Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-202 Łódź, ul. Warecka
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 558 050 , fax. 426 521 635
- Data zamieszczenia: 2020-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
ul. Warecka 2
91-202 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 558 050, fax. 426 521 635
REGON: 47306618800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsrm.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres 12 miesięcy środków i materiałów wg poniższych zadań: Zadanie 1 – dostawa opasek gipsowych i opasek pod gips zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Zadanie 2 – dostawa środków opatrunkowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zadanie 3 – dostawa samoprzylepnych środków opatrunkowych zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zadanie 4 – dostawa środków dezynfekcyjnych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla niżej wymienionych zadań: Zadanie 2 – 1.600,00 zł. Zadanie 4 – 1.500,00 zł. Dla Zadania 1 i 3 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w podanym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wraz z ofertą następujących dokumentów: - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 7 do SIWZ, - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pozostałe dokumenty: a. Formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ. b. Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ. c. Dowód wniesienia wadium (dotyczy zadań 2,4). d. Wypełnione Oświadczenie dotyczące zadania 4 – załącznik nr 8 do SIWZ. e. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik 9 do SIWZ. f. Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia (kolejno oznaczone pozycje) – dotyczy zadania 1, 2, 3. g. Ulotki informacyjne oferowanych preparatów (kolejno oznaczone pozycje) – dotyczy zadania 4. h. Wykonawca składający ofertę na zadanie 1 zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego wystawione przez producenta opasek. i. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do dołączenia do ofert próbek oferowanych artykułów – dotyczy zadań 1,2,3. j. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 43/TP/ZP/D/2024 Dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi.
Dodano: 2024-03-01 - Sprzedaż i dostawa wkładów do wstrzykiwacza Guebert OpiVantage oraz innych zużywalnych materiałów.
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do automatycznego wstrzykiwacza MAX firmy Ulrich
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa wyrobów z włókniny i folii chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie znak sprawy 14/2023
Dodano: 2023-08-21 - Sukcesywne dostawy osłon jednorazowych na osprzęt bloku operacyjnego
Dodano: 2023-08-18 - Dostawa wyrobu medycznego – implantu ortopedycznego 3D dla Oddziału Chirurgii Urazowo – Ortopedycznej i Nowotworów Narządu Ruchu WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie
Dodano: 2023-07-05 - Dostawy wyrobów medycznych
Dodano: 2023-03-06 - Dostawa włókien laserowych
Dodano: 2023-03-01 - 13/TP/ZP/D/2023 - Dostawy produktów do Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2023-02-01