraz ofertę przetargową – Załącznik nr 1 do SIWZ, parametry techniczno-użytkowe – Załącznik nr 2 do SIWZ, oświadczenie wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ, oświadczenie wstępnie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z postępowania – Załącznik nr 4 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 7 do SIWZ), ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną