- Adres: 57-300 Kłodzko, Wyspiańskiego 2k
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74/868 01 80
- Data zamieszczenia: 2024-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku
Adres: 57-300 Kłodzko, Wyspiańskiego 2k
Adres email: przetargi@zdp.klodzko.pl
Telefon: 74/868 01 80
Strona internetowa: http://www.zdp.bip.klodzko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg i chodników w sezonie zimowym 2024/2025
Opis zamówienia: CZĘŚĆ 1: „Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Kłodzko, gminy Szczytna i gminy Duszniki-Zdrój oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej”ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach.WYMAGANIA SPRZĘTOWE:• nośnik samochodowy do piaskarko-solarki i pługa, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie (przednią i tylną) - 2 szt.;• piaskarko-solarka o ładowności co najmniej 4 Mg - 2 szt.;• pług średni - 2 szt.;• pług ciężki - 2 szt.;Pług odśnieżny powinien być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.UWAGA: Sprzęt może być skierowany na inne zadanie w przypadku potrzeby zatrudnienia dodatkowego sprzętu dla zwiększenia intensywności usługi ZUD,ZAKŁADANA ILOŚĆ PRACY:ZAKRES PODSTWOWY:Zestawienie rodzaju usług oraz ich planowana ilość do wykonania w ramach zamówienia podstawowego: • odśnieżanie i posypywanie dróg - do 350,0 godzin• dyżur na Obwodzie Drogowym - do 30,0 godzinRzeczywista ilość jednostek obmiarowych wynikać będzie z panujących warunków atmosferycznych.CZĘŚĆ 2: „Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie Gminy Kłodzko i Gminy Nowa Ruda oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie”.ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach.WYMAGANIA SPRZĘTOWE:• nośnik samochodowy do piaskarko-solarki i pługa, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie (przednią i tylną) - 2 szt.;• piaskarko-solarka o ładowności co najmniej 4 Mg - 2 szt.;• pług średni - 2 szt.;• pług ciężki - 2 szt.;Pług odśnieżny powinien być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.UWAGA: Sprzęt może być skierowany na inne zadanie w przypadku potrzeby zatrudnienia dodatkowego sprzętu dla zwiększenia intensywności usługi ZUD,ZAKŁADANA ILOŚĆ PRACY:ZAKRES PODSTWOWY:Zestawienie rodzaju usług oraz ich planowana ilość do wykonania w ramach w/w zamówienia: • odśnieżanie i posypywanie dróg - do 300,0 godzin• dyżur na Obwodzie Drogowym - do 30,0 godzinRzeczywista ilość jednostek obmiarowych wynikać będzie z panujących warunków atmosferycznych.CZĘŚĆ 3: „Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych nr 3269D odcinek Międzylesie-Jodłów i nr 3270D Jodłów-Potoczek”.ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych (zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności), materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, zjazdach, podjazdach, nieregularnie na prostych odcinkach.WYMAGANIA SPRZĘTOWE:• nośnik samochodowy do piaskarko-solarki i pługa, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie (przednią i tylną) - 1 szt.;• piaskarko-solarka o ładowności co najmniej 4 Mg - 1 szt.;• pług średni - 1 szt.;• pług ciężki - 1 szt.;Pług odśnieżny powinien być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.UWAGA: Sprzęt może być skierowany na inne zadanie w przypadku potrzeby zatrudnienia dodatkowego sprzętu dla zwiększenia intensywności usługi ZUD,ZAKRES:4 miesiące (od 1.12.2024 r. do 31.03.2025 r.) - wynagrodzenie w formie ryczałtu miesięcznegoCZĘŚĆ 4: „Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania ul. Sobieskiego, ul. Wojska Polskiego i chodników przy drogach powiatowych na terenie miasta Międzylesie”ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: a) Utrzymanie chodników i jezdni w okresie zimowym, tj. odśnieżanie i posypywanie materiałami likwidującymi śliskość zimową (sól drogowa, piasek) przy drogach powiatowych na terenie miasta Międzylesie.b) zasady zimowego utrzymania chodników:• nawierzchnia chodnika powinna być odśnieżona i posypana materiałami uszorstniającymi na całej swej długości i szerokości;• odśnieżanie należy prowadzić poprzez zgarnięcie śniegu na chodniku wzdłuż krawężnika lub obrzeża pod warunkiem, że pozostawiony wolny pas chodnika umożliwia swobodny ruch pieszych i nie utrudnia spływu wody do kanalizacji deszczowej;• niedopuszczalne jest pozostawienie zalegającego śniegu na zejściach do przejść dla pieszych;• odśnieżanie i posypywanie nawierzchni chodnika po wystąpieniu opadów, powinno nastąpić w czasie zapewniającym zachowanie drożności na chodniku (bezpiecznej komunikacji pieszych).• odśnieżanie i posypywanie nawierzchni chodnika po wystąpieniu nocnych opadów, powinno nastąpić w takim czasie, aby całkowite zakończenie prac zawiązanych z zimowym utrzymaniem nastąpiło najpóźniej do godziny 6:30 rano.• materiał do likwidacji śliskości zimowej jest po stronie Wykonawcy usługi.c) wymogi techniczne odnośnie pojazdów biorących udział w zimowym utrzymaniu chodników:• aby nie dopuścić do uszkodzenia chodnika przy wykonywaniu zimowego utrzymania dróg, szerokość pojazdu nie może być większa niż szerokość chodnika, natomiast jego waga całkowita nie może przekraczać: 2,5 tony (nośność chodnika);• pojazd biorący udział przy wykonywaniu zimowego utrzymania chodników powinien być wyposażony w urządzenia sygnalizacyjne zgodne z przepisami ustawy z dnia 20czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.).ZAKRES PODSTWOWY:4 miesiące (od 01.12.2024 r. do 31.03.2025 r.) - wynagrodzenie w formie ryczałtu miesięcznegoCZĘŚĆ 5: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Lądek - Zdrój”.ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE:a) utrzymanie chodników i jezdni w okresie zimowym tj. odśnieżanie i posypywanie materiałami likwidującymi śliskość zimową (sól drogowa, piasek) przy drogach powiatowych na terenie miasta Lądek - Zdrój.b) zasady zimowego utrzymania chodników:• nawierzchnia chodnika powinna być odśnieżona i posypana materiałami uszorstniającymi na całej swej długości i szerokości;• odśnieżanie należy prowadzić poprzez zgarnięcie śniegu na chodniku wzdłuż krawężnika lub obrzeża pod warunkiem, że pozostawiony wolny pas chodnika umożliwia swobodny ruch pieszych i nie utrudnia spływu wody do kanalizacji deszczowej;• niedopuszczalne jest pozostawienie zalegającego śniegu na zejściach do przejść dla pieszych;• odśnieżanie i posypywanie nawierzchni chodnika po wystąpieniu opadów, powinno nastąpić w czasie zapewniającym zachowanie drożności na chodniku (bezpiecznej komunikacji pieszych).• odśnieżanie i posypywanie nawierzchni chodnika po wystąpieniu nocnych opadów, powinno nastąpić w takim czasie, aby całkowite zakończenie prac zawiązanych z zimowym utrzymaniem nastąpiło najpóźniej do godziny 6:30 rano.• materiał do likwidacji śliskości zimowej jest po stronie Wykonawcy usługi.c) wymogi techniczne odnośnie pojazdów biorących udział w zimowym utrzymaniu chodników:• aby nie dopuścić do uszkodzenia chodnika przy wykonywaniu zimowego utrzymania dróg, szerokość pojazdu nie może być większa niż szerokość chodnika, natomiast jego waga całkowita nie może przekraczać: 2,5 tony (nośność chodnika);• pojazd biorący udział przy wykonywaniu zimowego utrzymania chodników powinien być wyposażony w urządzenia sygnalizacyjne zgodne z przepisami ustawy z dnia 20czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.).ZAKRES PODSTWOWY:4 miesiące (od 1.12.2024 r. do 31.03.2025 r.) - wynagrodzenie w formie ryczałtu miesięcznego ZAKRES OBJĘTY PRAWEM OPCJI1 miesiąc (od 01.04.2025 r. do 30.04.2025 r.) - wynagrodzenie w formie ryczałtu miesięcznegoCZĘŚĆ 6: „Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania chodników przy drogach powiatowych na terenie miasta Kłodzka”ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: a) zwalczanie śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez odśnieżanie nawierzchni chodników i pokrywanie ich całej szerokości i długości materiałami likwidującymi śliskość (materiałami uszorstniającymi).b) zasady zimowego utrzymania chodników:• nawierzchnia chodnika powinna być odśnieżona i posypana materiałami uszorstniającymi na całej swej długości i szerokości;• odśnieżanie należy prowadzić poprzez zgarnięcie śniegu na chodniku wzdłuż krawężnika lub obrzeża pod warunkiem, że pozostawiony wolny pas chodnika umożliwia swobodny ruch pieszych i nie utrudnia spływu wody do kanalizacji deszczowej;• niedopuszczalne jest pozostawienie zalegającego śniegu na zejściach do przejść dla pieszych;• odśnieżanie i posypywanie nawierzchni chodnika po wystąpieniu opadów, powinno nastąpić w czasie zapewniającym zachowanie drożności na chodniku (bezpiecznej komunikacji pieszych).• odśnieżanie i posypywanie nawierzchni chodnika po wystąpieniu nocnych opadów, powinno nastąpić w takim czasie, aby całkowite zakończenie prac zawiązanych z zimowym utrzymaniem nastąpiło najpóźniej do godziny 6:30 rano.• materiał do likwidacji śliskości zimowej jest po stronie Wykonawcy usługi.c) wymogi techniczne odnośnie pojazdów biorących udział w zimowym utrzymaniu chodników:• aby nie dopuścić do uszkodzenia chodnika przy wykonywaniu zimowego utrzymania dróg, szerokość pojazdu nie może być większa niż szerokość chodnika, natomiast jego waga całkowita nie może przekraczać: 2,5 tony (nośność chodnika);• pojazd biorący udział przy wykonywaniu zimowego utrzymania chodników powinien być wyposażony w urządzenia sygnalizacyjne zgodne z przepisami ustawy z dnia 20czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.).ZAKŁADANA ILOŚĆ PRACY: Zestawienie rodzaju usług oraz ich planowana ilość do wykonania w ramach w zamówienia: DO 50 WYJAZDÓW Rzeczywista ilość jednostek obmiarowych wynikać będzie z panujących warunków atmosferycznych.CZĘŚĆ 7: „Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania chodników przy drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej”.ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE:a) zwalczanie śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez odśnieżanie nawierzchni chodników i pokrywanie ich całej szerokości i długości materiałami likwidującymi śliskość (materiałami uszorstniającymi).b) zasady zimowego utrzymania chodników:• nawierzchnia chodnika powinna być odśnieżona i posypana materiałami uszorstniającymi na całej swej długości i szerokości;• odśnieżanie należy prowadzić poprzez zgarnięcie śniegu na chodniku wzdłuż krawężnika lub obrzeża pod warunkiem, że pozostawiony wolny pas chodnika umożliwia swobodny ruch pieszych i nie utrudnia spływu wody do kanalizacji deszczowej;• niedopuszczalne jest pozostawienie zalegającego śniegu na zejściach do przejść dla pieszych;• odśnieżanie i posypywanie nawierzchni chodnika po wystąpieniu opadów, powinno nastąpić w czasie zapewniającym zachowanie drożności na chodniku (bezpiecznej komunikacji pieszych).• odśnieżanie i posypywanie nawierzchni chodnika po wystąpieniu nocnych opadów, powinno nastąpić w takim czasie, aby całkowite zakończenie prac zawiązanych z zimowym utrzymaniem nastąpiło najpóźniej do godziny 6:30 rano.• materiał do likwidacji śliskości zimowej jest po stronie Wykonawcy usługi.c) wymogi techniczne odnośnie pojazdów biorących udział w zimowym utrzymaniu chodników:• aby nie dopuścić do uszkodzenia chodnika przy wykonywaniu zimowego utrzymania dróg, szerokość pojazdu nie może być większa niż szerokość chodnika, natomiast je-go waga całkowita nie może przekraczać: 2,5 tony (nośność chodnika);• pojazd biorący udział przy wykonywaniu zimowego utrzymania chodników powinien być wyposażony w urządzenia sygnalizacyjne zgodne z przepisami ustawy z dnia 20czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.).ZAKŁADANA ILOŚĆ PRACY:ZAKRES PODSTWOWY:Zestawienie rodzaju usług oraz ich planowana ilość do wykonania w ramach w/w zamó-wienia: • odśnieżanie i posypywanie chodników - do 130,0 godzinRzeczywista ilość jednostek obmiarowych wynikać będzie z panujących warunków atmosferycznych.CZĘŚĆ 8: „Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania chodników przy drogach powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie”.ZAKRES ZADANIA OBEJMUJE: a) zwalczanie śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez odśnieżanie nawierzchni chodników i pokrywanie ich całej szerokości i długości materiałami likwidującymi śliskość (materiałami uszorstniającymi).b) zasady zimowego utrzymania chodników:• nawierzchnia chodnika powinna być odśnieżona i posypana materiałami uszorstniającymi na całej swej długości i szerokości;• odśnieżanie należy prowadzić poprzez zgarnięcie śniegu na chodniku wzdłuż krawężnika lub obrzeża pod warunkiem, że pozostawiony wolny pas chodnika umożliwia swobodny ruch pieszych i nie utrudnia spływu wody do kanalizacji deszczowej;• niedopuszczalne jest pozostawienie zalegającego śniegu na zejściach do przejść dla pieszych;• odśnieżanie i posypywanie nawierzchni chodnika po wystąpieniu opadów, powinno nastąpić w czasie zapewniającym zachowanie drożności na chodniku (bezpiecznej komunikacji pieszych).• odśnieżanie i posypywanie nawierzchni chodnika po wystąpieniu nocnych opadów, powinno nastąpić w takim czasie, aby całkowite zakończenie prac zawiązanych z zimowym utrzymaniem nastąpiło najpóźniej do godziny 6:30 rano.• materiał do likwidacji śliskości zimowej jest po stronie Wykonawcy usługi.c) wymogi techniczne odnośnie pojazdów biorących udział w zimowym utrzymaniu chodników:• aby nie dopuścić do uszkodzenia chodnika przy wykonywaniu zimowego utrzymania dróg, szerokość pojazdu nie może być większa niż szerokość chodnika, natomiast je-go waga całkowita nie może przekraczać: 2,5 tony (nośność chodnika);• pojazd biorący udział przy wykonywaniu zimowego utrzymania chodników powinien być wyposażony w urządzenia sygnalizacyjne zgodne z przepisami ustawy z dnia 20czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.).ZAKŁADANA ILOŚĆ PRACY:ZAKRES PODSTWOWY:Zestawienie rodzaju usług oraz ich planowana ilość do wykonania w ramach w/w zamówienia: • odśnieżanie i posypywanie chodników - do 200,0 godzinRzeczywista ilość jednostek obmiarowych wynikać będzie z panujących warunków atmosferycznych.ZAKRES OBJĘTY PRAWEM OPCJIZestawienie rodzaju usług oraz ich planowana ilość do wykonania w ramach tzw. prawa opcji: • odśnieżanie i posypywanie chodników - do 180,0 godzin
Kod CPV: 90620000-9
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: Wykonawca SPEŁNI WARUNEK ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał (zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje:1. CZĘŚĆ 1: co najmniej jedną usługę związaną z ze świadczeniem usług w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych, wewnętrznych lub parkingów (odśnieżanie i posypywanie) o wartości przerobu w wymienionym wyżej okresie nie mniejszej niż: 50.000,00 zł netto2. CZĘŚĆ 2: co najmniej jedną usługę związaną z ze świadczeniem usług w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych, wewnętrznych lub parkingów (odśnieżanie i posypywanie) o wartości przerobu w wymienionym wyżej okresie nie mniejszej niż: 50.000,00 zł netto3. CZĘŚĆ 3: co najmniej jedną usługę związaną z ze świadczeniem usług w zakresie zimowego utrzymania dróg publicznych, wewnętrznych lub parkingów (odśnieżanie i posypywanie) o wartości przerobu w wymienionym wyżej okresie nie mniejszej niż: 50.000,00 zł netto4. CZĘŚĆ 4: co najmniej jedną usługę związaną z ze świadczeniem usług w zakresie zimowego utrzymania chodników (odśnieżanie i posypywanie) o wartości przerobu w wymienionym wyżej okresie nie mniejszej niż 10.000,00 zł netto5. CZĘŚĆ 5: co najmniej jedną usługę związaną z ze świadczeniem usług w zakresie zimowego utrzymania chodników lub dróg publicznych, wewnętrznych lub parkingów (odśnieżanie i posypywanie) o wartości przerobu w wymienionym wyżej okresie nie mniejszej niż: 10.000,00 zł netto6. CZĘŚĆ 6: co najmniej jedną usługę związaną z ze świadczeniem usług w zakresie zimowego utrzymania chodników (odśnieżanie i posypywanie) o wartości przerobu w wymienionym wyżej okresie nie mniejszej niż 10.000,00 zł netto7. CZĘŚĆ 7: co najmniej jedną usługę związaną z ze świadczeniem usług w zakresie zimowego utrzymania chodników (odśnieżanie i posypywanie) o wartości przerobu w wymienionym wyżej okresie nie mniejszej niż 10.000,00 zł netto8. CZĘŚĆ 8: co najmniej jedną usługę związaną z ze świadczeniem usług w zakresie zimowego utrzymania chodników (odśnieżanie i posypywanie) o wartości przerobu w wymienionym wyżej okresie nie mniejszej niż 10.000,00 zł netto
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: