Przetargi.pl
„Przetarg nieograniczony na dostawy odczynników i materiałów zużywalnych, dzierżawę analizatorów oraz laboratoryjnego systemu informatycznego dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego ul. Mickiewicza 9 w Katowicach”

Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" ogłasza przetarg

  • Adres: 40-057 Katowice, ul. PCK
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 251 64 35 , fax. 32 250 37 69
  • Data zamieszczenia: 2020-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
    ul. PCK 1
    40-057 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 251 64 35, fax. 32 250 37 69
    REGON: 27015016700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przetarg nieograniczony na dostawy odczynników i materiałów zużywalnych, dzierżawę analizatorów oraz laboratoryjnego systemu informatycznego dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego ul. Mickiewicza 9 w Katowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych, dzierżawa analizatorów: biochemiczny, immunologiczny i 2 szt. analizatorów moczu oraz dzierżawa laboratoryjnego systemu informatycznego, dostarczenie i zainstalowanie w/w analizatorów i laboratoryjnego systemu informatycznego w Centralnym Laboratorium Analitycznym ul. Mickiewicza 9 w Katowicach oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, usługi serwisu + części i materiały eksploatacyjne niezbędne do napraw awaryjnych dzierżawionych urządzeń w okresie obowiązywania umowy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: asortyment, ilości i wymagane parametry dostaw, urządzeń i sprzętu będących przedmiotem zamówienia określa sie w siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) Formularz asortymentowo – cenowy - zał. nr 1 do siwz. 2) Formularz ofertowy - zał. nr 2 do siwz 3) Oświadczenie na podst. art. 22 ust. 1b ustawy Pzp dot. spełniania przez Wykonawcę wymaganych warunków udziału w postępowaniu - formularz -zał. nr 3 siwz. 4) Oświadczenie na podst. art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dot. braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu - formularz -zał. nr 4 do siwz. 5) Informacja dot. obowiązku podatkowego, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp - zał. nr 5 do siwz 6) Klauzulę informacyjną z art. 13 RODO - zał. nr 7 do siwz. 7) Odpis z właściwego rejestru KRS lub CEIDG. 8) Projekt Umowy - zał. nr 8 do siwz. 9) Wykaz dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. 10) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach