Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na naprawę i przegląd analizatorów na stacjach

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-716 Warszawa, ul. Bartycka 110A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6510707 w. 2008 , fax. 022 6510676
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
    ul. Bartycka 110A 110A
    00-716 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6510707 w. 2008, fax. 022 6510676
    REGON: 00016226300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na naprawę i przegląd analizatorów na stacjach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: usługa naprawy analizatorów/urządzeń, która obejmuje również przegląd okresowy, konserwację i kalibrację oraz dostawę (zakup) części koniecznych do dokonania naprawy (w przypadku napraw przewidzianych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) oraz ewentualna naprawa pozostałych analizatorów/urządzeń - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W szczególności Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował nie mniej niż dwiema osobami z których każda legitymuje się minimum dwuletnim doświadczeniem w zakresie świadczenia usług naprawy i konserwacji analizatorów/urządzeń do pomiarów imisyjnych powietrza; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełniają pozostałe wymogi SIWZ, potwierdzone wymaganymi przez Zamawiającego dokumentami i oświadczeniami wymienionymi w rozdziale I pkt V SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, których żąda Zamawiający w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej) zawierające aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, za aktualny uważa się odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 - wg wzoru podanego w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (Rozdział III SIWZ) wraz z zawartymi w nim oświadczeniami o: - zapoznaniu ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązaniu do stosowania i ścisłego przestrzegania warunków w niej określonych. - akceptacji ogólnych warunków umowy i zobowiązaniu się - w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na tych warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. - związaniu niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert; - oferowaniu przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem zawartym w rozdz. II SIWZ; - zobowiązaniu do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umowy z podatkiem VAT w formie dopuszczalnej przez ustawę Prawo zamówień publicznych; 4. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (Rozdział IV SIWZ). 5. Wykaz osób z wymaganym przez Zamawiającego doświadczeniem, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia(zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował nie mniej niż dwiema osobami z których każda legitymuje się minimum dwuletnim doświadczeniem w zakresie świadczenia usług naprawy i konserwacji analizatorów/urządzeń do pomiarów imisyjnych powietrza. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokument, o którym mowa w pkt 6 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg stosuje się odpowiednio do dokumentu określonego w pkt 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach