- Adres: 15-440 Białystok, ul. Malmeda Icchoka 8
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (85) 879 79 50, fax. (85) 879 79 51
- Data zamieszczenia: 2024-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W BIAŁYMSTOKU
Adres: 15-440 Białystok, ul. Malmeda Icchoka 8
Adres email: sekretariat@mopr.bialystok.pl
Telefon: (85) 879 79 50
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy budynku położonego w Białymstoku przy ul. Białej 13/33.
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy budynku położonego na działce o nr ewid 1419/3 w Białymstoku przy ul. Białej 13/33 – w zakresie pomieszczeń piwnicy, piętra budynku i dachu.2. Przedmiot zamówienia stanowi pierwszą część kompleksowego zadania obejmującego modernizację i przebudowę budynku, które w kolejnych etapach dotyczyć będzie robót instalacyjnych w piwnicy oraz robót elewacyjnych.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji, określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, Projekt budowlany zatwierdzony decyzją o pozwoleniu na budowę – załącznik nr 2, oraz wzór umowy, stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.4. Pomimo opisu przedmiotu zamówienia zawartego w ww. dokumentacji, Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu, na którym wykonywane będą roboty budowlane, w celu oszacowania przez Wykonawcę, na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizjilokalnej odbywa się na koszt własny Wykonawcy.5. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w następujących etapach:a) etap I – obejmujący wykonanie przez Wykonawcę kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej, obejmującej:- projekt architektoniczno-budowlany - w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym (dysku CD lub DVD), w formacie .dwg i .pdf, pliki tekstowe z rozszerzeniem .doc i .pdf,- projekt techniczny/wykonawczy - w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym (dysku CD lub DVD), w formacie .dwg i .pdf, pliki tekstowe z rozszerzeniem .doc i .pdf, oraz załączniki do dokumentacji, takie jak pisma i inne niezbędne uzgodnienia w postaci plików z rozszerzeniem .pdf,- zestawienie kosztów prac projektowych, robót oraz urządzeń/materiałów (na wartość umowy – do celów ewidencyjnych Zamawiającego) - w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym, w postaci pliku tekstowego z rozszerzeniem .doc i .pdf,- instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla całości budynku - w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz na nośniku elektronicznym (dysku CD lub DVD),b) etap II – obejmujący wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych i instalacyjnych w przestrzeni piętra oraz dachu budynku, oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zakończeń i króćców instalacyjnychumożliwiających kontynuacje prac w odrębnych etapach - w pomieszczeniu piwnicy- wraz z przebudową tras rozprowadzeń instalacji wewnętrznych budynku (bez ingerencji w układ funkcjonalny i wykończenia parteru), wraz z dokumentacją powykonawczą, na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę oraz dokumentacji projektowejposiadanej przez Zamawiającego, a także pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót (w oparciu o odebraną w etapie I dokumentację i PFU). W tym etapie projektanci ze strony Wykonawcy (autorzy dokumentacji projektowej z etapu I) będą pełnić nadzór autorski przy realizacji robót.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami bhp i ppoż., wytycznymi SWZ oraz obowiązującymi przepisami i normami.7. Wymagania dotyczące dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb osób niepełno-sprawnych zostały określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.8. Warunki rękojmi i gwarancji:a) Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji za wady fizyczne i prawne opracowanej dokumentacji projektowej, liczonej od dnia dokonania odbioru końcowego prac projektowych z etapu I,b) Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36- miesięcznej gwarancji jakości i 60-miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane, licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego pisemnym protokołem podpisanym bez za-strzeżeń przez strony umowy, a w przypadku usuwania wad ujawnionych podczas odbioru, po podpisaniu protokołu ich usunięcia.Wydłużenie okresu gwarancji skutkować będzie przyznaniem Wykonawcy dodatkowych punktów w kryterium „Okres gwarancji”, opisanym w pkt 19 SWZ,c) jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę – obowiązywać będzie gwarancja w wymiarze równym okresowi gwarancjiproducenta. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o tym, czy i na jakie materiały i urządzenia obowiązywać będzie gwarancja producenta i na jaki czas została ona udzielona, ze szczególnymobowiązkiem Wykonawcy przekazania kart gwarancyjnych,d) Wykonawca dostarczy, przed końcowym odbiorem przedmiotu zamówienia, odpowiednie karty gwarancyjne producentów, jak i podpisaną Kartę Gwarancyjną, której wzór stanowi za-łącznik do wzoru umowy, będącego załącznikiem nr 11 do SWZ,e) okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców powinny odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości za-mówienia.9. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:a) termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy,b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.10. Zasady ogólne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:1) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość zastosowanych materiałów i urządzeń oraz wykonywanych robót i usług,2) Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zakupić, dostarczyć i zamontować urządzenia i materiały nowe, dobre jakościowo, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji projektowej, odpowiadających wymogom ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021r. poz. 1213) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy, posiadających dopuszczenie do obrotu oraz dokumenty potwierdzające, w stosunku do użytych materiałów i urządzeń, dopuszczenie do stosowania w budownictwie takie jak: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości,3) Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające, które są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a także zorganizuje i utworzy zaplecze wykonywanych robót. Roboty te Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy.4) Z uwagi na to, że prace budowlane będą prowadzone na terenie czynnego obiektu Zamawiającego, Wykonawca przez cały okres realizacji robót, i w każdym obszarze prowadzonych robót zobowiązany jest tak je organizować i prowadzić, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane,5) Wykonawca powinien przewidzieć i uwzględnić w kalkulacji ceny wynagrodzenia ofertowego, wykonanie pełnego zakresu usług i robót, który w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynikać będzie z dokumentacji projektowej, rozwiązań technicznych i materiałowych.
Kod CPV: 71220000-6
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Wykonanie dokumentacji projektowo –kosztorysowej dla zadania pn. Modernizacja budynku magazynowego wraz z częściową zmianą użytkowania
- Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy żłobka miejskiego w Będzinie - zadanie współfinansowane w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029