- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Kwiatowa 10
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Kwiatowa 10
Adres email: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
Telefon:
Strona internetowa: www.lubuska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Zakup wraz z dostawą sprzętu kwaterunkowego tj. mebli metalowych oraz siedzisk na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego”
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego tj. mebli metalowych oraz siedzisk na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego tj. część 1: Zakup wraz z dostawą mebli metalowych na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego., część 2: Zakup wraz z dostawą siedzisk na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ).3. W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 pn. „Zakup wraz z dostawą mebli metalowych na potrzeby jednostek Policji woj. Lubuskiego”, Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w ilościach wskazanych w formularzu ofertowym na zasadach i trybie opisanym w Projekcie umowy – zał. nr 4.1 do SWZ.4. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, miejsca dostarczenia, terminu i zasad płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy - zał. nr 4.1-4.2 do SWZ (odrębny dla każdej części)5. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego tj. mebli metalowych oraz siedzisk na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego tj. część 1: Zakup wraz z dostawą mebli metalowych na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego., część 2: Zakup wraz z dostawą siedzisk na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ).3. W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 pn. „Zakup wraz z dostawą mebli metalowych na potrzeby jednostek Policji woj. Lubuskiego”, Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w ilościach wskazanych w formularzu ofertowym na zasadach i trybie opisanym w Projekcie umowy – zał. nr 4.1 do SWZ.4. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, miejsca dostarczenia, terminu i zasad płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy - zał. nr 4.1-4.2 do SWZ (odrębny dla każdej części)5. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
Kod CPV: 39100000-3
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Dostawa foteli biurowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawy mebli biurowych na potrzeby Instytutu Matematycznego PAN z podziałem na zadania
- Kompleksowe wykonanie, dostarczenie oraz montaż mebli wolnostojących oraz stałej zabudowy meblowej ściennej na potrzeby kasy i sklepiku NCK