- Adres: 95-200 Pabianice, Warzywna 6
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42-22-59-285, fax. 22-59-286
- Data zamieszczenia: 2024-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Adres: 95-200 Pabianice, Warzywna 6
Adres email: zgm@zgm.pabianice.pl
Telefon: 42-22-59-285
Strona internetowa: www.zgm.pabianice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
Opis zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmujących:1) Roboty rozbiórkowea) rozebranie okładzin z płytek ściennych i podłogowych,b) zerwanie wykładzin podłogowychc) rozebranie sufitów podwieszanychd) rozebranie ścianek działowyche) demontaż drzwif) demontaż urządzeń sanitarnych wraz z doprowadzoną do nich instalacją wod-kang) demontaż instalacji elektrycznej - gniazda, łączniki, przewody, oprawy oświetleniowe itp.2) Roboty remontowe i montażowe:a) uzupełnienie tynków, zamurowanie otworów drzwiowychb) wykonanie nowych ścianek działowychc) wykonanie tynkówd) roboty malarskiee) wykonanie posadzek i cokołów z wykładziny homogenicznej wraz z przygotowaniem podłożaf) remont łazienek (nowe instalacje sanitarne, armatura)g) wykonanie nowej instalacji elektrycznej - instalacja oświetleniowa, gniazd wtykowych, tablice rozdzielczeh) montaż drzwi wewnętrznych i) wywóz i utylizacja odpadówNazywane dalej „Robotami budowlanymi”.2. część I – ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 9 m.43. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) Załącznik nr 1 – Wzór umowy 2) Opisie Przedmiotu Zamówienia dla części I– załącznik nr 1.1 3) Projekt dla części I – załącznik nr 1.54) Przedmiarach dla części I – załącznik nr 1.95) STWiORB dla części I - załącznik nr 1.131. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmujących:1) Roboty rozbiórkowea) rozebranie okładzin z płytek ściennych i podłogowych,b) zerwanie wykładzin podłogowychc) rozebranie sufitów podwieszanychd) rozebranie ścianek działowyche) demontaż drzwif) demontaż urządzeń sanitarnych wraz z doprowadzoną do nich instalacją wod-kang) demontaż instalacji elektrycznej - gniazda, łączniki, przewody, oprawy oświetleniowe itp.2) Roboty remontowe i montażowe:a) uzupełnienie tynków, zamurowanie otworów drzwiowychb) wykonanie nowych ścianek działowychc) wykonanie tynkówd) roboty malarskiee) wykonanie posadzek i cokołów z wykładziny homogenicznej wraz z przygotowaniem podłożaf) remont łazienek (nowe instalacje sanitarne, armatura)g) wykonanie nowej instalacji elektrycznej - instalacja oświetleniowa, gniazd wtykowych, tablice rozdzielczeh) montaż drzwi wewnętrznych i) wywóz i utylizacja odpadówNazywane dalej „Robotami budowlanymi”.2. część II - ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 9 m.153. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) Załącznik nr 1 – Wzór umowy 2) Opisie Przedmiotu Zamówienia dla części II– załącznik nr 1.23) Projekt dla części II – załącznik nr 1.64) Przedmiarach dla części II – załącznik nr 1.105) STWiORB dla części II - załącznik nr 1.141. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmujących:1) Roboty rozbiórkowea) rozebranie okładzin z płytek ściennych i podłogowych,b) zerwanie wykładzin podłogowychc) rozebranie sufitów podwieszanychd) rozebranie ścianek działowyche) demontaż drzwif) demontaż urządzeń sanitarnych wraz z doprowadzoną do nich instalacją wod-kang) demontaż instalacji elektrycznej - gniazda, łączniki, przewody, oprawy oświetleniowe itp.2) Roboty remontowe i montażowe:a) uzupełnienie tynków, zamurowanie otworów drzwiowychb) wykonanie nowych ścianek działowychc) wykonanie tynkówd) roboty malarskiee) wykonanie posadzek i cokołów z wykładziny homogenicznej wraz z przygotowaniem podłożaf) remont łazienek (nowe instalacje sanitarne, armatura)g) wykonanie nowej instalacji elektrycznej - instalacja oświetleniowa, gniazd wtykowych, tablice rozdzielczeh) montaż drzwi wewnętrznych i) wywóz i utylizacja odpadówNazywane dalej „Robotami budowlanymi”.2. część III – ul. Partyzancka 52 m.43. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) Załącznik nr 1 – Wzór umowy 2) Opisie Przedmiotu Zamówienia dla części III– załącznik nr 1.33) Projekt dla części III – załącznik nr 1.74) Przedmiarach dla części III – załącznik nr 1.115) STWiORB dla części III - załącznik nr 1.151. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmujących:1) Roboty rozbiórkowea) rozebranie okładzin z płytek ściennych i podłogowych,b) zerwanie wykładzin podłogowychc) rozebranie sufitów podwieszanychd) rozebranie ścianek działowyche) demontaż drzwif) demontaż urządzeń sanitarnych wraz z doprowadzoną do nich instalacją wod-kang) demontaż instalacji elektrycznej - gniazda, łączniki, przewody, oprawy oświetleniowe itp.2) Roboty remontowe i montażowe:a) uzupełnienie tynków, zamurowanie otworów drzwiowychb) wykonanie nowych ścianek działowychc) wykonanie tynkówd) roboty malarskiee) wykonanie posadzek i cokołów z wykładziny homogenicznej wraz z przygotowaniem podłożaf) remont łazienek (nowe instalacje sanitarne, armatura)g) wykonanie nowej instalacji elektrycznej - instalacja oświetleniowa, gniazd wtykowych, tablice rozdzielczeh) montaż drzwi wewnętrznych i) wywóz i utylizacja odpadówNazywane dalej „Robotami budowlanymi”.2. część IV – gen. Jarosława Dąbrowskiego 42 m.33. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) Załącznik nr 1 – Wzór umowy 2) Opisie Przedmiotu Zamówienia dla części IV– załącznik nr 1.43) Projekt dla części IV – załącznik nr 1.84) Przedmiarach dla części IV – załącznik nr 1.125) STWiORB dla części IV - załącznik nr 1.16
Kod CPV: 45000000-7
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 3 do SWZ).2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 3 do SWZ).3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za wszelkie szkody powstałe w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia; ubezpieczenie ma obejmować szkody majątkowe, jaki niemajątkowe powstałe w związku z odpowiedzialnością kontraktową i deliktową wykonawcy; wysokość ubezpieczenia ma być nie mniejsza niż:a) dla części I – 40.000,00 zł,b) dla części II - 30.000,00 zł,c) dla części III - 75.000,00 zł,d) dla części III - 55.000,00 zł,W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia – Zamawiający wymaga udokumentowania ubezpieczenia, o którym mowa powyżej, w wysokości nie mniejszej niż wynikającej z zsumowania tych części tj. np. dla części I i II – 70.000,00 zł, dla wszystkich czterech części 200.000,00 zł itd.4) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:A. w odniesieniu do posiadania wiedzy i doświadczenia:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, to w tym okresie posiadał obrót firmy na minimalnie wymaganym poziomie, tj.:a) dla części I – 28.000,00 zł,b) dla części II - 22.000,00 zł,c) dla części III - 50.000,00 zł,d) dla części III - 38.000,00 zł,W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia – Zamawiający wymaga udokumentowania ubezpieczenia, o którym mowa powyżej, w wysokości nie mniejszej niż wynikającej z zsumowania tych części tj. np. dla części I i II – 50.000,00 zł, dla wszystkich czterech części 138.000,00 zł itd.na roboty budowlane, w tym dekarskie wraz z załączeniem dowodów określających, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.B. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Zamawiający spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osoby te winny posiadać uprawnienia grupy SEP EiD ( pomiary instalacji elektrycznych) wraz z załączeniem dowodów je określających .C. W zakresie dysponowania narzędziami i sprzętem:Zamawiający nie określa tego warunku2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule „spełnia” „nie spełnia”.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.Zamawiający jednocześnie informuje, iż: „stosowna sytuacja”, o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.1) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 5, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1, oraz a także bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w § 6 powyżej.5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.6) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- REMONT BUDYNKU „C” NA CELE UTWORZENIA BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI DLA WŁÓKIENNICTWA I TEKSTYLIÓW ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. STEFANA ŻEROMSKIEGO 115 W ŁODZI
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń przychodni zdrowia na dom dziennego pobytu przy ul. Wygoda 58 w Jaworznie.
- Przebudowa tężni solankowej przy Placu Hallera w ramach zadania pn.: „Modernizacja tężni przy Placu Hallera”