Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE – NAPRAWA TYNKÓW , POSADZKI I ODNOWIENIE POWŁOK MALARSKICH W BUDYNKU NR 7 PRZY UL. PIASTÓW 7 W KROŚNIE ODRZAŃSKIE. SPRAWA NR 52/PN/2019.

44 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, Słubicka
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 261 672 404, , fax. 261 672 556
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Słubicka 10
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 261 672 404, , fax. 261 672 556
    REGON: 80519145000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 44wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE – NAPRAWA TYNKÓW , POSADZKI I ODNOWIENIE POWŁOK MALARSKICH W BUDYNKU NR 7 PRZY UL. PIASTÓW 7 W KROŚNIE ODRZAŃSKIE. SPRAWA NR 52/PN/2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Naprawa tynków , posadzki i odnowienie powłok malarskich w budynku nr 7 przy ul. Piastów 7 w Krośnie Odrzańskie. Zakres robót i usług do realizacji: 1) wymiana osprzętu i instalacji elektrycznej, 2) montaż drzwi technicznych 3) wykonanie ścianek działowych, 4) naprawa i malowanie posadzki cementowej, 5) wykonanie posadzki z płytek gres, 6) wykonanie tynku mozaikowego żywicznego, 7) wykonanie tynku mineralnego na ścianach, 8) wykonanie projektu powykonawczego instalacji elektrycznej, 9) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej, 10) transport i utylizacja odpadów z rozbiórki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 Pzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie określa spełnienia wymagań w zakresie spełniania ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W Etapie II- Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni przedkłada niżej wymienione, aktualne na dzień składania, dokumenty. a) W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda od Wykonawcy: Oświadczenie że dysponuje kierownikiem robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno – budowlanej posiadającym ważne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 9. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: a) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust 1 pkt 15 załącznik nr 7; e) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 8; f) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu Załącznik nr 4 (w przypadku niedopełnienia obowiązku złożenia oświadczenia w terminie określonym w art. 24 ust 11 ustawy Pzp.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach