- Adres: 05-400 Otwock, ul. Górna 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Powiat Otwocki
Adres: 05-400 Otwock, ul. Górna 13
Adres email: zamowienia@powiat-otwocki.pl
Telefon:
Strona internetowa: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/886,zamowienia-o-wartosci-powyzej-130-000-zl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia
Nazwa zamówienia: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Otwocku
Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych określonych w obowiązujących przepisach, zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.1251) oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Kod CPV: 30195000-2
Sekcja III - Warunki udziału
Opis warunków udziału: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie, licencje, koncesje lub inny dokument potwierdzający tj. zaświadczenie o Wpisie do Rejestru Przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 1251) lub wydane na podstawie poprzednich przepisów w/w ustawy.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych o wartości min. 400 000,00 zł brutto, wraz z podaniem daty, podmiotu na rzecz którego została dokonana dostawa, poparte dokumentami.
Sekcja IV - Procedura
Tryb udzielenia zamówienia:
Termin składania ofert:
Podobne przetargi
- Dostawa dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim na lata 2025-2026
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji - przeznaczonych do utylizacji