Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych od km 0+025,04 do km 0+608,94 w Małocinie, gmina Nakło nad Notecią.”

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych od km 0+025,04 do km 0+608,94 w Małocinie, gmina Nakło nad Notecią.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia: Roboty objęte niniejszym zamówieniem obejmują przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych od km 0+025,04 do km 0+608,94 w miejscowości Małocin, gmina Nakło nad Notecią 2.1 Stan istniejący: Istniejąca droga przebiega na działkach o numerach ewidencyjnych: 134/5, 130, 95, część działki 91/8, 134/12, 91/7 i część działki 84 w obrębie ewidencyjnym Małocin. Droga posiada nawierzchnię z destruktu bitumicznego o szerokości od 4 do 5 m. Stan nawierzchni jezdni ocenia się jako zły ze względu na liczne ubytki. Istniejące pobocza są gruntowe. Przy obfitych opadach atmosferycznych następuje rozmywanie drogi oraz tworzą się wyboje, które obniżają komfort ruchu użytkowników drogi. 2.2 Początek zakresu robót to połączenie drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 95, 130, 134/5 z drogą powiatową 1920C Wyrza – Chrząstowo, natomiast koniec zakresu robót to skrzyżowanie drogi gminnej o numerze G090302C na działkach o numerach ewidencyjnych: cz. dz. 84, 91/7, 134/12 i cz. dz. 91/8 z drogą powiatową o numerze 1920C. Zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni drogi po istniejącym śladzie, o szerokości 3.5 m. Wzdłuż drogi projektuje się dwie mijanki. W miejscach mijanek droga będzie miała szerokość 5 m. Mijanki projektuje się na odcinku drogi od km 0+405,46 do km 0 + 430,62 i od km 0 + 430,62 do km 0 + 459,51. Droga nawiązuje do istniejących zjazdów oraz terenu. 2.3 Parametry techniczne planowanego do przebudowy odcinka drogi: a) Nawierzchnia jezdni oraz zjazdów bitumicznych – nowa konstrukcja:  Warstwa ścieralna z AC8S 3 cm  Warstwa wiążąca AC11W 3 cm  Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31.5 mm, gr. 20 cm (w miejscach poszerzenia)  Warstwa wzmacniająca podłoże – mieszanka związana z cementem C1,5/2 gr. 15 cm (w miejscach poszerzenia)  Geotkanina separacyjno-filtracyjna. b) Nawierzchnia jezdni na istniejącej podbudowie z destruktu bitumicznego:  Warstwa ścieralna z AC8S 3 cm  Warstwa wiążąca AC11W 3 cm  Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie doprowadzeni do projektowanych spadków, grubość zmienna od 0 do 10 cm c) Nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej:  Warstwa wzmacniająca podłoże – z gruntu stabilizowanego cementem C1.5/2 MPa, o grubości 15 cm  Podbudowa betonowa beton C8/10 gr. 20 cm  Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej fazowej gr. 8 cm na podsypce cem.- piask. gr. 4 cm d) Zestawienie nawierzchni: - jezdnia - 2288,15 m2 - zjazdy z betonu asfaltowego - 86,18 m2 - zjazdy z kostki betonowej - 24,28 m2 - pobocza z kruszywa - 861,55 m2 Rodzaj i lokalizacja nawierzchni przedstawiona jest na planie zagospodarowania terenu. Konstrukcję nawierzchni przedstawiono na rysunkach – przekroje normalne. Zakres robót przedstawiono w przedmiarach oraz w szczegółowych zestawieniach robót. 2.4 Odwodnienie: Zachowany zostaje istniejący powierzchniowy system odwodnienia poprzez projektowane pochylenia podłużne i poprzeczne nawierzchni na przyległy teren i do istniejących rowów. Cała woda opadowa zostanie zagospodarowana w ramach działek drogowych inwestora. 2.5 Organizacja ruchu na czas budowy: Prowadzenie robót drogowych powinno odbywać się z zachowaniem oznakowania zgodnego z obowiązującymi przepisami. 2.6 Uwagi końcowe: Zieleń oraz gospodarka drzewostanem - brak drzewostanu podlegającemu wycince. Charakterystyka archeologiczna - roboty należy wykonywać zgodnie z ustaleniami opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków. Wpływ eksploatacji górniczych - nie dotyczy Wpływ obiektu budowlanego na środowisko, zdrowie ludzi i obiekty sąsiednie Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko przedmiotowa inwestycja nie kwalifikuje się jako przedsięwzięcie mogące potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko. Projektowany obiekt budowalny jakim jest droga nie generuje zapotrzebowania na wodę, nie generuje zanieczyszczeń oraz odpadów. Woda opadowa z drogi zostanie odprowadzona do istniejącego rowu oraz na przyległy teren pasa drogowego. 2.7 Obowiązki Wykonawcy: 1) Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy). 2) Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami. Wykonawca ma obowiązek dokonać aktualizacji uzgodnień, wydanych przez poszczególnych gestorów sieci, które są zlokalizowane w miejscu prowadzenia robót. 3) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg) i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki. 4) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej zadania. Ustawa Prawo Geodezyjne obliguje jednostki uczestniczące w zadaniu do ochrony wszystkich znaków geodezyjnych i osnów szczegółowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do inwentaryzacji geodezyjnej obiektu, oświadczenie geodety biorącego udział w realizacji zadania, iż wszystkie istniejące znaki geodezyjne i osnowy szczegółowe, znajdujące się w miejscu prowadzenia robót na przedmiotowym zadaniu nie zostały uszkodzone. 2.8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, będącej załącznikiem do SIWZ: 1) Dokumentacja projektowa branży drogowej, 2) Przedmiary, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4) Projekt zmiany stałej organizacji ruchu, 5) Formularze Kosztorysu Ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ETAP I 1. Do oferty w postępowaniu Wykonawca dołącza: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert do udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ ( załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a do SIWZ. 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a Pzp składa także oświadczenie o którym mowa w załączniku 3a do SIWZ. ETAP II 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 7 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy, (jeżeli występują); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną zawierający składniki cenotwórcze, sporządzony na podstawie załączonego wzoru kosztorysu ofertowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach