- Adres: 14-220 Kisielice, ul. Daszyńskiego 5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: GMINA KISIELICE
Adres: 14-220 Kisielice, ul. Daszyńskiego 5
Adres email: sekretariat@kisielice.pl
Telefon:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Wymiana i modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kisielice
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zmówienia jest dostawa wraz z usługą pn. Wymiana i modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kisielice. 2. Inwestycja jest dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład. Program Inwestycji Strategicznych-- Edycja dziewiąta - Rozświetlamy Polskę.Zakres zamówienia:1) Sporządzenie obliczeń fotometrycznych dla opraw drogowych oraz parkowych. 2) Demontaż 167 szt. istniejących sodowych opraw oświetlenia stanowiących własność Gminy Kisielice wraz z ich utylizacją.3) Montaż 167 szt. fabrycznie nowych opraw oświetlenia LED, w tym:- oprawy drogowe: 115 szt.- oprawy parkowe: 52 szt. 4) Przetestowanie poprawności działania opraw oświetleniowych.
Kod CPV: 31520000-7
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert: