- Adres: 98-160 Sędziejowice, ul. Wieluńska 6
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 6771693
- Data zamieszczenia: 2024-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE
Adres: 98-160 Sędziejowice, ul. Wieluńska 6
Adres email: zamowienia@gminasedziejowice.pl
Telefon: 43 6771693
Strona internetowa: http://gminasedziejowice.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: „Zakup energii elektrycznej dla Gminy Sędziejowice oraz jednostek organizacyjnych”
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.1.1. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ (wykaz punktów poboru energii). 1.3. Zamawiający zawrze jedną umowę, wynikającą z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.1.4. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną do obiektów Zamawiającego, w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. wynosi 650 955 kWh - zał. nr 7 do SWZ.1.5. Zamawiający oświadcza, że:1.5.1 procedura wyboru dostawcy energii elektrycznej w formie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego odbywa się po raz kolejny;1.5.2 zawarł umowę sprzedaży energii elektrycznej z Energia Polska Sp. z o.o., z siedzibą Al. Kasztanowa 5, 53-125 Wrocław, obowiązującą do 31-12-2024 r. i nie wymagającą wypowiedzenia;1.5.3 zawarł umowy świadczenia usługi dystrybucji z PGE Dystrybucja SA, na czas nieokreślony;1.5.4 prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Opisie przedmiotu zamówienia stanowi jedynie wartość przybliżoną, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie, a faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy wskazanej w Załączniku nr 7 do SWZ) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, zaś Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować ceny energii zaoferowane w postępowaniu;1.5.5 wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, udostępni dane PPE w formie elektronicznej, niezwłocznie po zawarciu umowy;1.5.6 wyraża zgodę na zawarcie umowy drogą korespondencyjną;1.5.7 spełnia warunki przewidziane ustawą z dnia 27 października 2022 roku o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku oraz w 2024 roku.1.6 4.1.6. W załączniku nr 7 do SWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (grupa taryfowa, moc zamówiona), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy wynikającej z niniejszego postępowania.
Kod CPV: 09000000-3
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów – w niniejszym postępowaniu zamawiający określa ten warunek w następujący sposób:W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne, obejmującą co najmniej okres trwania umowy zawartej w wyniku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r.UWAGA dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;4) zdolności technicznej lub zawodowej – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- „Dostawa (zakup) paliw płynnych do pojazdów i sprzętów silnikowych, finansowana z budżetu Gminy Sierpc”
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA PUNKTÓW Z INSTALACJAMI OZE NA POTRZEBY GMINY NAGŁOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Dostawa paliw w formie bezgotówkowych transakcji dla gminy Zakroczym w 2025 roku.