Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

Adres: 58-100 Świdnica, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7

Adres email: starostwo@powiat.swidnica.pl

Telefon:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia

Nazwa zamówienia: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych

Opis zamówienia: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa niżej wymienionych tablic rejestracyjnych foliowanych – bez otworów:1) samochodowe zwyczajne: jednorzędowe + jednorzędowe – 11.500 kpl.;2) samochodowe zwyczajne: jednorzędowe + dwurzędowe – 50 kpl.; 3) do przyczep: samochodowe zwyczajne jednorzędowe – 1000 szt.;4) do przyczep: samochodowe dwurzędowe – 150 szt.;5) motocyklowe zwyczajne – 950 szt.;6) motorowerowe zwyczajne – 250 szt.;7) tymczasowe (samochodowe, motor., motocykl) : wg potrzeb – 150 kpl;8) indywidualne: wg potrzeb – 120 kpl.;9) zabytkowe: wg potrzeb – 90 kpl.;10) wtórniki i bagażnikowe: wg potrzeb – 1200 szt.;11) tablice zmniejszone – 90 kpl.;12) samochodowe zmniejszone tymczasowe – 10 kpl.13) tablice profesjonalne – 10 kpl.;14) tablice zmniejszone ( elektr., wodorowe) – 15 kpl.;15) tablice elektr. wodorowe – 70 kpl.;- tablice elektr. (jednorzędowe) – 30 szt.- tablice elektr. (jednorzędowe., motor, motocykl) – 20 szt.16. Zmniejszone zabytkowe – 20 kpl.;17. Tablice sportowe – 30 kpl.odpowiadających wzorom i wymaganiom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2022 r. poz. 1874 z późn. zm.) 1.2 Odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, przez złomowanie lub utylizację tj. w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. Orientacyjna ilość tablic wycofanych z użytku wynosi około 550 szt. miesięcznie. 1.3 Zainstalowanie oprogramowania umożliwiającego składanie zamówień na tablice rejestracyjne drogą elektroniczną.Uwaga:Ilości tablic rejestracyjnych wskazane w załączniku do projektu umowy – formularzu rzeczowo-cenowym mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.Podane ilości tablic rejestracyjnych służą wyłącznie do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości.W cenie każdego rodzaju tablic rejestracyjnych zawarte są wszelkie koszty związane z ich wykonaniem, dostawą i rozładunkiem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz zainstalowaniem oprogramowania umożliwiającego składanie zamówień na tablice rejestracyjne drogą elektroniczną

Kod CPV: 30195000-2

Sekcja III - Warunki udziału

Opis warunków udziału:

Sekcja IV - Procedura

Tryb udzielenia zamówienia:

Termin składania ofert:

Podobne przetargi

Powrót na stronę główną