- Adres: 20-147 Lublin, al. Spółdzielczości Pracy 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W LUBLINIE
Adres: 20-147 Lublin, al. Spółdzielczości Pracy 3
Adres email: lublin.piw@wiw.lublin.pl
Telefon:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Wykonanie robót remontowych na obiektach PIW w Lublinie znajdujących się przy ulicy Jana Pawła II 3 w Lublinie oraz przy ulicy Spółdzielczości Pracy 3 w Lublinie.
Opis zamówienia: Część I – Remont obiektów na ulicy Jana Pawła II 3.Przedmiotem tej części jest wykonanie remontu budynku garażu, budynku przy garażu, budynku biurowego. Obecny garaż zostanie przeznaczony na zaplecze magazynowe na sprzęt do zwalczania chorób zwierząt. Pomieszczenia budynku biurowego zostaną zaś przystosowane na archiwum zakładowe spełniające warunki odpowiednie do przechowywania akt zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi oraz na magazyn drobnego sprzętu. Zakres robót obejmuje w budynku garażu to: wylanie nowejpodłogi, naprawa ubytków w ścianach oraz zabezpieczenie od wilgoci oraz zamurowanie otworu garażowego i wymiana pozostałych bram.Postanowienia wspólne:1. Szczegółowy zakres prac określają przedmiary robót zawarte w opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1A/1B do SWZ.2. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego ustali harmonogram prac biorąc pod uwagę specyfikę obiektu i dostępność pomieszczeń, uwzględniający wymagany termin zakończenia robót.3. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania na własny koszt porządku w trakcie realizacji robót, w szczególności do utrzymania obszaru robót w stanie czystym,uporządkowanym i wolnym od zbędnych przeszkód.4. Wyniesienie i ponowne wniesienie po remoncie pomieszczeń mebli należydo obowiązku Wykonawcy.5. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania odpadów remontowych i śmieci, będących następstwem wykonywanych prac. Na dzień odbioru prac wszelkieodpady muszą być wywiezione z terenu obiektu. Miejsce ustawienia kontenera wskaże przedstawiciel użytkownika.6. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i oznakowania terenu robót. Przy wykonaniu robót należy zwrócić szczególną uwagę na to, aby nie uszkodzić elementów nie podlegających remontowi.7. Odpady powstałe podczas robót Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt8. Zamawiający informuje, iż realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie II części będzie odbywać się w czynnym budynku. Budynek na czas realizacji przedmiotu zamówienia nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie.Wykonywane prace nie mogą przeszkadzać w bieżącej pracy jednostki, utrudniać dostępu do budynku ani narażać pracowników na jakiekolwiek ryzyka i szkody związane z realizacją zamówienia. Zamawiający wyklucza możliwość prowadzenia robót budowlanych w weekendy.9. Wykonawcę obciążają również prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe, w tymm.in.:1) organizacja i zabezpieczenie terenu robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami;2) uporządkowanie terenu robót po ich zakończeniu;3) doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu robót sprzed realizacjizamówienia;4) wszelkie inne prace konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlanąi obowiązujące przepisy prawa.10. Zamawiający wymaga, aby zastosowane materiały, urządzenia, przedmiotzamówienia spełniały wymogi określone obowiązującym prawem polskim jak i prawemUnii Europejskiej, zostały dopuszczone do obrotu handlowego i posiadały wymaganeprawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na tereniePolski, a także spełniały inne wymagania, tj. odpowiednie normy, certyfikaty, aprobatytechniczne, atesty a także posiadać oznaczenie CE poświadczające o dopuszczeniu5produktu do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej oraz określone przezZamawiającego w Specyfikacji Warunkach Zamówienia.11. W opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagane parametrytechniczne. Wykonawca może zaoferować rozwiązania zgodne z wymaganiamiminimalnymi lub o wyższych parametrach.12. Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary mają charakter pomocniczydla sporządzenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkieroboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymiprzepisami.13. W trakcie biegu terminu do składania ofert, w celu wyeliminowania ewentualnychwątpliwości dotyczących przedmiarów i zakresu robót, Zamawiający dopuszcza odbycieprzez wykonawców wizji lokalnej budynków objętych przedmiotem remontu i wktórych będą prowadzone roboty. Wizja może być dokonana w dniach i godzinach pracyZamawiającego, tj. od pon. do piątku w godzinach 7-15 po uprzednim powiadomieniuosoby wyznaczonej do kontaktu wskazanej w rozdziale XIV. Zamawiający informuje, żew trakcie wizji nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ.Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3A/3B do SWZ.II- Remont pomieszczeń przy ulicy Spółdzielczości Pracy.Przedmiotem tej części jest adaptacja pomieszczenia archiwum, remont pomieszczeniasocjalnego inspektoratu, remont pomieszczenia biurowego inspektoratu i remontgarażu. Zakres robót obejmuje m.in: odgrzybianie, wymianę tynków i podłóż orazdostosowanie pomieszczenia technicznego do potrzeb biurowych, naprawa uszkodzonej przez korzenie drzewa posadzki w garażu.Postanowienia wspólne:1. Szczegółowy zakres prac określają przedmiary robót zawarte w opisie przedmiotuzamówienia - zał. nr 1A/1B do SWZ.2. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca w porozumieniu z przedstawicielemZamawiającego ustali harmonogram prac biorąc pod uwagę specyfikę obiektui dostępność pomieszczeń, uwzględniający wymagany termin zakończenia robót.3. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania na własny koszt porządku w trakcierealizacji robót, w szczególności do utrzymania obszaru robót w stanie czystym,uporządkowanym i wolnym od zbędnych przeszkód.4. Wyniesienie i ponowne wniesienie po remoncie pomieszczeń mebli należydo obowiązku Wykonawcy.5. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania odpadów remontowychi śmieci, będących następstwem wykonywanych prac. Na dzień odbioru prac wszelkieodpady muszą być wywiezione z terenu obiektu. Miejsce ustawienia kontenera wskażeprzedstawiciel użytkownika.6. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i oznakowania terenu robót. Przywykonaniu robót należy zwrócić szczególną uwagę na to, aby nie uszkodzić elementównie podlegających remontowi.7. Odpady powstałe podczas robót Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnymzakresie i na własny koszt8. Zamawiający informuje, iż realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie II częścibędzie odbywać się w czynnym budynku. Budynek na czas realizacji przedmiotuzamówienia nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie.Wykonywane prace nie mogą przeszkadzać w bieżącej pracy jednostki, utrudniaćdostępu do budynku ani narażać pracowników na jakiekolwiek ryzyka i szkodyzwiązane z realizacją zamówienia. Zamawiający wyklucza możliwość prowadzenia robótbudowlanych w weekendy.9. Wykonawcę obciążają również prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe, w tymm.in.:1) organizacja i zabezpieczenie terenu robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami;2) uporządkowanie terenu robót po ich zakończeniu;3) doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu robót sprzed realizacjizamówienia;4) wszelkie inne prace konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlanąi obowiązujące przepisy prawa.10. Zamawiający wymaga, aby zastosowane materiały, urządzenia, przedmiotzamówienia spełniały wymogi określone obowiązującym prawem polskim jak i prawemUnii Europejskiej, zostały dopuszczone do obrotu handlowego i posiadały wymaganeprawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na tereniePolski, a także spełniały inne wymagania, tj. odpowiednie normy, certyfikaty, aprobatytechniczne, atesty a także posiadać oznaczenie CE poświadczające o dopuszczeniu5produktu do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej oraz określone przezZamawiającego w Specyfikacji Warunkach Zamówienia.11. W opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagane parametrytechniczne. Wykonawca może zaoferować rozwiązania zgodne z wymaganiamiminimalnymi lub o wyższych parametrach.12. Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary mają charakter pomocniczydla sporządzenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkieroboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymiprzepisami.13. W trakcie biegu terminu do składania ofert, w celu wyeliminowania ewentualnychwątpliwości dotyczących przedmiarów i zakresu robót, Zamawiający dopuszcza odbycieprzez wykonawców wizji lokalnej budynków objętych przedmiotem remontu i wktórych będą prowadzone roboty. Wizja może być dokonana w dniach i godzinach pracyZamawiającego, tj. od pon. do piątku w godzinach 7-15 po uprzednim powiadomieniuosoby wyznaczonej do kontaktu wskazanej w rozdziale XIV. Zamawiający informuje, żew trakcie wizji nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ.Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3A/3B do SWZ.
Kod CPV: 45453000-7
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału:
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Remont nawierzchni i oświetlenia skateparku w Parku Kotańskiego
- PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA ORAZ NADBUDOWA BUDYNKU NR 90 W WOJSKOWYM INSTYTUCIE ŁĄCZNOŚCI – PAŃSTWOWYM INSTYTUCIE BADAWCZYM W ZEGRZU POŁUDNIOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 22A NR SPRAWY ZP-6-24-DTO
- Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatów na I piętrze w budynku A Starostwa Powiatowego w Kole