Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. „Budowa budynku magazynowego III Etap – Wykonanie utwardzenia terenu wraz z kanalizacją deszczową przy budynku magazynowym”.

Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych, Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Chrząstowie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Chrząstowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3853228, 3852052 , fax. 523 852 345
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych, Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Chrząstowie
    Chrząstowo 8
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3853228, 3852052, fax. 523 852 345
    REGON: 30163140800022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzastowo.coboru.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: oddział agencji wykonawczej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. „Budowa budynku magazynowego III Etap – Wykonanie utwardzenia terenu wraz z kanalizacją deszczową przy budynku magazynowym”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Nazwa zadania : „Budowa budynku magazynowego III Etap – Wykonanie utwardzenia terenu wraz z kanalizacją deszczową przy budynku magazynowym” 1.1 Stan istniejący. Na terenie działki o numerze ewidencyjnym 28/28 w Chrząstowie 8 znajduję się nowo wybudowana hala magazynowa o konstrukcji stalowej obudowana płytami warstwowymi. Wokół budynku magazynowego znajduje się nieutwardzony teren oraz niedrożna kanalizacja deszczowa. Przy bramach wjazdowych wykonane zostały podjazdy na zewnątrz obiektu. Wykonano podjazdy na długości 3,0 m oraz szerokości dostosowanej do szerokości otworu bramowego. Nawierzchnia podjazdów obramowana opornikami. Wokół budynku wykonana jest opaska z kostki betonowej zramowaną obrzeżem betonowym 8x25x100cm na ławie betonowej. Przyjęty zakres robót stanowi ostatni etap budowy budynku magazynowego polegający na wykonaniu zagospodarowania terenu. Warunki gruntowe są opisane w dokumentacji projektowej. Działka znajduje się na terenie ochrony konserwatorskiej. 1.2. Technologia robót. 1.2.1 Utwardzenie terenu Wokół budynku magazynowego należy wykonać utwardzenie terenu umożliwiające wjazd pojazdów ze zbożem do hali. Przewiduje się wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie betonowej. Inwestor posiada do wbudowania kostkę betonową o grubości 8 cm (w ilości wystarczającej na utwardzenie całości terenu) i 10 cm (materiał znajduję się około 150 m od miejsca wbudowania). Kostka ułożona zostanie na podsypce cementowo-piaskowej o grubości ok. 4-5 cm. Podbudowa z betonu C12/15 o grubości 18 cm po zagęszczeniu wykonana zostanie na warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Nawierzchnia utwardzona ograniczona z jednej strony wystającymi krawężnikami 15x30x100cm ustawionymi na ławie betonowej z oporem, a od strony hali opornikami na ławie. Spadek poprzeczny i podłużny w kierunku projektowanych wpustów dostosowany do istniejącego ukształtowania terenu zgodnie z rzędnymi podanymi na projekcie zagospodarowania. Przewiduje się ułożenie od rur spustowych przy magazynie do projektowanej nawierzchni utwardzonej z kostki ścieków betonowych. Należy także uzupełnić ubytki i uszkodzenia opaski z kostki betonowej w miejscu rur spustowych. Technologię wykonania robót opisuje Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. Ilość robót do wykonania zawarta jest w przedmiarze robót. 1.2.2 Kanalizacja deszczowa Istniejąca wokół budynku magazynowego kanalizacja deszczowa jest niedrożna i dlatego wymaga przebudowy. Założono wykonanie wokół budynku nowych rurociągów ze studniami rewizyjnymi S-1 do S-6 oraz wpustami WP umożliwiającymi zebranie wód opadowych z terenu wokół budynku magazynowego. Przyjęto studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o średnicy 1200 mm z włazami ciężkimi, wpusty uliczne i rurociągi z rur PVC. Nowe odcinki kanalizacji włączone zostaną do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Wpusty WP podłączone zostaną do studzienek rewizyjnych S poprzez odcinki rurociągów wykonane z rur PVC do kanalizacji zewnętrznej kielichowych z uszczelką klasy S/5,9 mm o śr. zewn. 200 mm. Rurociągi pomiędzy studniami rewizyjnymi od S-1 do D-1 wykonane z rur PVC do kanalizacji zewnętrznej kielichowych z uszczelką klasy S 315x9,2 litych o średnicy zewnętrznej 315 mm. Zakłada się także konieczność udrożnienia lub wymiany odcinka rurociągu kanalizacji deszczowej z rur betonowych pomiędzy studniami D-1 i D-2. Nowy rurociąg wykonać z rur PVC do kanalizacji zewnętrznej kielichowych z uszczelką klasy S 400x11,7 litych o średnicy zewnętrznej 400 mm. Szczegółowy zakres prac określa: 1. Opis przedmiotu zamówienia 2. Przebudowa kanalizacji deszczowej przy budynku magazynowym – Specyfikacja techniczna 3. Rysunki – utwardzenie i kanalizacja 4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 5. Kosztorysy ślepe – robót drogowych i kanalizacji deszczowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 6. 1. Do oferty w postępowaniu Wykonawca dołącza: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert do udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ (załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w załączniku 3a do SIWZ. 1.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a Pzp składa także oświadczenie o którym mowa w załączniku 3a do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 7 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7) kosztorys ofertowy, wykonany metodą szczegółową, ze wskazaniem składników cenotwórczych (stawka roboczogodziny netto w zł/r-g, koszty zakupu w %, koszty pośrednie od R+S w %, zysk od R+S+Kp(R+S) w %). Wartości składników cenotwórczych muszą być takie same dla wszystkich wycenionych pozycji przedmiarowych danej branży robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach