Przetargi.pl
Przetarg na Remont nawierzchni z betonu asfaltowego na drodze powiatowej DP 1321O w m. Smardy Górne na odcinku od km 4+784,50 do km 5+525,00 o długości 740,50 m

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Jagiellońska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 186 161 , fax. 774 186 066
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jagiellońska 3
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 774 186 161, fax. 774 186 066
    REGON: 53142126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg na Remont nawierzchni z betonu asfaltowego na drodze powiatowej DP 1321O w m. Smardy Górne na odcinku od km 4+784,50 do km 5+525,00 o długości 740,50 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na DP 1321O w m. Smardy Górne od km 4+784,50 do km 5+525,00 - L=740,50m. Roboty będą polegać na wykonaniu warstwy profilującej masą mineralno-asfaltową AC16W 50/70 oraz warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej AC11S 50/70. Należy również ściąć pobocza do wysokości odpowiadającej nowej nawierzchni. Zakres robót: - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 - 3 785,50 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową AC16W 50/70 z wbudowaniem mechanicznym - 300,91 t - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych AC11S 50/70 - warstwa ścieralna o gr. 4 cm; wydajność rozkładarki 200 t/dzień - 3 785,50 m2 - Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości dostosowanej do projektowanej nawierzchni - przyjęto grubość 7cm i szerokość 75cm wraz z wywozem gruntu - 1 065,75 m2 Harmonogram robót należy uzgodnić z inspektorem nadzoru. Roboty bitumiczne winny być wykonywane gdy nie ma opadów atmosferycznych oraz w temperaturze nie niższej niż 10oC. Inwestor wyklucza stosowanie destruktu asfaltowego w składzie mieszanki mineralno-asfaltowej do warstwy ścieralnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz inne załączniki do SIWZ. Prace towarzyszące oraz inne formalności, konieczne do uwzględnienia przy określaniu ceny jednostkowej za przedmiot zamówienia: - Wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 t.j. z dnia 2017.04.14), - Wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót, organizacji terenu robót zgodnie z przepisami BHP, zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania robót przewidzianych w STWiORB, uporządkowanie terenu robót itp. - Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U.2020.0.1333 t.j.), przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, obowiązującymi standardami oraz z obowiązującymi Normami, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi zasadami wiedzy technicznej. - Wykonawca do wykonania zamówienia zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2020.0.215 t.j.). - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych opisywanym w dokumentacji, STWiORB. - W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej lub technicznej wskazane zostały nazwy handlowe lub znaki towarowe materiału bądź urządzenia technicznego to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenia techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych i zostały one podane przykładowo określając jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. - Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć na czas realizacji zamówienia-umowę lub umowy ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją zamówienia i przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające ich zawarcie, w tym w szczególności kopię umowy i polisy ubezpieczenia, nie później niż do dnia, w którym ma nastąpić przekazanie Terenu robót. W przypadku uchybienia przedmiotowemu obowiązkowi Zamawiający ma prawo wstrzymać się z przekazaniem Terenu robót do czasu ich przedłożenia, co nie powoduje wstrzymania biegu terminów umownych w zakresie wykonania Umowy przez Wykonawcę. Oferując cenę za realizację zamówienia, Wykonawca musi brać pod uwagę również inne koszty tj.: (m. in. wizji lokalnej, uzgodnień, opłat, zabezpieczeń robót, projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem oraz prawidłowe i kompletne oznakowanie robót na jego podstawie, a także wszelkie inne możliwe koszty typu ubezpieczenie, zabezpieczenie, itp. oraz wszelkie ryzyka i ewentualne rabaty) związane z realizacją zamówienia, które w całości ponosi Wykonawca. Miejsce wykonywania zamówienia: droga powiatowa nr DP 1321O w m. Smardy Górne w kilometrażu (od km 4+784,50 do km 5+525,00), powiat kluczborski, województwo opolskie UWAGA! Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umów o pracę [w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 z dnia 2019.06.05)] - Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności pod kierownictwem innej osoby w trakcie realizacji zamówienia jn.: - operatorzy sprzętu i kierowcy pojazdów oraz wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne przy realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób prowadzących samodzielną działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo. Powyższy wymóg nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. robót przez inne osoby. Termin (okres) gwarancji: 2 lub 3 lub 4 lata (zgodnie z ofertą Wykonawcy) liczony od dnia protokolarnego podpisania bezusterkowego odbioru końcowego zrealizowanego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada odpowiednie kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (wzór Oświadczenia - załącznik nr 3)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opcjonalnie - Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów (Wzór stanowi załącznik nr 7) Wykonawca może przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w "stosownych sytuacjach" oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na: zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Warunki wystąpienia stosownych sytuacji: a) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów - musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponować niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Zobowiązanie innego podmiotu musi być złożone w oryginale np. w formie pisemnego oświadczenia innego podmiotu (Wzór stanowi załącznik nr 7) jak również w postaci innych dokumentów (np. przedwstępna lub generalna umowa o współpracy). Zobowiązanie innego podmiotu powinno wskazywać w sposób jednoznaczny i bezwarunkowy oświadczenie woli innego podmiotu do udostępnienia swoich zasobów Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22. UWAGA! W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, tylko wtedy jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach