Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą sprzętu kwaterunkowego tj. mebli metalowych oraz siedzisk na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego”

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.

Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Kwiatowa 10

Adres email: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl

Telefon:

Strona internetowa: www.lubuska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Zakup wraz z dostawą sprzętu kwaterunkowego tj. mebli metalowych oraz siedzisk na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego”

Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego tj. mebli metalowych oraz siedzisk na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego tj. część 1: Zakup wraz z dostawą mebli metalowych na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego., część 2: Zakup wraz z dostawą siedzisk na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ).3. W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 pn. „Zakup wraz z dostawą mebli metalowych na potrzeby jednostek Policji woj. Lubuskiego”, Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w ilościach wskazanych w formularzu ofertowym na zasadach i trybie opisanym w Projekcie umowy – zał. nr 4.1 do SWZ.4. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, miejsca dostarczenia, terminu i zasad płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy - zał. nr 4.1-4.2 do SWZ (odrębny dla każdej części)5. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego tj. mebli metalowych oraz siedzisk na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego tj. część 1: Zakup wraz z dostawą mebli metalowych na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego., część 2: Zakup wraz z dostawą siedzisk na potrzeby jednostek Policji woj. lubuskiego.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ).3. W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 pn. „Zakup wraz z dostawą mebli metalowych na potrzeby jednostek Policji woj. Lubuskiego”, Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w ilościach wskazanych w formularzu ofertowym na zasadach i trybie opisanym w Projekcie umowy – zał. nr 4.1 do SWZ.4. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, miejsca dostarczenia, terminu i zasad płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy - zał. nr 4.1-4.2 do SWZ (odrębny dla każdej części)5. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.

Kod CPV: 39100000-3

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału:

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną