- Adres: 42-400 Zawiercie, LEŚNA 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
Adres: 42-400 Zawiercie, LEŚNA 2
Adres email: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
Telefon: +48
Strona internetowa: nie podano
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Zapewnienie oświetlenia dróg, ulic, placów, ciągów komunikacyjnych i terenów zielonych urządzeniami oświetleniowymi
Opis zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest „Zapewnienie oświetlenia dróg, ulic, placów, ciągów komunikacyjnych i terenów zielonych urządzeniami oświetleniowymi do tego celu służącymi poprzez utrzymanie obecnego stanu tych urządzeń w gotowości technicznej na terenie Gminy Zawiercie”.Zamówienie obejmuje 4 506 szt. opraw oświetlenia ulicznego stanowiących majątek TAURON Nowe Technologie S.A. zlokalizowanych na terenie Gminy Zawiercie.1. Zakres czynności Wykonawcy, będących przedmiotem umowy, na obszarze administrowanym przez Zamawiającego, obejmuje:a) Oględziny infrastruktury oświetleniowej. b) Wykonywanie wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej. c) Wymiana niesprawnych źródeł światła, w n/w czasie 7 dni roboczych w przypadku pojedynczych opraw d) Utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany. e) Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymiana uszkodzonych odcinków linii. f) Utrzymywanie tabliczek zaciskowo – bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych.g) Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.)h) Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach.i) Wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy. j) Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających k) Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych elementów urządzeń sterowania. l) Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo – zabezpieczeniowych. m) Prowadzenie dokumentacji techniczno – ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w lit. l;n) Utrzymanie opraw w należytej czystości.o) Przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu odpowiadającemu stanowi pierwotnemu po usunięciu awarii.p) Likwidację zagrożeń dla osób postronnych wynikłych z losowych uszkodzeń (m.in. zdarzeń drogowych) urządzeń oświetleniowych i niezwłoczne ich odtworzenie.q) Wykonywania pomiarów i kontroli wynikających z ustawy prawo budowlane wraz z opracowaniem stosownych protokołów.r) załączenie oraz wyłączenie przerwy nocnej.2. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do:a) Świadczenia usług na infrastrukturze oświetleniowej w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawab) Całodobowej obsługi za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu infrastruktury oświetleniowej przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę.c) Usuwania niesprawności punktów świetlnych w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego.d) Zawiadomienia Zamawiającego o awariach infrastruktury oświetleniowej, których usunięcie w terminach określonych niniejszym załączniku jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.e) Zgłaszania Zamawiającemu usunięcia niesprawności punktu oświetleniowego poprzez przesłanie informacji na adres email: drogi@zawiercie.eu lub nr telefonu 32 494 12 59.2) Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.Zamawiający działając na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2022., poz. nr 1510 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać czynności wskazane w Rozdziale II pkt 2 oraz 3 zaproszenia. Wymóg ten nie dotyczy osób: wykonujących usługi transportowe, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy – w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście zamówienie na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 3 do zaproszenia do udziału w negocjacjach.
Kod CPV: 50232100-1
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: