- Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury 4a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2025-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury 4a
Adres email: kancelaria@mikolowski.pl
Telefon:
Strona internetowa: www.mikolowski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: „Kurs baristy” i „Kurs barmański” dla uczniów/uczennic ZSP w Ornontowicach, w ramach projektu „Zawodowy Mikołowski
Opis zamówienia: 1.2.1 Zadanie 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: „Kurs baristy” .A. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Kurs baristy” dla 16 uczniów/uczennic (2 grupy 8-osobowe), w wymiarze minimum 16 godz. dla każdej z grup.Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Kurs powinien zostać przeprowadzony w formie stacjonarnej. Kurs powinien obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne z zakresu różnych sposobów parzenia oraz podawania kawy celem rozwoju czy też nabycia atrakcyjnych na rynku pracy umiejętności zawodowych.Liczba uczestników ogółem – 16Liczba grup ogółem – 2Liczba osób w grupie: minimum 6, maksimum 10Liczba godzin/grupę – minimum 16 godzin Z czego:godzina = godzina zegarowaTermin realizacji: 10 miesięcy od daty podpisania umowy.Kurs dla 16 uczestników obejmuje 2 grupy 8-osobowe (łącznie 16 osób).Zamawiający dopuszcza możliwość zmian liczebności grupy, przy czym minimalna liczba osób w jednej grupie powinna wynosić 6 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie 10 osób.B. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami:1. Zajęcia powinny się odbywać:• od poniedziałku do soboty,• dla uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach• w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych pracowniach szkolnych udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do szkolenia wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę.2. Zakres kursu powinien obejmować warsztat i techniki pracy baristy, ze szczególnym naciskiem na część praktyczną, dzięki czemu uczniowie / uczennice pozyskają kompleksową wiedzę i przygotowanie do pracy i rozwoju zawodowego. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu pracy baristy poprzez doskonalenie techniki i doprecyzowywanie sztuki wykonywania wzorów na powierzchni kawy. Powinien objąć minimalnie poniższy zakres tematyczny:• Zawód, warsztat i techniki pracy baristy,• Rodzaje kawy, herbaty (ich rośliny, rejony uprawne, odmiany, w przypadku kawy również rozróżnianie ziarna, rozróżnianie ze względu na sposób zbierania oraz metody przetwarzania i stopnia wypalenia• Metody parzenia kawy i herbaty• Zasady serwowania napojów gorących• Teoria espresso, parametry, zasada typu 4M• Praktyczna znajomość espresso, ustawiania młynka, prawidłowej metody dozowania i ubijania, rodzajów espresso „classico, ristretto, lungo, doppio Americano• Praktyczna znajomość kaw mlecznych, ich ubijania, rodzajów Steamery• Classic cappuccino• Cafe latte i cafe latte machiato, espresso macchiato• Praktyczna znajomość kaw deserowych, z czekoladą• Praktyczna znajomość espresso affogato, espresso con panna, kawa po wiedeńsku, Mocha i mokkacino, Irish coffee• Praktyczna znajomość Latte art, Wzory lane z ręki (serce/rozeta/tulipan), rysowane sosem i szpikulcem• Praktyczna znajomość czyszczenia ekspresu• Praktyczna znajomość sposobów parzenia alternatyw kawowych.3. Zajęcia przeprowadzone będą z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, uwzględniając indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów i uczennic.4. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. Wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt oraz urządzenia, w szczególności:• Ekspresy do kawy: profesjonalny ekspres ciśnieniowy minimum dwugrupowy• Dwa młynki elektroniczne• Młynek elektryczny do alternatyw • Alternatywy kawowe np. ripper/Chemex/Syfon/AeroPress/Kawiarka/Frenchpress/ Tygiel/ Clever• Czajnik elektryczny do alternatyw z możliwością regulowania temperatury marki Fellow 1 szt.• Młynek ręczny 1 szt.• Dzbanki do spieniania mleka (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• Termometry do mleka (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• Tampery (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• Szpikulce do latte art. 2 szt.• Filiżanki (espresso/cappuccino) (4 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• Spodki (2 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• Spieniacze do mleka (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• Szklanki do Latte (1 szt. dla 2 uczestników szkolenia)• Szklanki do Irish coffe (1 szt. dla 2 uczestników szkolenia)• Szklanki do Mocha (1 szt. dla 2 uczestników szkolenia)• Szklanki do Kawa mrożona (1 szt. dla 2 uczestników szkolenia)• Łyżeczki do espresso (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• Łyżeczki do cappuccino (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• Łyżeczki do latte (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• Maty tampingowe (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• Odbijaki do kawy 2 szt.• Narzędzia do dystrybucji kawy w kolbie 1 szt.• Shoot glass 2 szt.• Wagi do alternatyw 2 szt.• Syfon do bitej śmietany 1 szt.• Kawę ziarnistą Arabica i Robusta minimum 5 kg na jedną grupę• Kawę speciality 5 rodzajów• Syropy i posypki do kawy• Mleko (UHT 3,2%, napoje roślinne, mleko dla baristów, mleka pasteryzowane, bez laktozy) po min. 10 litrów każdego rodzaju na grupę• Śmietanka 30 i 36 procentowa po 1 l każdego rodzaju na grupę• Serwetki opakowanie 300 szt. na grupę• rurki papierowe opakowanie 250 szt. na grupę• cukier biały i trzcinowy, miód po 2 kg każdego rodzaju na grupę• czekolada, kakao, cynamon, kardamon i inne przyprawy 4. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z koordynatorem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 5 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 3 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie.5. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wykwalifikowaną kadrę do przeprowadzenia kursu. 6. Wykonawca posiada certyfikat jakości usług (wśród certyfikatów przedstawionych przez instytucje szkoleniowe mogą znaleźć się takie certyfikaty jak: akredytacja kuratora oświaty w zakresie przedmiotowego szkolenia, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO lub równowazny znak jakości nadany przez upoważnioną jednostkę akredytowaną, potwierdzającą, że usługa jest zgodna z określoną normą lub przepisem prawnym.)7. Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne w postaci podręcznika lub skryptu lub e-podręcznika lub e-skryptu z zakresu tematyki kursu (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów).8. Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.9. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu.10. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć poszczególnych grup.11. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie uczestnikom zajęć zaświadczenia o ukończeniu kursu wraz ze wskazaniem ich zakresu. Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno uwzględniać działania promocyjne zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Funduszu Sprawiedliwej Transformacji.12. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich, m.in. znakowanie materiałów szkoleniowych, dokumentów.13. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie standardów dostępności dla polityki spójności na lata 2021-2027 (Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 - Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie standardów dostępności dla polityki spójności na lata 2021-2027): https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-realizacji-zasad-rownosciowych-w-ramach-funduszy-unijnych-na-lata-2021-2027-1/14. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat.15. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: • listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,• program kursu oraz dziennik zajęć,• potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych • kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników,• dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników).16. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2031 r.1.2.2 Zadanie 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego:” Kurs barmański”A. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Kurs barmański” na poziomie zaawansowanym dla 16 uczniów/uczennic (2 grupy 8-osobowe), w wymiarze minimum 16 godz. dla każdej z grup.Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Kurs powinien zostać przeprowadzony w formie stacjonarnej. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu pracy barmana poprzez doskonalenie techniki i doprecyzowywanie sztuki wykonywania drinków, celem podwyższenia kompetencji uczniów przedmiotów zawodowych.Liczba uczestników ogółem – 16Liczba grup ogółem – 2Liczba osób w grupie: minimum 6, maksimum 10Liczba godzin/grupę – minimum 16 godzin Z czego:godzina = godzina zegarowaTermin realizacji: 10 miesięcy od daty podpisania umowy.Kurs dla 16 uczestników obejmuje 2 grupy 8-osobowe (łącznie 16 osób).Zamawiający dopuszcza możliwość zmian liczebności grupy, przy czym minimalna liczba osób w jednej grupie powinna wynosić 6 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie 10 osób.Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami:1. Zajęcia powinny się odbywać:• od poniedziałku do soboty,• dla uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach• w siedzibie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych pracowniach szkolnych udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do szkolenia wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę.2. Zakres kursu powinien obejmować warsztat na poziomie zaawansowanym dzięki czemu uczestnicy zajęć pozyskają kompleksową wiedzę, kunszt i umiejętności. Powinien objąć minimalnie poniższy zakres tematyczny:• Sylwetka barmana• Charakterystyka pracy barmana w różnych lokalach gastronomicznych• Znajomość sprzętu barmańskiego• Znajomość typów szkła barowego, miary barowe• Znajomość technologii i napojów alkoholowych• Znajomość towaroznawstwa alkoholowego• Znajomość historii alkoholi• Znajomość zasad profesjonalnej degustacji i oceny alkoholi• Praktyczna znajomość przyrządzania koktajli alkoholowych• Zasady serwowania napojów mieszanych• Praktyczna znajomość przyrządzania shotów warstwowych różnymi metodami• Praktyczna znajomości klasycznych koktajli• Praktyczna znajomość koktajli na bazie wina musującego• Praktyczna znajomość technik dekorowania drinków• Znajomość drinków efektownych i płonących• Znajomość obsługi gości przy barze• Znajomość trendów miksologii3. Zajęcia przeprowadzone będą z należytą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, uwzględniając indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów i uczennic.4. Podczas zajęć praktycznych wymagane jest, aby przy jednym stanowisku pracy znajdował się wyłącznie jeden uczestnik kursu.5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. Wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt oraz urządzenia, w szczególności:• 150 różnych alkoholi z całego świata, w tym (Cognac XO, VSOP, VS, Whisky Single Malt co najmniej 10 producentów, Whisky Single Barell lub Single Cask i Cask Strenght, Whisky japońską, kanadyjską, indyjską, 8 rodzajów rumu, 5 rodzajów ginu, 5 rodzajów tequili, 40 likierów, 5 bitterów, 10 bittersów, 5 rodzajów brandy, Mezcal, Aquavit, Cachaca, Starka, Armagnac, Calvados• Min. 50 różnych rodzajów syropów (Monin/Giffard/Teissere)• Bar mobilny dwustanowiskowy• Smoking gun• Syfon• Kruszarki do lodu (elektryczne) 2 sztuki• 20 rodzajów różnego rodzaju szkła i naczyń typu tiki• Shakery (bostoński/tint in/cobbler/francuski) po 3 szt. każdego rodzaju• Muddlery (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• Jiggery (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• Dozowniki 20 sztuk• Dekoracje (słomki, owoce, świeże zioła) (1 zestaw dla 1 uczestnika szkolenia)• Butelki treningowe flair (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• maty barowe (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• sitka barmańskie (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• łyżki barmańskie (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• tarki do imbiru i skórek cytrusów 2 sztuki• wyciskacze do cytrusów 2 sztuki• szklanice barmańskie 3 sztuki• nalewaki do free pouring (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• kieliszki koktajlowe (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• kieliszki do wina (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• szklanki old fashioned 8 sztuk min. 2 różne rodzaje• szklanki collins 6 sztuk• szklanki hurricane 4 sztuki• szklanki highball 8 sztuk• tiki mug (1 szt. dla 1 uczestnika szkolenia)• podajnik na serwetki i rurki 4 sztuki• nożyczki/nożyczki dekoracyjne• pojemniki typu ice box• łyżki do lodu• świeże owoce (np. limonki/ cytryny/ melon/ ananas/ marakuja/ kiwi/ mango/ karambola/ pitahaja/ jabłka/ arbuz/ pomarańcze/ grejpfruty) min. 5 rodzajów owoców dla jednego uczestnika• zioła (mięta/bazylia/rozmaryn/tymianek)• soki/napoje/nektary• napoje gazowane i niegazowane4. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z koordynatorem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 5 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 3 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie.5. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wykwalifikowaną kadrę do przeprowadzenia kursu. 6. Wykonawca posiada certyfikat jakości usług (wśród certyfikatów przedstawionych przez instytucje szkoleniowe mogą znaleźć się takie certyfikaty jak: akredytacja kuratora oświaty w zakresie przedmiotowego szkolenia, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO lub inny znak jakości nadany przez upoważnioną jednostkę akredytowaną, potwierdzającą, że usługa jest zgodna z określoną normą lub przepisem prawnym.)7. Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne w postaci podręcznika lub skryptu lub e-podręcznika lub e-skryptu z zakresu tematyki kursu (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów).8. Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.9. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu.10. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć poszczególnych grup.11. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie uczestnikom zajęć zaświadczenia o ukończeniu kursu wraz ze wskazaniem ich zakresu. Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno uwzględniać działania promocyjne zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Funduszu Sprawiedliwej Transformacji.12. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich, m.in. znakowanie materiałów szkoleniowych, dokumentów.13. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie standardów dostępności dla polityki spójności na lata 2021-2027 (Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 - Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie standardów dostępności dla polityki spójności na lata 2021-2027): https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-realizacji-zasad-rownosciowych-w-ramach-funduszy-unijnych-na-lata-2021-2027-1/14. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat.15. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: • listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,• program kursu oraz dziennik zajęć,• potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych • kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników,• dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników).16. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2031 r.
Kod CPV: 80000000-4
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U z 2022 roku, poz.835) ,2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:4.1 Skieruje do realizacji zamówienia:Zadanie 14.1.1 jedną osobę ,która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła jeden kurs baristy.Zadanie 24.1.2 jedną osobę ,która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła jeden kurs barmański.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Realizacja zajęć dla uczniów w Gminie Sępólno Krajeńskie
- „Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”.
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 5 W TURKU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. „PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH