- Adres: 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 822 05 01 wewn. 435
- Data zamieszczenia: 2024-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Powiat Sieradzki
Adres: 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3
Adres email: spsieradz_pr2@powiat-sieradz.pl
Telefon: 43 822 05 01 wewn. 435
Strona internetowa: www.powiat-sieradz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych
Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych.Zakres zamówienia obejmuje:1) wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych – jedno i dwurzędowych, w ilości 30.000 sztuk, częściami wg potrzeb i do siedziby Zamawiającego;2) wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych motocyklowych i motorowerowych zwyczajnych, w ilości 1.500 sztuk, częściami wg potrzeb i do siedziby Zamawiającego;3) wykonanie i dostawę tablic zabytkowych, zmniejszonych, indywidualnych, profesjonalnych i zielonych w ilości 500 sztuk, częściami wg potrzeb i do siedziby Zamawiającego;4) wykonanie i dostawę wtórników tablic rejestracyjnych w ilości 700;5) odbiór i utylizację wycofanych tablic rejestracyjnych.
Kod CPV: 30195000-2
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIV SWZ, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące:- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2024 poz. 1251).- zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże (Załącznik Nr 3 do SWZ), że zrealizował należycie (zakończył w terminach zgodnych z zawartą umową), w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 1 dostawę tablic rejestracyjnych o wartości tej dostawy, nie mniejszej niż 500.000,00 zł.W przypadku Wykonawców, którzy dokonali dostawy tablic rejestracyjnych w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość wyceny po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Dostawa dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim na lata 2025-2026
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji - przeznaczonych do utylizacji