Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Stuposiany w sezonie zimowym 2024 – 2025 r.

  • Adres: 38-713 Stuposiany, 1A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 461 00 10
  • Data zamieszczenia: 2025-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO STUPOSIANY

Adres: 38-713 Stuposiany, 1A

Adres email: stuposiany@krosno.lasy.gov.pl

Telefon: 13 461 00 10

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Stuposiany w sezonie zimowym 2024 – 2025 r.

Opis zamówienia: Przedmiot zamówienia.1. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Zimowe utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Stuposiany w sezonie zimowym 2024 - 2025 r.”2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:Zadanie nr 1 – odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek lub urządzeń rozsypujących – droga nr 2307R Stuposiany – Tarnawa. Długość drogi to 15,2 km . Szacunkowa całkowita wielkość: 1000,00 km drogi do odśnieżenia w ciągu terminu realizacji zamówieniaZadanie nr 2 - odśnieżanie przy użyciu pługów lekkich i średnich, uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarek lub urządzeń rozsypujących – pozostałe drogi leśne – stokówki i Parking dla samochodów osobowych – Muczne nr inw. 220/2467. Łączna długość to 64,9 km pozostałych dróg leśnych. Szacunkowa całkowita wielkość: 1000,00 km dróg do odśnieżenia w ciągu terminu realizacji zamówienia1) Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu sprzętu i materiałów własnych. Zamawiający nie będzie udostępniał ani przekazywał Wykonawcy swojego sprzętu w celu realizacji przedmiotu zamówienia;2) Warunki realizacji:a) odśnieżanie dróg leśnych;b) dla Zadania 2 dodatkowo: odśnieżanie istniejących mijanek, zjazdów oraz przyległych do drogi użytkowanych składów drewna;c) zapobieganie powstawania oraz usuwanie śliskości na drogach leśnych poprzez posypywanie mieszanką materiałów zwiększających szorstkość nawierzchni.d) drogi odśnieżać należy pasem utwardzonym + pobocza;e) Czas reakcji Wykonawcy na każdorazowe rozpoczęcie świadczenia usługi nie może być dłuższy niż 1 godz. tzn. od momentu zawiadomienia telefonicznego o potrzebie usługi, do jej rozpoczęcia. f) odśnieżanie należy wykonać przy pomocy zestawu pojazd mechaniczny z pługiem śniegowym (lub wirnikowym) z możliwością uszorstniania nawierzchni przy użyciu urządzeń rozsypujących;g) w przypadku braku opadów śniegu i gołoledzi akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie;h) Zamawiający nie przewiduje płatności z tytułu utrzymania sprzętu i operatorów w gotowości.i) Prace objęte zamówieniem zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.j) Standard odśnieżonej drogi to:• dla Zadania nr 1: od 1 do 2 cm pokrywy śnieżnej na drodze (nie należy odśnieżać do samej nawierzchni asfaltu), szer. 5,5 m. Odśnieżoną drogę należy posypywać na zakrętach i podjazdach.• dla Zadania nr 2: Standard odśnieżonej drogi to od 1 do 2 cm pokrywy śnieżnej na drodze (nie odśnieżać do samej nawierzchni drogi), szer. 4 m. Odśnieżoną drogę należy posypać na zakrętach i podjazdach.3) określone ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych wykazanych ilościach. Zamawiający zastrzega możliwość redukcji przedmiotu zamówienia. Wykonanie usługi w mniejszych ilościach nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. W przypadku braku opadów śniegu i braku występowania śliskości na drogach akcji zimowego utrzymania dróg nie prowadzi się. Wykonawcy przez okres wstrzymania akcji nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający nie przewiduje płatności z tytułu utrzymania sprzętu i operatorów w gotowości. 4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne zadania.5) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją prac oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. Za bezpieczeństwo publiczne ludzi i mienia związane z prowadzonymi usługami odpowiada Wykonawca;6) Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SWZ;7) Szczegółowy rozmiar, lokalizacja, termin wykonania prac wynikające z przyjętej oferty na ich wykonanie, zostaną określone na bieżąco w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Osobami wydającymi dyspozycje są: Zastępca Nadleśniczego, Sekretarz Nadleśnictwa i St. Specjalista ds. marketingu. Zlecenia będą przekazywane telefonicznie. Dane osobowe i nr telefonów zostaną wskazane w dniu zawarcia umowy. 8) Rozliczanie za wykonane usługi będzie odbywało się w okresach miesięcznych. Wyliczenie ich wartości będzie wyglądało następująco: • na koniec każdego miesiąca wykonawca wystawi fakturę za usługi. • płatności wynikające z przedstawionych faktur zostaną uregulowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury, • rozliczenie między stronami odbywać się będzie wyłącznie w walucie polskiej.• podstawę do wystawienia faktury będzie protokół odbioru usług, podpisany bez uwag przez Sekretarza Nadleśnictwa Stuposiany lub właściwych terytorialnie Leśniczych. • Wykonanie usługi z wadami nie uznaje się, za jej wykonanie. W przypadku stwierdzenia w trakcie miesięcznego okresu rozliczeniowego wad/usterek w wykonaniu usługi objętej przedmiotem umowy, Wykonawca będzie mógł wystawić fakturę dopiero po usunięciu stwierdzonych wad. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli usług wykonywanych przez Wykonawcę.10) wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę, a w szczególności: dojazd na miejsce wykonania zadania, koszty zakupu paliwa, koszty eksploatacji maszyn, wynagrodzenie pracowników, ilość przejazdów po drogach (tam i z powrotem), prace porządkowe po zakończeniu usługi oraz ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez wykonawcę inne opłaty niewymienione, a które mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia.3. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Stuposiany. 4. Rodzaj zamówienia - usługi. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90620000-9 – Usługi odśnieżania90630000-2 – Usługi usuwania oblodzenia5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu materiałów własnych. Wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.6. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465.). Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę zatrudniony był osobiście Wykonawca lub podwykonawca (podwykonawcy), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w dalszej części niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: „obowiązek zatrudnienia”.7. Zamawiający informuje, że każdorazowo na jego żądanie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami realizującymi przedmiot zamówienia, których dotyczy ust. 6, zanonimizowanych w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (w szczególności bez wynagrodzenia, numerów PESEL, numerów dokumentów tożsamości oraz adresów ich zamieszkania). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 6, w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób na podstawie umowy o pracę.8. Szczegółowe zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp i w ust. 7 powyżej niniejszej SWZ oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawierają postanowienia umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 8 do SWZ).OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA zawiera rozdział 3SWZ

Kod CPV: 90620000-9

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału:

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną